Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maailman paskin ihminen. Kysyttävää?

Vierailija
07.03.2015 |

Olen maailman paskin ihminen. Koulutukseni on ammattikoulusta hankittu. Tällä hetkellä en edes ole töissä enkä ole kehdannut kenellekään kertoa. Olen lihonut 10 kiloa puolessa vuodessa, en pysty nousemaan sängystä, koska olen niin paska. Odotan vaan, että poikani pääsee kirjoittaa ylioppilaaksi ja pääsee opiskelemaan ja muutenkin elämän syrjästä kiinni. Sitten tapan itseni. Ikävä kyllä, joudun vielä n. 6 vuotta täällä roikkumaan. Helvetin pitkä kakku.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:13"]

Haluan elämäni takasin ja olla taas hyvä tyyppi ja äiti. Olin ennen. Jäljellä ei ole enää mitään. Paitsi lapseni. Hänen takia haluaisin olla taas elossa. Itkettää.

[/quote]

Ymmärrän sua, toivottavasti saamme asiat eteenpäin, paranemme...

Hurjaa tässä on se, että olen jo jonkin aikaa tiennyt, että asiat luisuvat käsistäni, mutta miksi ihmeessä en saa tehtyä mitään asian parantamiseksi?????

Kyllä minäkin lapset saan ruokittua, pyykit pestyä yms, mutta siinä se, jos yksikin asia jää tekemättä, kestää kauan ennenkuin saan itsestäni irti, kuten nuo laskut...

t. se toinen paska

Vierailija
22/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:02"]Kiitos 8. Tiedä, että minulla on masennus. En uskalla hakea apua, koska pelkään, että ilmoittavat lastensuojeluun. Pojalla ei ole hätää. Salaan häneltä ja esitän kaiken olevan normaalisti. Aamulla teen muka lähtöä töihin ja pakenen kotoa ennen kuin tulee koulusta. Kyhjötän kellarissa sen aikaa, että muka pääsen töistä. Sitten esitän taas koko illan. Todellisuudessahan en muuta toivoisi kuin pääseväni sairaalaan. Mutta en usko, että pääsen. En usko, että ne uskovat mua. Ja entä poika? Minne hänet lykkään ja mitä sanon?
[/quote] Sinä tarvitset apua ja poikasi myös. Pojallesi järjestetään kyllä hyvä hoitopaikka sinun hoitosi ajaksi. Ei lasta sinulta sairauden takia poisoteta, älä sitä pelkää. Mutta kertomasi perusteella on äärimmäisen tärkeätä, että haet apua nopeasti, teidän molempien vuoksi. Maanantaina, kun poikasi on lähtenyt kouluun, mene terveysasemalle, se on ensimmäinen askel. Voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Tiedän miltä susta tuntuu. Entiedä auttaisiko sua kannustavat puheet vai haluatko kuulla että mulla on asiat vielä paskemmin? Voin kertoa jos se auttaa. Näistä on vaan selvittävä, mun mielestä itsari ei ole vaihtoehto äideille.

Vierailija
24/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi lopetat työn näyttelemisen.
Pehmennät vaikka laskua kertomalla työttömyytesi alkaneen vaikka "pari viikkoa sitten". Jatkuva teeskenteleminen kuluttaa valtavasti henkistä energiaa. Kun saat siitä vapautuvan energian käyttöösi, olosi tuntuu jo todellisemmalta ja näet asiat selvemmin.

Vierailija
25/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi lupa olla masentunut & heikko. Vaikka huono äitikin. Ja lihavakin vielä. Älä yritä mitään, älä yhtään mitään. "Kuole" ensin. Kun siemenkin kylvetään maahan, sen täytyy kuolla ennen kuin se tuottaa kasvua. Anna itsellesi armoa. Sinäkin olet ihminen, ja vajavainen kuten kaikki muutkin. Monesti se kauniskin kakku on vain päältä kaunis, joten älä vertaile itseäsi muihin. Olet tärkeä, ainakin pojallesi.

Vierailija
26/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:28"]

Anna itsellesi lupa olla masentunut & heikko. Vaikka huono äitikin. Ja lihavakin vielä. Älä yritä mitään, älä yhtään mitään. "Kuole" ensin. Kun siemenkin kylvetään maahan, sen täytyy kuolla ennen kuin se tuottaa kasvua. Anna itsellesi armoa. Sinäkin olet ihminen, ja vajavainen kuten kaikki muutkin. Monesti se kauniskin kakku on vain päältä kaunis, joten älä vertaile itseäsi muihin. Olet tärkeä, ainakin pojallesi.

