Miten sopivan kumppanin löytäminen on niin vaikeaa?
Ihmisiä kävelee joka päivä vastaan joka paikassa ja jos nyt olet normaali ihminen ja normaalilla järjellä varustettu, niin luulisi elämänkumppanin löytyminen olevan lasten leikkiä. Mutta niin harvalla ihmisellä on sopiva luonne ja jos luonne täsmää, niin jompi kumpi osapuoli ei ole täysin tyytyväinen toisen ulkonäköön. Tai sitten ei ole rahaa tarpeeksi tai jotain.
Itse pidän itseäni ihan fiksuna, empaattisena ja muutenkin mielenkiintoisena ihmisenä. Ei löydy naista mistään. Olen ehkä vähän ujo, enkä uskalla aina tehdä aloitteita, mutta eipä niitä sopivia naisia ole baareissakaan tullut vastaan ja siellä sentään uskalsin lähestyä. Tosin bilettävät naiset ovat vähän epäluotettavia. Olen ehkä hieman lyhyt (170cm) monen naisen makuun, joten rajoittaahan se vähän, mutta SILTI! Tuntuu että sopivia tyyppejä on olemassa maailmassa kaksi kappaletta ja hekin varmaan seurustelevat.
Kommentit (23)
Tinderin puolella en ole laittanut pituutta eikä sitä ole myöskään kysytty. Yksi kirjoittelukavereista on käytännössä saman pituinen kun minä (178) eikä myöskään ole kysynyt pituudesta mitään. #19
Kumppaninvalinta on tärkeää joten siksi sitä ei saa tehdä hutiloiden. Siksi kai se on niin hankalaakin?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:52"]Sinulla on varmaan itselläsi jotain käsitystä siitä, miksi olet vielä tuossa iässä "ensimmäisellä kierroksella". Eli en usko, että olet oikeasti ihan noin ymmälläsi asiasta. Vai kuinka? Pelkkä ujous ja lyhyys eivät mielestäni ole ihan noin suuri este.
[/quote]
Voi luoja. Minkäköhän laisen horoperseen mielestä olisi kunnioitettavampaa olla 37-vuotiaana kakkoskierroksella pennut lahkeessa roikkuen. Kyllä ap on paljon normaalimpi kuin nämä sitoutumiskyvyttömät pentutehtailijat.
Kuinka vanha olet ja oletko kuitenkin seurustellut joskus? Nämä eivät käy ilmi.
Kyllähän elämänkumppanin löytäminen on niitä suurimpia haasteita ihmiselämässä yleensäkin.
Olen 37 ja kerran olen seurustellut, joten siitä on kokemusta.
ap
Flirttitaidot auttavat kumppanin löytämisessä.
Sinulla on varmaan itselläsi jotain käsitystä siitä, miksi olet vielä tuossa iässä "ensimmäisellä kierroksella". Eli en usko, että olet oikeasti ihan noin ymmälläsi asiasta. Vai kuinka? Pelkkä ujous ja lyhyys eivät mielestäni ole ihan noin suuri este.
Olen samaa mieltä. Ei mulle ole vielä 25 ikävuoteen mennessä tullut ketään vastaan, jonka kanssa haluaisi tosissaan olla. Ihastumiset ja kevyt seurustelu erikseen kuin kunnon rakkaus joka on harvinaista :(
Siitä ap:lle, että bilettämässä käy ihan tavallisia naisia.
Tasokkaat heteronaiset tuppaavat haluta miehen, ei hukkapätkää.
Av:lla kirjotteleva mies on kieltämättä todellinen great catch.
"Av:lla kirjotteleva mies on kieltämättä todellinen great catch." - Tämä väite pitänee yhtä hyvin paikkansa kuin väite, että jokainen nainen haluaa oikeasti vähän machon ja sovinistin miehen, joka pitää kaikkia lapissn ja niiden kehitykseen liittyvää ämmien höösötyksenä. Niin voi sitten itse nauttia ja kasvattaa itse lapiaan haluamallaan tavalla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:54"]
Etsi netistä? Tai Tinderistä?
[/quote]
200 kirjoitusta naisille, joista kaksi vastaa. Toinen vastaajista on rahaa vailla ja toinen muuten outo. Lisää hyviä neuvoja?
Kumppanin löytäminen on vaikeaa. Paljon on osuutta sattumalla. Monet eivät myöskään löydä kovin sopivaa vaan ottavat sen, joka tuntuu edes siedettävältä. Varsinkin kun ollaan ensimmäisellä kierroksella, ei niin mietitä sopivuutta. Lapset pitää hankkia jonkun kanssa ja naisen aika on niin lyhyt.
