Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7872)

Vierailija
1141/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Harvinaisen typerä ja turha ohjelma mutta ymmärrän hyvin jos uppoaa wt-äippiin.

Vierailija
1142/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jossain jaksossa Nelli sanoi:"Sitku saan lapsen" mut sit selitti et oli biksut tippunut vesiliukumäessä ja sanoi:"Mul oli lapsi siin sylissä niin oli vähän näkösuojaa." Että en tiedä oliko oma vai jonku toisen lapsi

Nuorempi sisarus luultavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin tympäsee kun siellä osa sohvaperunoista plärää puhelimella. Sit olen huomannut, että se turkulainen partaveikko vaikuttaa tooosi väsyneeltä. Ranuan äitin tytär ei paljoa puhele, kuten alussa, harmi.

Mikähän siinä onkin että Juhani vaikuttaa aina niin väsyneelle :D 

Vierailija
1144/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt jälleen tulossa uusi buumi, jossa ruualla leikitään.  Ruualla leikkiminen, oli se sitten raakojen kananmunien päällä kävelyä, tuhkan karistelu ruuan sekaan. tai muuta sotkua paneelilaisille syötettetynä. En nyt muuta sano kuin, tuollaiset ohjelmat ovat vastenmielisiä. 1000xyäk😤                                                                                                                             

Ukkisten Eero oli oikeassa kyy synnyttää eläviä poikasia.  Kyy pudottaa puunoksalta "kiukkuiset nälkäiset" poikaset alas suojellakseen itseään.

Ei tiputa "kiukkuisia" poikasia suojellakseen itseään. Se on jokin vanha myytti vain. Kyyn on pakko synnyttää oksanhaarassa (yleensä puu tai pensas), koska sillä ei ole juuri ollenkaan synnytystä helpottavia vatsalihaksia. Oksanhaaraan kietoutuneena on helpompi ponnistaa poikaset ulos. Se on totta, että poikaset on aikuisia vaarallisempia, koska eivät osaa vielä säännöstellä myrkkyä, mutta se ei ole syy miksi kyy synnyttää korkealla. Sori ohis. T. biologi

Siis en oo ikinä tiennyt että kyy synnyttää jossain puussa, hyi hele mikä mielikuva... Kiva kävellä jossain kun poikasia vaan tippuu niskaan, yyyyyyyyyh! 

Vierailija
1145/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko muista siltä, että pari ukkiskerholaista ei tulisi niin hyvin toimeen keskenään? Ne kaksi oikeanpuolimmaista. Jotenkin tuntuvat "nokittelevan" toisiaan ja vähättelevät tai väittävät vastaan lähes kaikessa toisilleen.

Omaan silmään aika tyypillistä vanhojen ukkojen touhua, usein on kisaa siitä kuka tietää eniten mistäkin ja melkoista pätemistä enemmän ja vähemmän tärkeällä tiedolla. 

Vierailija
1146/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin tympäsee kun siellä osa sohvaperunoista plärää puhelimella. Sit olen huomannut, että se turkulainen partaveikko vaikuttaa tooosi väsyneeltä. Ranuan äitin tytär ei paljoa puhele, kuten alussa, harmi.

Itsekö et koske puhelimeen tv:tä katsoessa ja sohvalla lojuessa? Taidat olla aika harvinaisuus.

Vierailija
1147/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeleeko blondikaksikon hapannaama lääkiksessä? Laski että 2000 euron lukukausimaksut tekisivät 12 000 euroa. Lääkiksessä opiskellaan kuusi vuotta, muualla viisi.

Mun mielestä sano opiskelevansa 3v eli tarkottais AMK todnäk., koska ei kukaan yliopistossa ainakaan suunnittele jättävänsä opintoja kandivaiheeseen. 

Vierailija
1148/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö et koske puhelimeen tv:tä katsoessa ja sohvalla lojuessa? Taidat olla aika harvinaisuus.

No mut miks sen yhden pojan pitää olla mukana ohjelmassa, kun selaa vaan puhelinta ja harvoin edes katsoo ohjelmia??

Vierailija
1149/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranuan tytär taisi kauden alussa erehtyä lukemaan tätä ketjua ja vastasikin. Taitaa nyt turhaan varoa sanomisiaan, harmi, koska ovat äitinsä kanssa hyvä parivaljakko :)

Vierailija
1150/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranuan tytär taisi kauden alussa erehtyä lukemaan tätä ketjua ja vastasikin. Taitaa nyt turhaan varoa sanomisiaan, harmi, koska ovat äitinsä kanssa hyvä parivaljakko :)

Mitämitä?? Onko täällä ollut kritisointia häntä kohtaan vai mistä kyse

Vierailija
1151/7872 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lapin Kansan Soilen ja Jorman haastis oli ihana! Kiitos sinulle, joka linkkasit! :)

