Miksi toinen ihminen vaan pyörii mielessä?
Kohtasimme eräässä ryhmässä, joka on jo loppunut. Edellisestä näkemisestä reilu puolivuotta.
Kerran teimme yhden tehtävän kahdestaan ja sen jälkeen hän on ollut mielessä paljon.
Olemme varmasti ihan erilaisia, ikäeroakin on, tuskin enää edes missään näemme.
Hän pyörii vain mielessäni usein. Mitä tämä on?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ensisilmäyksellä.
Tätähän ap varmaan itse ajattelee ja tämän haluaa kuulla.
Jos kuitenkin on kysymys ihmisestä, jota ei tullut kovin hyvin tuntemaan eikä ole ollut tekemisissä sen koommin eikä ole syytä olettaa että tuo ihminen olisi kiinnostunut, niin ei se ole kypsää ja tervettä haikailla perään.
Miten hyvin tutustuitte? Osoittiko hän jotenkin että haluaisi pitää yhteyttä tai alkaa minkään sortin suhteeseen? Jos ei, niin koeta vaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ensisilmäyksellä.
Ei sellaista olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin tutustuitte? Osoittiko hän jotenkin että haluaisi pitää yhteyttä tai alkaa minkään sortin suhteeseen? Jos ei, niin koeta vaan unohtaa.
Ja hän on varmaan varattukin, eikö.
Olen ollut itsekin tuollainen haikailija ja vailla pohjaa ihastuja, silloin kun olin nuori, kokematon ja epätasapainossa.
Jotkut naiivit romantikot alapeukuttavat järkikommentteja.
Olen kuullut väittämän, että jos joku ihminen pyörii sinnikkäästi mielessä niin kyseinen ihminen ajattelee sinua.
Minusta vaikuttaa siltä, että ap on vain syvästi ihastunut. Se ei ole kiellettyä, vaikka joku pöljä palstapsykologi muuta väittääkin.
On elämän ihania pieniä ihmeitä, jos on joku jota ajatellessa sydän läikähtää.
Pakkomielle. Limerenssiä. Tuskin mitään tervettä ainakaan.