Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidennykset ohuissa hiuksissa, miksi?

Vierailija
06.03.2015 |

Suomalaisilla on usein vaaleat ja hennot hiukset, mutta tämä järkytti silti: 

En voi olla miettimättä, mikä saa ihmisen väkisin ylläpitämään pitkiä hiuksia? Eikö se, että kuka tahansa näkee pidennysten kiinnityskohtien kuultavan hiusten alta häiritse? Eikö olisi helpompi leikata hiukset lyhyiksi ja pitää vaikka peruukkia silloin kun kaipaa pitkiä hiuksia, sekin näyttäisi varmasti luonnollisemmalta kuin nuo ommellut hiukset? 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:20"]Sääliksi mun käy kun naisella noin ohuet hiukset, eli tavallaan ymmärrän että yritträä jotenkin niitä kohentaa. Mutta blondaus ja pidennökset...ei ole kyllä mikään hyvä keino, lähtee vaan viimeisetkin hiukset päästä :( Ja kyllähän nuo pidennökset selvästi kuvassa näkyy.

Onhan näitä nähty julkkiksillakin ihan vastaavia, itsekin tiedän yhden josta moni luulee että oma kaunis tukka on vaan eipä omia hiuksia ainakaan silloin joskus 90 luvun lopulla ja 2000 alussa ollut paljon yhtään jäljellä. 
[/quote]

Naomi Campbell?

Vierailija
22/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"]

Minulla on tosi ohuet ja hitaastikasvavat hiukset, mutta olen nyt ottanut asiakseni niiden kunnollisen hoidon :) syön biotiinia, juon enemmän vettä ja yritän nukkua tarpeeksi. Hankin myös luonnollisemmat hiustenhoitotuotteet joissa on vähemmän kemikaaleja. Vähensin lämpökäsittelyjä ja annan hiusten olla rauhassa. Täytyy sanoa että ero hiuksissa puolen vuoden jälkeen on huomattava! Lähtötilanne samankaltainen kuin videon leidillä, nykyään hiukset tuuheammat ja pää kauttaaltaan täynnä uutta hiusta, joka tietysti on vielä lyhyttä. Käytän clip-on pidennyksiä n. pari kertaa kuukaudessa jos on joku tärkeä meno tai käyn viihteellä. Hyvin sopivat omien hiusten sekaan eivätkä erotu. Clipsikohdat peittyvät hyvin kevyellä tupeerauksella. Joku saattaisi pitää outona että välillä esiinnyn pitkällä tukalla, mutta pidän yleensä omaa lyhyttä tukkaani kiinni eikä kukaan näin huomioi sen pituutta niin kovasti. Pidennykset ovat nykyään niin yleisiä ettei senkään puoleen ole ihmettelyjä tullut. Miehetkin niin hölmöjä etteivät tajua mitään!

[/quote]

Lämpökäsittely ei rasita hiusta koska se on jo itsessään kuollutta. Enemmänkin joku jatkuva värjäys ja vaalentaminen erityisesti tekee siitä huonompikuntoisen..
[/quote]

kaikki mekaaninen käsittely vahingoittaa hiusta. Ihan shampoo pesusta alkaen. Toki pesu tai lämpökäsittely vähemmän kuin vaalennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"]

Minulla on tosi ohuet ja hitaastikasvavat hiukset, mutta olen nyt ottanut asiakseni niiden kunnollisen hoidon :) syön biotiinia, juon enemmän vettä ja yritän nukkua tarpeeksi. Hankin myös luonnollisemmat hiustenhoitotuotteet joissa on vähemmän kemikaaleja. Vähensin lämpökäsittelyjä ja annan hiusten olla rauhassa. Täytyy sanoa että ero hiuksissa puolen vuoden jälkeen on huomattava! Lähtötilanne samankaltainen kuin videon leidillä, nykyään hiukset tuuheammat ja pää kauttaaltaan täynnä uutta hiusta, joka tietysti on vielä lyhyttä. Käytän clip-on pidennyksiä n. pari kertaa kuukaudessa jos on joku tärkeä meno tai käyn viihteellä. Hyvin sopivat omien hiusten sekaan eivätkä erotu. Clipsikohdat peittyvät hyvin kevyellä tupeerauksella. Joku saattaisi pitää outona että välillä esiinnyn pitkällä tukalla, mutta pidän yleensä omaa lyhyttä tukkaani kiinni eikä kukaan näin huomioi sen pituutta niin kovasti. Pidennykset ovat nykyään niin yleisiä ettei senkään puoleen ole ihmettelyjä tullut. Miehetkin niin hölmöjä etteivät tajua mitään!

