Saunalahden yhteydet TAAS poikki!
Jälleen ei pääse kuin harvoille sivuille! On se kumma kun jatkuvasti yhteydet poikki ja tästä vielä maksetaan!!???
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:32"]
Mulla pätkii kans. Kuopiossa tosin tuulee ja tulee lunta aika paljon, kerkesin jo luulla että varmaan on joku piuha taas jossain poikki. Pitäis varmaan vaihtaa liittymää, tympeetä maksaa palvelusta joka ei toimi sovitusti.
[/quote]
Totta! eikä siinä mitään jos olisi harvoin, mutta tämä toistuu jo useasti viikossa! Taitaa liittymä lähteä vaihtoon toiselle operaattorille! En maksa tälläisestä p****ta!
Elisa tiedottaa: Häiriö Elisan internet yhteyksissä 7.3 klo 15:10 alkaen
Elisan internet yhteyksissä on esiintynyt häiriöitä 7.3.2015 n. klo 15:10 alkaen. Häiriön selvitys on käynnissä.
Ongelmaa on TAAS kovasti. Ei pääse s-postiin, google ei vastaaa, ei facebookia...vittu! tää on aina tätä! Ei pääse edes verkkopankkiin...ttu!
Minkälaisia liittymiä teillä on? Keski-Suomessa mulla toimii ainaki ihan hyvin. Kävin just koneellakin kokeilee nuo googlen ja facebookin..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:43"]
Elisa tiedottaa: Häiriö Elisan internet yhteyksissä 7.3 klo 15:10 alkaen
Elisan internet yhteyksissä on esiintynyt häiriöitä 7.3.2015 n. klo 15:10 alkaen. Häiriön selvitys on käynnissä.
[/quote]
Vakuuttavaa, kun eivät osaa edes yhdyssanoja!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:38"]
Joo ei toimi täällä kymenlaaksossakaan. Minulla oli vuosia kymp. laajakaista ja ei ollut ongelmia, nyt elisa osti sen ja tämä vittuillut 3 kertaa jo kuukauden sisällä. Kohta vaihtuu soneraan tai DNA:han tässä torpassa.
[/quote]
Sama huomattu täällä. Kurja kun kymp:ä ei enää ole, oli paikallinen ja aidosti välitti asiakkaista.
Meillä on sekä kiinteitä- että mobiiliyhteyksiä Saunalahdelta/Elisalta, ja tällä hetkellä kiinteä yhteys on täysin pois pelistä. 4G toimii loistavasti, vaikka Helsingin kantakaupungilla ollaan.
Ei tee mieli maksaa tästä paskasta enää senttiäkään.
Joo ei toimi täällä kymenlaaksossakaan. Minulla oli vuosia kymp. laajakaista ja ei ollut ongelmia, nyt elisa osti sen ja tämä vittuillut 3 kertaa jo kuukauden sisällä. Kohta vaihtuu soneraan tai DNA:han tässä torpassa.
[/quote]
Harmi vaan että jos kiinteän netin otat niin se tulee Elisan piuhoja pitkin taloon, vaikka vaihtaisitkin operaattoria...
Mun pitäisi tänään saada kirjoitettua esseitä. Ei onnistu, kun en saa viitelinkkejä auki!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:53"]
Mun pitäisi tänään saada kirjoitettua esseitä. Ei onnistu, kun en saa viitelinkkejä auki!
[/quote]
Jos oot yliopisto-opiskelija, niin avaa yliopiston VPN-yhteys ja sitä kautta pääset käyttämään kaikkia nettisivuja normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:51"]
[/quote]
Harmi vaan että jos kiinteän netin otat niin se tulee Elisan piuhoja pitkin taloon, vaikka vaihtaisitkin operaattoria...
[/quote]
Tulee soneran piuhoja pitkin siis. Ainakin kymenlaaksossa sanoi mulle, että kaikki piuhat täällä on soneran ja muut operaattorit vaan vuokraavat niitä. Tästä nyt on 5v kun tuo sanottiin, mutta tuskin sonera on niitä kaapeleita kenellekkään myynyt. Tässä torpassa on soneran kaapeli myös telkkarissa.
Oon jo niin korvanlehtiä myöten kyllästyny tuohon pska-elisaan. Joko Viihteessä on jotain häikkää tai sitten netissä. Tuon Viihteen hankin elku syksyllä ja kaksi viikkoa se pelaskin ihan kunnolla ja sitten pykiminen alkoi. Ei päästänyt sinne Viihteen puolelle tai sitten kuvaa pysähtyi kuin seinään. Ok, resetoi modeemi, palauta digiboksii tehdasasetukset ja sillä päästiin puoli viikkoa eteen päin ja sitten sama homma taas.
Paras homma oli yhtenä laauantai päivänä kun jouduin palauttamaan t-asetukset kahteen kertaan ja sitten käämit meni.
Unohdin tarkoituksella kaiken oppimani sivistyksen ja ryhdyin Elisan kanssa kirjeenvaihtoon. Voin sanoa, että kärjekästä kieltä käytin. Lupasivat lähettää joitain uusia kaapeleita ja että katotaan sitten lisää jos vielä kökkäsee.
Ne stanan uudet kaapelit on vieläkin postin lähettämässä pussissa - siis en ole vaihtanut niitä. Mutta kas perkuletta: haukkukirjeen jälkeen Elisa Viihde ei ole temppuilut kertaakaan, että missähän päässä sekin vika oli.
Joo just kirjotin toiseen keskusteluun et 15:10 lähtien täällä Tampereella rupes tökkimään.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Ainakin meillä on sekä Soneran että Elisan piuhat. Valokuitu on Elisan ja ADSL Soneran.
Paskaa