Suosittelen nettitreffejä. Siellä tapaa sellaisia ihmisiä, joihin ei muuten törmäisi.
Laita tänne nähtäväksi se viesti, jolla tapaat lähestyä naisia netitse. Sinulle on varmaan kehittynyt jo jonkunlainen vakioviesti, jos olet kahdellesadalle viestitellyt. Av-mammat voivat kertoa, mikä siinä on vialla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:59"]
Monet eivät myöskään löydä kovin sopivaa vaan ottavat sen, joka tuntuu edes siedettävältä. Varsinkin kun ollaan ensimmäisellä kierroksella, ei niin mietitä sopivuutta. Lapset pitää hankkia jonkun kanssa ja naisen aika on niin lyhyt.
[/quote]Näinhän vaimosi taisi tehdä - ja silloin tällöinhän se miehen aika on vielä lyhyempi kuin naisen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Tämä on jo niin väsynyt kommentti. Tietokoneen ääressä me kaikki ollaan lukemassa tai kirjoittamassa, mitä väliä sillä on mikä se sivun osoite on? Tämä palsta ei ole sen suurempi häpeänaihe miehille kuin naisillekaan. Keskustelunaiheet sen määrää, ketä täällä käy ja täällä keskustellaan kaikesta, siksi täällä käy kaikenlaisia ja -ikäisiä ihmisiä eri elämänalueilta. Tänne on helppo eksyä (google) ja tämä on anonyymi ja aktiivinen palsta, vastausta ei tarvi odotella päiviä. Siksi täällä käydään. Tarve keskusteluun, vinkkeihin ja neuvoihin ja uusiin näkökulmiin on yhtälailla sekä miehillä että naisilla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Tämä on jo niin väsynyt kommentti. Tietokoneen ääressä me kaikki ollaan lukemassa tai kirjoittamassa, mitä väliä sillä on mikä se sivun osoite on? Tämä palsta ei ole sen suurempi häpeänaihe miehille kuin naisillekaan. Keskustelunaiheet sen määrää, ketä täällä käy ja täällä keskustellaan kaikesta, siksi täällä käy kaikenlaisia ja -ikäisiä ihmisiä eri elämänalueilta. Tänne on helppo eksyä (google) ja tämä on anonyymi ja aktiivinen palsta, vastausta ei tarvi odotella päiviä. Siksi täällä käydään. Tarve keskusteluun, vinkkeihin ja neuvoihin ja uusiin näkökulmiin on yhtälailla sekä miehillä että naisilla.
[/quote]AV on kylläkin selkeästi profiloitunut enemmän naisten kuin miesten palstaksi, ja tämä näkyy kaikissa keskusteluissa. Miehet saavat täällä monesti aiheettoman auktoriteettiaseman pelkän sukupuolensa perusteella. AV on pullollaan ketjuja, joissa kokemattomat epävarmat naiset pohtivat, voiko heistä kukaan mies ikinä välittää. Epäilen, että AV:n vakiopapat ovat sellaisia miehiä, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat ja kaipaavat tällaista tyhjästä tulevaa egoboostia; esim. sellaiset heikkoitsetuntoiset miehet joilla oma suhdehistoria on jäänyt kovin vaillinaiseksi, ja on tarvetta päästä esiintymään kinginä ja tehdä samalla sopivissa väleissä henkistä väkivaltaa naisille.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:59"]
Monet eivät myöskään löydä kovin sopivaa vaan ottavat sen, joka tuntuu edes siedettävältä. Varsinkin kun ollaan ensimmäisellä kierroksella, ei niin mietitä sopivuutta. Lapset pitää hankkia jonkun kanssa ja naisen aika on niin lyhyt.
[/quote]Näinhän vaimosi taisi tehdä - ja silloin tällöinhän se miehen aika on vielä lyhyempi kuin naisen.
[/quote]
Ihan naisena noin kirjoitin.
Kas, tinderistä yksi vastasi tänään heitettyyn avausviestiin ja vinkkasi olevansa paikkakunnalla huomennakin, toinen jonka kanssa kirjoiteltu pari-kolme päivää kertoi nyt olevansa flunssassa mutta haluavansa tavata ensi viikolla. Ensi viikolla voi kyllä olla vähän sumplimista eri treffien kanssa..
Harjoitus parantaa kirjoitustuloksia kun vaan pääsee jostain alkuun.