[/quote]

Lämpökäsittely ei rasita hiusta koska se on jo itsessään kuollutta. Enemmänkin joku jatkuva värjäys ja vaalentaminen erityisesti tekee siitä huonompikuntoisen..
[/quote]

Olen kyllä eri mieltä tuosta lämpökäsittelyasiasta. Itselläni föönatut, kiharretut tai suoristetut hiukset kyllä takkuuntuvat ja katkeilevat latvasta tosi helposti ja myös haaroittuvat, mikäli usein käytän ko. laitteita. Jos taas annan kuivua itsekseen ja en rasita hiuksia kuumuudella, ne ovat paljon paremmassa kunnossa. En suosittele hiusten muotoilulaitteita käytettäväksi kovin usein.

Vierailija
24/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"] Minulla on tosi ohuet ja hitaastikasvavat hiukset, mutta olen nyt ottanut asiakseni niiden kunnollisen hoidon :) syön biotiinia, juon enemmän vettä ja yritän nukkua tarpeeksi. Hankin myös luonnollisemmat hiustenhoitotuotteet joissa on vähemmän kemikaaleja. Vähensin lämpökäsittelyjä ja annan hiusten olla rauhassa. Täytyy sanoa että ero hiuksissa puolen vuoden jälkeen on huomattava! Lähtötilanne samankaltainen kuin videon leidillä, nykyään hiukset tuuheammat ja pää kauttaaltaan täynnä uutta hiusta, joka tietysti on vielä lyhyttä. Käytän clip-on pidennyksiä n. pari kertaa kuukaudessa jos on joku tärkeä meno tai käyn viihteellä. Hyvin sopivat omien hiusten sekaan eivätkä erotu. Clipsikohdat peittyvät hyvin kevyellä tupeerauksella. Joku saattaisi pitää outona että välillä esiinnyn pitkällä tukalla, mutta pidän yleensä omaa lyhyttä tukkaani kiinni eikä kukaan näin huomioi sen pituutta niin kovasti. Pidennykset ovat nykyään niin yleisiä ettei senkään puoleen ole ihmettelyjä tullut. Miehetkin niin hölmöjä etteivät tajua mitään! [/quote]   Lämpökäsittely ei rasita hiusta koska se on jo itsessään kuollutta. Enemmänkin joku jatkuva värjäys ja vaalentaminen erityisesti tekee siitä huonompikuntoisen.. [/quote] kaikki mekaaninen käsittely vahingoittaa hiusta. Ihan shampoo pesusta alkaen. Toki pesu tai lämpökäsittely vähemmän kuin vaalennus.

[/quote]

Hoitoaine on keksitty. VAikka se hius vähän takkuun menisi jostain rajummasta shampoopesusta niin pian on sileä kuin mikä kun laittaa hoitsikkaa.