[/quote]

Mutta milloin ja miten nousta? Entä jos tykkää olla armollinen, eikä tee mitään?

Vierailija
27/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä <3 kyllä se siitä, pikkuhiljaa. Nyt vain haet apua.

Vierailija
28/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Mutta milloin ja miten nousta? Entä jos tykkää olla armollinen, eikä tee mitään?

[/quote]

Sitten vain olet armollinen. Kunhan vain elät ja olet läsnä poikasikin elämässä. Etsi itsellesi joku kiva harrastus. Lue kirjoja, ala ompelemaan, lenkkeilemään tai mistä nyt tykkäätkin. 

Vierailija
29/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 ei ollut ap. En todellakaan usko tykkääväni olla armollinen. Haluan vaan apua. Ehkä jopa näistä viesteistä saatan saada itseni raahattua maanantaina sinne terkkarille. kai ne sieltä osaa ohjata oikeaan paikkaan. Haluan sairaalaan. Tässä nyt ei pelkkä avohoito auta.

Vierailija
30/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Olette ystävällisiä, kun ymmärrätte ja tuette. Kiitos.

Vierailija
31/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jos et ensin rakasta & hyväksy itseäsi, et voi rakastaa toistakaan, ainakaan kovin rakentavasti. Koska omat tuntemukset heijastuu helposti siihen lähimmäiseenkin, ja se näennäinen välittäminenkin olisi vain sellaista keinotekoista yrittämistä joka synnyttää katkeruutta, joka taas voi ajaa... siihen pahimpaan :( Sekö on rakkautta että äiti vie äidin omalta pojaltaan? :(

Vierailija
32/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:59"]

Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jos et ensin rakasta & hyväksy itseäsi, et voi rakastaa toistakaan, ainakaan kovin rakentavasti. Koska omat tuntemukset heijastuu helposti siihen lähimmäiseenkin, ja se näennäinen välittäminenkin olisi vain sellaista keinotekoista yrittämistä joka synnyttää katkeruutta, joka taas voi ajaa... siihen pahimpaan :( Sekö on rakkautta että äiti vie äidin omalta pojaltaan? :(

[/quote]

Ehkä näinkin, mutta tämä kakkos paska on erimieltä omalta osaltani, en rakasta itseäni liikoja, koska olen viallinen, paksamutsi, rakastan silti lapsiani, en mitenkään teennäisesti. Kaiken  mitä teen, on lasteni parasta ajatellen, heidän vuokseen. Eivät he sitä niin tajua, luulevat, että teen itsenikin kohtaan hyvää... Kun on oppinut feikkamaan,,,

Mutta, ehkä me apua jaksamme hakea, saamme sitä, hope so!

Vierailija
33/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyhmä

Vierailija
34/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lastani yli helvetin kaiken ja siksihän tässä apua haluankin, etten missään tapauksessa koe voivani tehdä pojasta äiditöntä. Ap

Vierailija
35/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:59"]

[/quote]

Ehkä näinkin, mutta tämä kakkos paska on erimieltä omalta osaltani, en rakasta itseäni liikoja, koska olen viallinen, paksamutsi, rakastan silti lapsiani, en mitenkään teennäisesti. Kaiken  mitä teen, on lasteni parasta ajatellen, heidän vuokseen. Eivät he sitä niin tajua, luulevat, että teen itsenikin kohtaan hyvää... Kun on oppinut feikkamaan,,,

Mutta, ehkä me apua jaksamme hakea, saamme sitä, hope so!

[/quote]

Itsesääli-ja vihakin on itserakkautta. Todellinen rakkaus ja nöyryys on sitä, että kääntää katseen pois itsestään.

Vierailija
36/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:15"]

Rakastan lastani yli helvetin kaiken ja siksihän tässä apua haluankin, etten missään tapauksessa koe voivani tehdä pojasta äiditöntä. Ap

[/quote] Näin minullakin, siksi on vaikeaa hakea apua, kun pelkää lasten puolesta... Tavalaan tiedän ja luotan, mutta koskaan kait ei tiedä? Ei mun lapset halua mihinkään, haluavat olla kotona minun kanssa...

Vierailija
37/37 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua paskempaa ei olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän