Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko marketissa, esim.Prisma, vartalovoidetta jota suosittelisit?

Vierailija
04.12.2021 |

Monesti niissä on aivan järkyttävän tymäkkä haju ja pitänyt heittää lähes täysiä pullollisia roskikseen, kun hajun takia en ole voinut käyttää.
Ihan siis kosteuttava voide kropalle hakusessa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan Prismasta tai bodyshopista, mutta nyt apteekista. Tämä apteekin voide on huomattavasti parempaa.

Vierailija
2/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan tai L300 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ennen ostamista niin ei tule huteja. Toinen vaihtoehto on ostaa hajusteetonta, kuten LV, Erisan, L300, Neutral...

Vierailija
4/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen iho on erinlainen.Reakoi erinlailla voiteet, rasvat. Löydät hajustetomana kaikki voiteet,puleverit. shampoot ,saipuat ymm. Joita alergiset käytää! Itse käytän voitena nivea,sininen muovi pullo.Päästää varpaisin. Toimii minulla,ei vältämättä sinulla. Herkkä ihosena minulla on hajustetomat nestemäiset pesuaineet naaman,ihon.pykiin,hiuksin.

Vierailija
5/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista ennen ostamista niin ei tule huteja. Toinen vaihtoehto on ostaa hajusteetonta, kuten LV, Erisan, L300, Neutral...

Pliis älkää haistelko myyntipakkauksia kaupassa! Valitse tuoksuton jos sellaista haluat. Inhoan pakkausten availijoita kaupoissa eikä niitä edes saisi avata. Voit vaikka katsoa säilyvyysajan, joka on tietty kk määrä pakkauksen avaamisesta.

Vierailija
6/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis älkää haistelko myyntipakkauksia kaupassa! Valitse tuoksuton jos sellaista haluat. Inhoan pakkausten availijoita kaupoissa eikä niitä edes saisi avata. Voit vaikka katsoa säilyvyysajan, joka on tietty kk määrä pakkauksen avaamisesta.

Jos voide seisoo kaupan hyllyllä sen 24kk, mikä niissä yleensä on säilyvyysaika, tuskinpa on edes avaamattomana silloin enää parhaimmillaan. 

Vierailija
7/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan ja L300 ei Top-listallani, koska kaipaisin voiteelta myös jotain pientä "ekstraa" ja hemmotteluvuutta jota niissä ei ole, ei koostumuksen eikä tuoksun puolesta jota siis saa hieman ollakin, mutta ei sellaista päänsärkyä ja yökkimistä aiheuttavaa voimakkuutta.

Ap

Vierailija
8/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin vartalovoide on paras ja mieyo hyvä sitruunainen tuoksu. Ehkä ei saa Prismasta, mutta Tokmannilta saa.

Toiseksi paras on apteekin Aqualan plus. Kosteuttaa ja levittyy hyvin, mutta on tuoksuton.

Vierailija
9/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kylmäpuristettua kookosöljyä.

Iho joutuu syömään käyttämämme voiteet ja tökötit.

Myrkyille ei.

Minulle hajustetut voiteet ovat vastenmielisiä, en voi käyttää niitä.

Vierailija
10/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed.

Vierailija
11/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisti sopii minulle.

Vierailija
12/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove Silky. Kosteuttaa hyvin, tuoksu on mieto.

Vierailija
13/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää avatko niitä pakkauksia kaupassa kun ne tuotteet menee pilalle ilman kanssa kosketuksissaan. Niissä on säilyvyysajat joka lähtee ensimmäisestä aukaisusta juoksemaan, koska ilmassa on epäpuhtauksia.

Osta hajusteettomia.

Vierailija
14/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea vanilla.

Vierailija
15/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä Cien emulsiovoide. Halpaa ja oikein hyvää. Tietenkin hajustamaton ja allergiatestattu. Oliko jotain reilu 2 € hinta. Tää siis sellaisessa korkeassa sylinterimäisessä tötsässä.

Vierailija
16/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä Cien emulsiovoide. Halpaa ja oikein hyvää. Tietenkin hajustamaton ja allergiatestattu. Oliko jotain reilu 2 € hinta. Tää siis sellaisessa korkeassa sylinterimäisessä tötsässä.

Siis body lotion meinasin.

Vierailija
17/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CeraVe apteekista on niin hyvä kosteuttaja ja imeytyvä että enää ei tarvitse etsiskellä

Perusvoiteet aqualanit ja apobaset ihan tököttiä järjettömillä katteilla

Vierailija
18/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunry olive body butter. Tuoksuu jonkun verran purkissa, ei juurikaan iholla. En ainakaan itse migreenistä kärsivänä häiriinny tuoksusta. Prismasta.

Vierailija
19/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykänny itse Xylidermistä, imeytyy tosi nopeasti eikä kirvele rikkonaisella ihollakaan. Myös kotimainen tuote.

Löytyy apteekista.

Vierailija
20/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos suosituksista, lähden kokeilemaan useampaakin mainituista!

Ap