Vierailija
25/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"] Minulla on tosi ohuet ja hitaastikasvavat hiukset, mutta olen nyt ottanut asiakseni niiden kunnollisen hoidon :) syön biotiinia, juon enemmän vettä ja yritän nukkua tarpeeksi. Hankin myös luonnollisemmat hiustenhoitotuotteet joissa on vähemmän kemikaaleja. Vähensin lämpökäsittelyjä ja annan hiusten olla rauhassa. Täytyy sanoa että ero hiuksissa puolen vuoden jälkeen on huomattava! Lähtötilanne samankaltainen kuin videon leidillä, nykyään hiukset tuuheammat ja pää kauttaaltaan täynnä uutta hiusta, joka tietysti on vielä lyhyttä. Käytän clip-on pidennyksiä n. pari kertaa kuukaudessa jos on joku tärkeä meno tai käyn viihteellä. Hyvin sopivat omien hiusten sekaan eivätkä erotu. Clipsikohdat peittyvät hyvin kevyellä tupeerauksella. Joku saattaisi pitää outona että välillä esiinnyn pitkällä tukalla, mutta pidän yleensä omaa lyhyttä tukkaani kiinni eikä kukaan näin huomioi sen pituutta niin kovasti. Pidennykset ovat nykyään niin yleisiä ettei senkään puoleen ole ihmettelyjä tullut. Miehetkin niin hölmöjä etteivät tajua mitään! [/quote]   Lämpökäsittely ei rasita hiusta koska se on jo itsessään kuollutta. Enemmänkin joku jatkuva värjäys ja vaalentaminen erityisesti tekee siitä huonompikuntoisen.. [/quote] kaikki mekaaninen käsittely vahingoittaa hiusta. Ihan shampoo pesusta alkaen. Toki pesu tai lämpökäsittely vähemmän kuin vaalennus.

[/quote]

Hoitoaine on keksitty. VAikka se hius vähän takkuun menisi jostain rajummasta shampoopesusta niin pian on sileä kuin mikä kun laittaa hoitsikkaa.
[/quote]

Ei se hoitoaine sitä vauriota poista, feikkaa vaan paremman oloiseksi.

Vierailija
26/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:35"] Minulla on tosi ohuet ja hitaastikasvavat hiukset, mutta olen nyt ottanut asiakseni niiden kunnollisen hoidon :) syön biotiinia, juon enemmän vettä ja yritän nukkua tarpeeksi. Hankin myös luonnollisemmat hiustenhoitotuotteet joissa on vähemmän kemikaaleja. Vähensin lämpökäsittelyjä ja annan hiusten olla rauhassa. Täytyy sanoa että ero hiuksissa puolen vuoden jälkeen on huomattava! Lähtötilanne samankaltainen kuin videon leidillä, nykyään hiukset tuuheammat ja pää kauttaaltaan täynnä uutta hiusta, joka tietysti on vielä lyhyttä. Käytän clip-on pidennyksiä n. pari kertaa kuukaudessa jos on joku tärkeä meno tai käyn viihteellä. Hyvin sopivat omien hiusten sekaan eivätkä erotu. Clipsikohdat peittyvät hyvin kevyellä tupeerauksella. Joku saattaisi pitää outona että välillä esiinnyn pitkällä tukalla, mutta pidän yleensä omaa lyhyttä tukkaani kiinni eikä kukaan näin huomioi sen pituutta niin kovasti. Pidennykset ovat nykyään niin yleisiä ettei senkään puoleen ole ihmettelyjä tullut. Miehetkin niin hölmöjä etteivät tajua mitään! [/quote]   Lämpökäsittely ei rasita hiusta koska se on jo itsessään kuollutta. Enemmänkin joku jatkuva värjäys ja vaalentaminen erityisesti tekee siitä huonompikuntoisen.. [/quote] kaikki mekaaninen käsittely vahingoittaa hiusta. Ihan shampoo pesusta alkaen. Toki pesu tai lämpökäsittely vähemmän kuin vaalennus. [/quote]   Hoitoaine on keksitty. VAikka se hius vähän takkuun menisi jostain rajummasta shampoopesusta niin pian on sileä kuin mikä kun laittaa hoitsikkaa. [/quote] Ei se hoitoaine sitä vauriota poista, feikkaa vaan paremman oloiseksi.

[/quote]

Sen vaurioin voi aina napsaista pois. Ja nää hiukset on kuollutta kudosta joten mitä sitten? Ruokavalioon sitä pitää keskittyä yms että se uusi päänahasta kasvava hius olisi hyvää. Et sä voi kuollutta hiusta tehdä paremmaksi.

Vierailija
27/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala noita hiuksia. Tuo ylin ranskaletti näkyy varmaan varsinkin kun tuuli hiukan hulmuttaa hiuksia. Aika monta laadukasta peruukkia olisi tuokin tyttö ostanut tuolla rahalla mitkä on hassannut noihin feikkiyttään huutaviin pidennyksiin.