Vierailija
1152/7872 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitämitä?? Onko täällä ollut kritisointia häntä kohtaan vai mistä kyse

Siinä toisessa ketjussa joku muistaakseni sanoi jotain tyyliin, että ovat räävittömiä eli kommentoi heidän kielenkäyttöään. Ranuan äiti ja tytär ovat olleet ihan alusta alkaen mun lemppareita, kun ovat niin aidon oloisia, ja samalta seudulta kuin minäkin alunperin eli kieli on tutun kuuloista. En ymmärrä miksi heidän kaksimielisiä juttuja haukuttiin, kun samaan aikaan aggreperheessä isä ja äiti kiroilevat estoitta lastensa kuullen. Ranualla ohjelmaa katsoo kuitenkin kaksi aikuista, joten kielenkäyttökin voi ja saa olla sen mukaista! Harmittaa älyttömästi Ranuan tyttären vaisuus tällä kaudella!

Vierailija
1153/7872 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muumilakanapariskuntaa, kun eivät tajunneet että lukukausimaksut kasvattaa motivaatiota. Sanoivat että "sittenhän sinne on suurempi tarve mennä jos sen itse maksaa". Niin? Pitäisikö heidän mielestään valtion kustantaa opiskelu jotta opiskelijan ei tarvitsisi mennä opiskelemaan jos jonain aamuna ei vaan tee mieli? Uskomatonta!

Vierailija
1154/7872 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattooko ihmiset hyvällä omatunnolla tällästä paskaa, siis ihan 100% puhdasta, höyryävää ja kitkerää paskaa?

Kyllä katsoo. Aitoja ihmisiä aitojen reaktioiden kanssa aidoimmassa mahdollisessa ympäristössä.

Jos minä haluan nähdä ''aitoja ihmisiä'' (imbesillejä) minä menen paikalliseen räkälään kuuntelemaan heidän turhan päiväisiä aivopieruja. Missä on sivistävät ohjelmat mistä voi oppia jotain hä? Dokumetteja antiikin historiasta tai luonto-ohjelmia maapallomme rakkaista eläimistä? Kuka täys järkinen jaksaa katsoa kun kaksi perseeseen ruuvaajaa löhöää ja kommentoi jotain ohjelmaa? Ei ihme, että ihmisillä on tymät jutut kun ei muuta katsota kuin sontaa. Jopa nää tv kanava yhtiöt nauravat partaansa mitä paskaa näyttävät ihmisille = pitävät pilkkanaan teitä teidän kustannuksella. Kyllä se on niin, että kun annat ihmis apinalle tekniikkaa niin se alkaa taantumaan torakan tasolle. Pthyih!

Tuo kommenttisi loppu alkoi olla aika taantunutta tosiaan.

Mutta tuossa ohjelmassahan oppii ihmisistä ja siitä, miten eri tavalla asioihin reagoidaan ja miten niihin suhtaudutaan.

Ootko tosissas vai sarkastinen? Jos sä haluat oppia ihmismielestä niin koulussa voi opiskella psykologiaa tai lukea kirjoja kotona. Mitä psykologiaa voi oppia katsomalla telkkarista, kun ihmiset katsovat telkkaria? Tää ohjelma on yhtä iso vitsi kuin sen katsojatkin ja joku YLE pomo nauraa kuset housussa teille.

Miksi sinä katsot luonto- tai historiadokumentteja? Miksi sinä et lue niistä kirjoista?

Teen molempia.

Mitähän vielä pitäisi tehdä, että sivistys alkaisi tarttua, kun nyt vaikuttaa, että aika tuloksetonta touhua kohdallasi.

Vierailija
1155/7872 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muumilakanapariskuntaa, kun eivät tajunneet että lukukausimaksut kasvattaa motivaatiota. Sanoivat että "sittenhän sinne on suurempi tarve mennä jos sen itse maksaa". Niin? Pitäisikö heidän mielestään valtion kustantaa opiskelu jotta opiskelijan ei tarvitsisi mennä opiskelemaan jos jonain aamuna ei vaan tee mieli? Uskomatonta!

Mistä alapeukut? En minäkään pidä lukukausimaksuja hyvänä ideana, mutta en siltikään ymmärrä miksi sinne yliopistoon EI tarvitsisi vaivautua joka aamu (eli omata hyvä motivaatio)? Ihan riippumatta lukukausimaksujen olemassaolosta.

Vierailija
1156/7872 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa on klipit (Maria yökylässä ja Kuntavaalit) huomisesta jaksosta, joka on tosiaan kauden viimeinen :(

Vierailija
1157/7872 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kauden viimeinen Vasemmistoperunat. Pitäisikö telkkarikin antaa ilmaiseksi?

Vierailija
1158/7872 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ukkiskerho?

Vierailija
1159/7872 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aggreperheen äiti! :O

Vierailija
1160/7872 |