Minkä asian hehkutusta te ette ymmärrä ollenkaan
Itse kävin jääkiekko-ottelussa kerran. Kokemus oli hirveä koska sadat ihmiset huusivat joka puolella niin kovaa kuin pystyivät.
Toinen asia on elokuvissa käynti. Kotisohvalta on paljon mukavempaa katsoa elokuvaa.
Kommentit (71)
Podcastit ja äänikirjat.
En jaksa kuunnella puhetta tai keskittyä siihen tuolla lailla. Taustaäänenä jos jotain niin musiikkia minulle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurin
Minuakin kiinnostaisi tietää, juotko vain suomalaista kahvia ja kasviksista niitä suomalaisia? Banaanit ja pizzat jätät ostamatta?
-sivusta
Kuka niin sanoi, että monikulttuurin vastakohta olisi juuri suomalaisuus? Sulla on liian kapea käsitys asioista. Monikulttuurin vastakohta on monokultturi eli yhtenäiskulttuuri. Yhtenäiskulttuuria voi olla myös yhteen kirjaan pohjautuva kulttuuri. Sitä on esim. Raamatusta ja sen teksteistä kehkeytynyt juutalaiskristillinen kulttuuri, joka on levinnyt laajalle, lähes kaikkialle maailmaan.
-eri.
Joo, ei todellakaan tarvitse katsoa vain Suomi-leffoja, vaikka kannataisikin yhtenäiskulttuuria jonkun multikultin sijaan. Judeokristillisen yhtenäiskulttuuri piiriin lukeutuvat esim ohjaajat John Landis ja Ralph Winter ja moni muu siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurin
Minuakin kiinnostaisi tietää, juotko vain suomalaista kahvia ja kasviksista niitä suomalaisia? Banaanit ja pizzat jätät ostamatta?
-sivusta
Kuka niin sanoi, että monikulttuurin vastakohta olisi juuri suomalaisuus? Sulla on liian kapea käsitys asioista. Monikulttuurin vastakohta on monokultturi eli yhtenäiskulttuuri. Yhtenäiskulttuuria voi olla myös yhteen kirjaan pohjautuva kulttuuri. Sitä on esim. Raamatusta ja sen teksteistä kehkeytynyt juutalaiskristillinen kulttuuri, joka on levinnyt laajalle, lähes kaikkialle maailmaan.
-eri.Joo, ei todellakaan tarvitse katsoa vain Suomi-leffoja, vaikka kannataisikin yhtenäiskulttuuria jonkun multikultin sijaan. Judeokristillisen yhtenäiskulttuuri piiriin lukeutuvat esim ohjaajat John Landis ja Ralph Winter ja moni muu siltä väliltä.
Puhumattakaan niistä lukuisista ohjaajista ja elokuvakäsikirjoittajista, jotka eivät itse välttämättä julistaudu kristityiksi, mutta jotka kuitenkin ammentavat kristillisestä kulttuuriperinnösta eli tästä juutalais-kristilisestä yhtenäiskulttuurista. Mainittakoon heistä nyt esim. katolista koulua käynyt Coppola ja Kummisetä-leffat.
Joo. Perinteinen judeokristillinen monokulttuuri riittää minullekin vallan hyvin. Se on tarpeeksi monipuolista minulle. En kaipaa sen erikoisempaa multikultia omaan arkeeni tai naapurustooni.
Vierailija kirjoitti:
Koko perheen samisteluyökkäreitä. Olen töissä vaatekaupassa, jossa on näin joulun alla kokoja samasta kuosista sekä lapsille että aikuisille. Näitä sitten ostetaan koko perheelle ja hihkutaan, että hauskaa kun on kaikille nyt samanlaiset yökkärit. En vaan ymmärrä en, mikä siinä on niin hauskaa?
Saa sitten söpöjä kuvia instaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Koko perheen samisteluyökkäreitä. Olen töissä vaatekaupassa, jossa on näin joulun alla kokoja samasta kuosista sekä lapsille että aikuisille. Näitä sitten ostetaan koko perheelle ja hihkutaan, että hauskaa kun on kaikille nyt samanlaiset yökkärit. En vaan ymmärrä en, mikä siinä on niin hauskaa?
No jos se lisää yhteenkuuluvuudentunnetta, niin mikäs siinä. Ihan söpöjä ne mini-me -lapsoset ovat. Omasta lasestani oli hauskaa, kun minulla ja hänellä oli samanlaiset verkkarit.
Sijoittaminen, osakkeet ja cryptoroska. Tosi tylsää hypeä.
Vierailija kirjoitti:
Teatteri
Ooppera
Kalan mäti
Eläinten sisäelimet
Cheekin musiikki
saako kysyä minkä teatteriedityksen olet nähnyt?
Iphone, tesla, salkkarit, anna abreu, hallitus, sanna marin, jääkiekko, formulat, vappu pimiä, mikko leppilampi, suomirokkarit, popeda, idols tähdet, ttk, sontaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatteri
Ooppera
Kalan mäti
Eläinten sisäelimet
Cheekin musiikki
saako kysyä minkä teatteriedityksen olet nähnyt?
Tai oopperan?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Jalkapalloa. En vaan käsitä yhtään. Kaikki muu urheilu menee, mutta jalkapallo ei.
Olin itsekin tulossa kommentoimaan, että jalkapallo. Mielestäni hemmetin tylsää seurattavaa ja lisäksi typerän näköistä kun isot miehet juoksevat hehtaarin kokoisella kentällä pienen pallon perässä.
Kehopositiivisyys.
Lihava on aina lihava vaikka voissa paistaisi.
Feminismi