Vierailija
28/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa surullinen olo kun näki videolla naisen oman tukan. Jos se on mennyt pelkästään pidennyksiä käyttämällä tuohon kondikseen, eikö ihan oikeasti voisi olla vaikka pari vuotta ilman? Ihan sama kuinka ihanat ne pitkät hiukset on.

Oma tukka on hentoa, silloin kun väkisin yritin pitää pitkänä, näytin klonkulta. Nyt on menty vuosikausia lyhyellä, tukkani on elinvoimainen ja kiiltävä. Kaverit ja kampaaja kehuu paksua tukkaani. Ei, en ole perinteisen naisellinen lyhyellä tukallani, mutta se on miljoonasti parempi kuin kaksi pitkää karvaa ristissä tai feikkitukka.

Vierailija
29/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuutteko sitä tunnetta, kun voit ottaa hiuksista kiinni ja laittaa ne ponnarille? Tai letille? Ehkä paras fiilis ikinä.

Ne ei ehkä osaa arvostaa jotka ei joudu kikkailemaan ja oma tukka kasvaa päässä, tai kasvaisi jos tahtoisi kasvattaa.

Tällä eukolla kyllä hitusen läpi paistava systeemi, mulla on samanlainen tukka ja sinettejä vain niskassa, ei läpikuulto-ongelmaa, ja sinettejä sen verran vähän, että letin paksuus näyttää luonnolliselta päälakeen verrattuna.

Vierailija
30/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päätän tämän hiuskirjoittelun yhden mahtavan ja upean hiuspidennysgurun sanoihin: "Tukka Hyvin, Kaikki Hyvin". Ja se todellakin pitää paikkansa!"

No ei vaikuta miltään penaalin terävimmältä kynältä muutenkaan..

Vierailija
31/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:51"]

Tajuutteko sitä tunnetta, kun voit ottaa hiuksista kiinni ja laittaa ne ponnarille? Tai letille? Ehkä paras fiilis ikinä.

Ne ei ehkä osaa arvostaa jotka ei joudu kikkailemaan ja oma tukka kasvaa päässä, tai kasvaisi jos tahtoisi kasvattaa.

Tällä eukolla kyllä hitusen läpi paistava systeemi, mulla on samanlainen tukka ja sinettejä vain niskassa, ei läpikuulto-ongelmaa, ja sinettejä sen verran vähän, että letin paksuus näyttää luonnolliselta päälakeen verrattuna.

[/quote]

Täytyy kyllä myöntää, etten tajua sitä tunnetta. Silloin kun tukkani oli pitkä, se oli aina ponnarilla kun inhosin naamalle tulevia haituvia. En kaipaa kumpaakaan, ponnaria tai suuhun tunkevia karvoja.

33

Vierailija
32/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:50"]

Auts, voiko noin nuorella olla noin vähän omia hiuksia??

[/quote]

Oikea aitouden ylistys! Tuli jotenkin Frankesteinin morsian mieleen.

Vieä surkeampi raasku kuin minun tukkani. Onko vaalennus polttanut hiukset tuollaiseksi hötöksi vai miksi?

Video kannattaisi otsikoida myös suomeksi, koska "selostus" on suomenkielinen.

Vierailija
33/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:20"]

Sääliksi mun käy kun naisella noin ohuet hiukset, eli tavallaan ymmärrän että yritträä jotenkin niitä kohentaa. Mutta blondaus ja pidennökset...ei ole kyllä mikään hyvä keino, lähtee vaan viimeisetkin hiukset päästä :( Ja kyllähän nuo pidennökset selvästi kuvassa näkyy.

Onhan näitä nähty julkkiksillakin ihan vastaavia, itsekin tiedän yhden josta moni luulee että oma kaunis tukka on vaan eipä omia hiuksia ainakaan silloin joskus 90 luvun lopulla ja 2000 alussa ollut paljon yhtään jäljellä. 

[/quote]

Arja Koriseva?

