Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki ilman maskia Nokia-areenalla?

Vierailija
04.12.2021 |

Tänään halli tupaten täynnä Tampereella ja lähes kaikki katsojat ilman maskia. Montakohan tartuntaketjua taas lähti liikkeelle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskit vaihtunut koronapassiin. Omikron kiittää! Lähes 14000 katsojaa!

Joko TAYS on hätätilassa ensi viikolla. Hyvää itsenäisyyspäivää!

Hupsis ny tuli nollia😄🤧😷

Tollo!

Vierailija
22/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassista pitäisi poistaa rokotusvaihtoehto kokonaan, ja antaa passi käyttöön vain niille joilla on korona sairastettuna tai tuore negatiivinen testitulos. Lopuille FFP2-maskipakko rokotusstatuksesta riippumatta.

On typerää ja vaarallista teeskennellä, että rokote estäisi tartuttamisen. Ei nimittäin estä.

Ja olen itse rokotettu, eli kukaan älköön haukkuko follariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsos kun rokotetut ovat ns. vapaita. Ei tartte välittää maskeista tai muustakaan.

Miettikääs, kuinka monta sotealankin työntekijää tuolla on ollut. Maanantaina reippaana töihin tartuttamaan mummoja.

Voi olla. Oma esimieheni yski, niisti ja nappaili buranaa kolme päivää töissä ennen kuin jäi saikulle. Oli töissä maskitta, niin kuin aina. Ohjeista huolimatta.

Itse en liiku missään ja käytän töissä

omilla rahoillani ostamiani ffp2- maskeja. Olen rokotettu.

Meitä on moneen junaan.

-sosiaaliala-

Vierailija
24/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slush oli myös iso 9000 ihmisen tapahtuma, jossa oli ihmisiä ympäri maailmaa. Ihme, jos ei tuolta tule tartuntoja.

Vierailija
25/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset kuvittelevat että koronapassit suojelevat heitä maagisesti virukselta

Ei vieläkään kuvittele. Tietävät vaan että tartunta pienempi oireisena

Vierailija
26/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassista pitäisi poistaa rokotusvaihtoehto kokonaan, ja antaa passi käyttöön vain niille joilla on korona sairastettuna tai tuore negatiivinen testitulos. Lopuille FFP2-maskipakko rokotusstatuksesta riippumatta.

On typerää ja vaarallista teeskennellä, että rokote estäisi tartuttamisen. Ei nimittäin estä.

Maskipakon kannalla olen minäkin. Ehkäisee tartuntoja parhaiten ja on tasapuolinen kaikille. Olen saanut molemmat rokotteet ja aika varattu kolmanteen.

Korona tarttuu aerosolina eli käytännössä ilmasta, etenkin sisätiloissa.

https://www.thelancet.com/article/S0140-6736(21)00869-2/fulltext

https://www.pnas.org/content/118/17/e2018995118

Vierailija
27/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäsumutetta vastaan tai koronakoiran haistoa vastaan voisi tehdä järki-ihmisille oman Järkipassin.

Moronapassit sitten niille jotka ei välitä mustatuista soppareista.

Vierailija
28/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kuvittelevat, että rajoitusten on tarkoitus estää tartuntoja. Se ei ole se pääfokus, vaan terveydenhuollon turvaaminen. Kaikki rokotetut tulevat saamaan tartunnan, mutta suurin osa ei kuormita terveydenhuoltoa. Korona olisi jo tukahdetuttu, jos rajoitukset/kaikkien paikkojen sulkeminen tehoaisi. Korona on tullut jäädäkseen.

Vierailija
29/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea syödä mustaa makkaraa maski päässä.

Vierailija
30/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah niimpä näkyy, no turhaan vissiin minäkään sitten ruokakauppaan laitan maskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi