Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sosiaalinen nousisi tapahtui?

Vierailija
04.12.2021 |

Onko sinulla jakaa omia kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimalla

Vierailija
2/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemalla

Ei ketään kiinnosta tausta kun tekee työtä jolle on kysyntää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

opiskelijana olin köyhä, mutta sain pian töitä vammaispalvelupuolelta ja sielä oli kohtuu hyvä palkka

sitten pääsin sosiaaliohjaajan virkaan

askel askekeelta etenin  ylöspäin hierarkiassa

nyt olen sosiaalilautakunnan perustamassa työryhmässä jossa pohditaan heikompiosaisten auttamista. mulla nykyisin kallis ok talo, meillä n audi, matkustelemme paljon

tavallaan nautin kun näen köyhiä sillä tiedän mitä kaikkea he eivät koskaan saa kokea

Olet kyllä sairaan sairas ja aivan väärässä työpaikassa. Toivon, että tämä on vain jonkun sosiaalityöntekijään tyytymättömän asiakkaan huono kirjoitus. 

- Sairaanhoitaja

Vierailija
4/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautumalla sekä tekemällä lapsia. Ilman koulutusta ja perhettä olisin todennäköisesti syrjäytynyt nolla. Siitä oli jo viitteitä, ennen kuin sitten ryhdistäydyin ja aloin seurustelemaan.

Vierailija
5/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissillä kuudenteen kerrokseen. Jotkut joutuvat jäämään jo aikaisemmin kyydistä.

Vierailija
6/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäisemällä itseni kokonaan irti lapsuudenperheestä ja sen tuhoisista vaikutuksista, eli välit poikki. Äidille vakavia mt-ongelma, persoonallisuushäiriöitä, isä alkoholisti, lapsuudessani olin huostaanotettuna.  "Siltojen polttamisen jälkeen" hyviin naimisiin täyspäisen miehen kanssa, korkeakoulututkinto ja hyväpalkkainen työpaikka. Kuulostaa aika julmalta näin kirjoitettuna, mutta tajusin jo varhain, ettei muuta tietä ole, jos haluan hyvän elämän. Tiedän sukuni olevan minulle hyvin vihainen ja katkera, koska en jäänyt heidän luokseen, mutta se ei ollut tarkoitus, jota varten olen olemassa.

Vierailija
7/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tapahtunut.

Mutta pärjään näinkin.

Vierailija
8/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienipalkkainen toimistoapulainen. Menin iltaoppikouluun ja luin itseni ylioppilaaksi, eli  8-tuntisten työpäivien jälkeen kouluun ja läksyt tehdään yöllä ja ruokatunnilla. Viikonloput käytin kokeisiin lukemiseen.

Otin töistä palkatonta virkavapaata voidakseni osallistua ylioppilaskirjoituksiin.

Sain hyvät paperit ja pääsin opiskelemaan toivomaani alaa. Opintolainaa piti tietysti ottaa, mutta sain ne maksetuksi 12 vuodessa.

Nyt olen velaton, on oma asunto sun muuta. Eli sosiaalinen nousu ahkeruudella ja valtion takaamalla opintolainalla.

Vierailija
9/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin askelin

pallilta toiselle

nyt olen johtaja

Vierailija
10/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienin askelin

pallilta toiselle

nyt olen johtaja

Pienin askelin,

Palleilta toisille,

Nyt olen naimisissa johtajan kanssa, joka laittoi minut paksuksi.

Vierailija
11/13 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pienin askelin

pallilta toiselle

nyt olen johtaja

Pienin askelin,

Palleilta toisille,

Nyt olen naimisissa johtajan kanssa, joka laittoi minut paksuksi.

Onko edes keskisuuri firma?

Vierailija
12/13 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi trans-nainen ei voi edetä seksin avulla, mutta oikea nainen voi?

Rachel Levine tasoinen huijaus tulisi ilmi siinä vaiheessa kun mies laittaisi käden naisen housuihin

koska sielä olisikin kikkeli ja pallit höllymässä

Vierailija
13/13 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin alkkisten lapsi ja tie olisi ollut vain alaspäin, mikäli ei isovanhemmat pelastaneet minut alle 2 v. iässä pois omilta vanhemmiltani. Kiitos heille siitä, se nosti minut eri tasolle ja elämäni on ollut normaalia, aikanaan menin töihin ja elömäni on ollut ihan kiitettävää laatua.