Onko teillä harrastus, jota muut eivät ymmärrä?
Itse - tosin nyt korona-aikaan en - kiertelen taitoluistelukisoja, SM-kisat, Suomessa ja Pohjoismaissa järjestettävät isommat kisat ja sekä seuraan netistä kansainvälisiä kisoja. Katson myös rytmistä vomistelua ja telinevoimistelua, näiden kisoja en ole koskaan tosin paikan päällä käynyt katsomassa. Yleisin kysymys on, että olenko itse harrastanut tai harrastako lapseni lajia ja kun vastaan en, niin kysytään että miksi sitten olen kiinnostunut.
Kommentit (7)
keräilen tarroja ja laitan niitä tarrakirjaan. Jotkut on sanonut että tämä lapsellista kun olen jo 29v
Kryptoihin sijoittelu ja prepperöinti.
Miltei kaikki pitäneet sekopäänä jo vuosia.
Eipä varsinaisesti kun ei ole kavereita enää, niin eipä niistä ketään kysele. Harrastan kuntosalia, lukkopainia, videopelejä ja kulutan paljon aikaa katsomalla peli striimauksia. - M31
Yksin retkeily/vaeltaminen. Tuttavat pitävät hulluna kun pimeään metsään yksin menen nukkumaan ja säässä kuin säässä. Itse saan luonnosta valtavasti voimaa ja saa olla hälisevän työn vastapainoksi ihan vaan hiljaisuudessa luonnonäänien/omien ajatusten kanssa.
Tykkään politiikasta. En ole mukana missään puolurtoiminassa, enkä aina edes äänestä samaa puoluetta. Mutta luen aiheesta paljon, sekä lehdistä, blogeista että kirjoista. Luen mielelläni mielipidekirjoituksia.
Kuuntelen myös paljon podcasteja, mutta näissä olen erikoistunut mm. yhdysvaltalaisiin, politiikka-aiheisiin podeihin, esimerkiksi Crooked Median tuotantoon.
En saa paljoa ymmärrystä 🙈 Osittain varmaankin siksi, että olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja vieläpä kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Kryptoihin sijoittelu ja prepperöinti.
Miltei kaikki pitäneet sekopäänä jo vuosia.
Kun tätä maailman nykymenoa katsoo, preppaus alkaa tuntua koko ajan fiksummalta idealta. Tosin enpä olisi ikimaailmassa uskonut, että se konna ja katastrofi jonka varalle pitää varautua on oma valtiomme.
Se että viihdyn itsekseni ja tykkään tehdä asioita yksin. Joillekin se on ongelma ja se on kuulemma sairasta. Mutta se on minun harrastukseni, sosiaalisen työn vastapainoksi.