häätöpäivä maanantai
ehdinkö maanantaina vielä ottamaan tavarat? että tiistaina vasta tullaan tyhjentämään..,,?
Kommentit (27)
Nyt vasta heräät? Hoida vastaisuudessa asiasi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:52"]ehdinkö maanantaina vielä ottamaan tavarat? että tiistaina vasta tullaan tyhjentämään..,,?
[/quote]
Kannattaa muuttaa sunnuntaina, niin ehdit vielä maanantaina käydä siivoamassa. Ja illalla palautat avaimet.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"]Nyt vasta heräät? Hoida vastaisuudessa asiasi paremmin.
[/quote]
Exän isä lupasi maksaa maksamattomat vuokrat (2kk) mutta lupauksensa tass petti ja suunitelmat uusiksi... sitten olen koditon lapsen ilman tavaroita. Ennen maanantaita en kerkeä kun oli niin raskas viikko
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"]Nyt vasta heräät? Hoida vastaisuudessa asiasi paremmin.
[/quote]
Exän isä lupasi maksaa maksamattomat vuokrat (2kk) mutta lupauksensa tass petti ja suunitelmat uusiksi... sitten olen koditon lapsen ilman tavaroita. Ennen maanantaita en kerkeä kun oli niin raskas viikko
[/quote]
Siinäpä on elämänhallinta kohdillaan!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"]Nyt vasta heräät? Hoida vastaisuudessa asiasi paremmin. [/quote] Exän isä lupasi maksaa maksamattomat vuokrat (2kk) mutta lupauksensa tass petti ja suunitelmat uusiksi... sitten olen koditon lapsen ilman tavaroita. Ennen maanantaita en kerkeä kun oli niin raskas viikko
[/quote]Exän isä? Mikset maksa itse?
Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"]Nyt vasta heräät? Hoida vastaisuudessa asiasi paremmin. [/quote] Exän isä lupasi maksaa maksamattomat vuokrat (2kk) mutta lupauksensa tass petti ja suunitelmat uusiksi... sitten olen koditon lapsen ilman tavaroita. Ennen maanantaita en kerkeä kun oli niin raskas viikko
[/quote]Exän isä? Mikset maksa itse?
[/quote]
Exä jätti minut asumaan yksin yhteiseen kotiimme jota en saa itse maksettua!!!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:10"]Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[/quote]en käytä päihteitä
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:10"]Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[/quote]
Kerro toki mikä on se syy ettet ehdi ennen maanantaita.
Aikuistu. Hoida asiasi. Onpa paljon miehestään riippuvaisia naisia tälläkin palstalla, mikä teitä vaivaa????
Kylläpäs AV:lla ollaan taas avuliaita. Jälkiviisaus on se paras viisaus. Mutta onhan se aina kiva haukkua huonossa asemassa olevaa niin itselle tulee parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:10"]Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[/quote]
[/quote]
Tulin töistä klo 15.30 ja lapsen tapaaminen klo 18-19 ja aamulla töihin illaksi vasta kotiin
Miks et maksa vuokria itse, jos kerran käyt töissä?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:10"]Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[/quote]
[/quote]
Tulin töistä klo 15.30 ja lapsen tapaaminen klo 18-19 ja aamulla töihin illaksi vasta kotiin
[/quote]
Mutta olet varmaan tiennyt jo pitempään häädöstä, valmistautumisaikaa on siis ollut? Samaten ihmettelen miksi et muuttanut jo aiemmin jos ei kerran ollut varaa jäädä siihen asumaan? Kurja juttu, mun logiikan mukaan maanantaina pitää olla tyhjä mutta on kai siinä aamupäivä aikaa muuttaa.
Mihin ajattelit nyt lapsen (?) kanssa mennä?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:10"]Etpä tietenkään kun nyt pitää saada dokata ja kieriskellä itsesäälissä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta olet varmaan tiennyt jo pitempään häädöstä, valmistautumisaikaa on siis ollut? Samaten ihmettelen miksi et muuttanut jo aiemmin jos ei kerran ollut varaa jäädä siihen asumaan? Kurja juttu, mun logiikan mukaan maanantaina pitää olla tyhjä mutta on kai siinä aamupäivä aikaa muuttaa.
Mihin ajattelit nyt lapsen (?) kanssa mennä?
[/quote]
hetikun sain tietää niin tämä exän isä lupasi auttaa:( ja se yksi kk oli vielä pakko asua ja tai maksaa ja uutta asuntoa ei ole löytynyt.. Lapsi on isänsä kanssa vakituisesti
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:18"]Miks et maksa vuokria itse, jos kerran käyt töissä?
[/quote]
työni alkoi viikko sitten vasta! :) ei ole ollut palkkapäivää
Saattavat tulla jo maanantaina tarkistamaan, että asunnosta lähdetty. Lykkäystäkään tuskin enää näin lyhyellä varoitusajalla saat. Ei auta kuin hälyttää apuvoimia ja pakata yötä myöten, aika äkkiä ne kamat saa kasaan kun pistää töpinäksi eikä roiku av:llä.
Ja tarkoitukseni ei ole olla "jälkiviisas ja haukkua", kuten 14 asian ilmaisi, mutta tästä selvittyäsi mieti elämäsi uudelleen. Onhan tuollainen nyt ihan älyttömän raskaskin tapa elää, muiden armoilla onko edes kattoa pään päällä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]Saattavat tulla jo maanantaina tarkistamaan, että asunnosta lähdetty. Lykkäystäkään tuskin enää näin lyhyellä varoitusajalla saat. Ei auta kuin hälyttää apuvoimia ja pakata yötä myöten, aika äkkiä ne kamat saa kasaan kun pistää töpinäksi eikä roiku av:llä.
Ja tarkoitukseni ei ole olla "jälkiviisas ja haukkua", kuten 14 asian ilmaisi, mutta tästä selvittyäsi mieti elämäsi uudelleen. Onhan tuollainen nyt ihan älyttömän raskaskin tapa elää, muiden armoilla onko edes kattoa pään päällä.
[/quote]
kunhan löydän omiin tarpeisiin sopivan asunnob, selviän kyllä.. takana tosiaan vaikea ero. mies aina halusi että hoidan taloutta ja hän töissä.. sairastuin vakavasti vuosi sitten sen jälkeen mies on ollut täysin mulkku ja nyt tämä...:(
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:52"]ehdinkö maanantaina vielä ottamaan tavarat? että tiistaina vasta tullaan tyhjentämään..,,?
[/quote]
Saa nähdä. En laskisi sen varaan.