Vierailija
34/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla bimbolla lähtee varmasti kohta viimesetkin karvat päästä. Mulla itelläkin on tosi huonokuntoiset hiukset tai oikeastaan latvat, koska ne on vielä blondauksen jäljiltä todella vaurioituneet, mut mä sentään yritän olla pilaamatta niitä lisää. ensinnäkin pesen hiukset shampoolla ja hoitoaineella vain kaksi kertaa viikossa, värjäyksen oon lopettanut kokonaan n. puolitoistavuotta sitten, leikkaan parin kuukauden välein haarahiltuset, en käytä ikinä muotoilutuotteita (tai ehkä kerran vuodessa jos pakko), kihartimia tai hiustenkuivaajaa en käytä ikinä (suoristajaa n.3 kertaa vuodessa asiiaankuuluvan lämpösuojan kanssa, syön monivitamiinia, hiustenpesussa käytän paljon hoitoainett, pesen kylmällä vedellä, huuhtelen pää alaspäin päänahkaa hieroen, en harjaa märkänä, sit välillä käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta, mulla on kookosöljy jota vois ehkä taas kokeilla välillä hiuksiin, vaikka en apua siitä huomannutkaan ja pitäis jostain löytää silikonittomat heikoille ja ohuille hiuksille tarkoitetut shampoot, hoitoaineet ja lämpösuojat tietääkö kukaan mistä saa? Mulla nimittäin menee jakaus takaraivoon asti ja sitä ei saa piiloon, kun näyttää ihan kaljulta kohdalta, pitäiskö koleilla sitä eläinten biotiinia ja mistä sitä saa? Mua ei oikeastaan oo nuo keinot auttaneet yhtään.

Vierailija
35/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:56"]Tolla bimbolla lähtee varmasti kohta viimesetkin karvat päästä. Mulla itelläkin on tosi huonokuntoiset hiukset tai oikeastaan latvat, koska ne on vielä blondauksen jäljiltä todella vaurioituneet, mut mä sentään yritän olla pilaamatta niitä lisää. ensinnäkin pesen hiukset shampoolla ja hoitoaineella vain kaksi kertaa viikossa, värjäyksen oon lopettanut kokonaan n. puolitoistavuotta sitten, leikkaan parin kuukauden välein haarahiltuset, en käytä ikinä muotoilutuotteita (tai ehkä kerran vuodessa jos pakko), kihartimia tai hiustenkuivaajaa en käytä ikinä (suoristajaa n.3 kertaa vuodessa asiiaankuuluvan lämpösuojan kanssa, syön monivitamiinia, hiustenpesussa käytän paljon hoitoainett, pesen kylmällä vedellä, huuhtelen pää alaspäin päänahkaa hieroen, en harjaa märkänä, sit välillä käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta, mulla on kookosöljy jota vois ehkä taas kokeilla välillä hiuksiin, vaikka en apua siitä huomannutkaan ja pitäis jostain löytää silikonittomat heikoille ja ohuille hiuksille tarkoitetut shampoot, hoitoaineet ja lämpösuojat tietääkö kukaan mistä saa? Mulla nimittäin menee jakaus takaraivoon asti ja sitä ei saa piiloon, kun näyttää ihan kaljulta kohdalta, pitäiskö koleilla sitä eläinten biotiinia ja mistä sitä saa? Mua ei oikeastaan oo nuo keinot auttaneet yhtään.
[/quote] haluaisin kauniit hiukset ja oon vastakakskymppinen onko peli jo menetetty? :o

Vierailija
36/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja tässä siis kyseiset hiukset "livenä": http://4.bp.blogspot.com/-yzLR9l-_jjQ/U8Yr0tb5CwI/AAAAAAAA6Fo/RRVdkr7X7m4/s1600/photo+3+(4).JPG

Ja kun sitä joku kuitenkin ihmettelee, niin eksyin tuohon blogiin googletellessani tietoa mago-hiustenpidennyksestä.

Vierailija
37/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo edes näy

Vierailija
38/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:39"]

No eihän nuo edes näy

[/quote]