Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi erom hetkellä nainen kostaa miehelle lapsen

Vierailija
13.09.2006 |

kustannuksella?

Ettekö ymmärrä että teidän kosto ei ole lapsellenne parasta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hetkellä eikä kykene muuhun. myöhemmin voi kyllä katua muttei tunnusta sitä koskaan ääneen

Vierailija
2/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilegenda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät oliot!

Vierailija
4/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä miehet että naiset kostaa.

Sitä varmaan pystyy psyykkamaan itsensä, että ajattelen lapsen parasta tällä toiminnalla.

Vierailija
5/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään, ettei lasten isä ymmärtäisi heidän parastaan, vaan yrittäisi heidän kauttaan vaikeuttaa ja manipuloida mun elämää.

Toivoisin, että voitaisiin jakaa kasvatusvastuu erosta huolimatta yhdessä ja hoitaa asiat niin, että lapsilla on hyvä olla.

Mä uskon, että isä saattaisi jopa vähäksi aikaa lopettaa yhteydenpidon kokonaan, koska tietää, että se olis mulle kamala paikka.

Että tässä sitä sitten mennään päivä kerrallaan...

Vierailija
6/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä sitten on niin katkera ja vihainen, ettei osaa käyttäytyä enää kuin aikuinen. Tai sitten perustelee itselleen, että se mitä tekee, on lapsen parhaaksi - vaikkei ole. Ei se mitenkään ole lapsen etu, että lapsi esim. aivopestään olemaan tapaamatta toista vanhempaansa, vaikka tämä haluaisi häntä tavata ja pysyä isänä erosta huolimatta. Se on ihan hirveän sääli, että nämä katkerat akat tajuavat vasta liian myöhään toimineensa väärin. Viidentoista vuoden kuluttua äidin oma katkeruus on haihtunut, mutta lapsen ja isän suhdetta ei korjaa enää mikään.

Vierailija
7/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saa olla lasten kanssa yksin ja jos mies on kotona niin ei se pyytämättä osallistu.