Pystyvätkö ovimiehet tarkastamaan onko koronapassi aito?
Onko heillä siihen joku äppsi vai miten se toimii?
Voiko netistä ostaa koronapassin joka käy aidosta?
Kommentit (16)
Kyllä pystyvät. Kaikki eivät toki tarkista.
Pitääkö todistusta lukevan henkilön AINA tarkistaa myös henkkarit? Yhden kerran olen ollut koronapassin vaativassa tilaisuudessa, ja silloin henkkari kysyttiin. Enkä näytä alaikäiseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö todistusta lukevan henkilön AINA tarkistaa myös henkkarit? Yhden kerran olen ollut koronapassin vaativassa tilaisuudessa, ja silloin henkkari kysyttiin. Enkä näytä alaikäiseltä :D
Kyllä. Koronapassi näyttää tarkistajalle punaista tai vihreätä sekä passi haltijan koko nimen. Tarkastaja katsoo sen jälkeen henkkarista että nimi ja naama täsmäävät.
Vierailija kirjoitti:
No pitää tietenkin.
Muutenhan voisit käyttää jonkun toinen passia.
No mitä tämä prosessi sitten kertoo kun on selvitty eteenpäin , laitteet toimii tai ovimies on pahvinukke.
Tuleeko seuraavassa versiossa kommandojoukot paikalle kun tämä " mäd mäx " passi paljastaakin jonku salaisen tiedon joka on tullut passiin ...va-hin-gos-sa.....väärä puolue.......vääriä ajatuksia...
Vain marraskuuhun asti......vain vuoden loppuun asti......vain vuoden 22 loppuun asti.........se on vain alue.......vain piikkilankaa.....vain kasarmi........vain uuni.
Kysyin tätä perjantaina kun kuulin että kuntosalillani tarkistetaan koronapassit. Kuulemma joku vartija tulee heittään ulos jos yrittää huiputtaa.
Eipä ole kertaakaan papereita katsottu. Hyvä niin.
Lopulta kirjoitti:
Vain marraskuuhun asti......vain vuoden loppuun asti......vain vuoden 22 loppuun asti.........se on vain alue.......vain piikkilankaa.....vain kasarmi........vain uuni.
No sittenhän sun kannattaa ottaa rokote jos uskot tuohon fantasiaan.
Lukulaite tarkistaa automaattisesti.
ei lippujentarkastajatkaan tarkista henkilöllisyyttä, kattoo vaan onko lippu voimassa
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä perjantaina kun kuulin että kuntosalillani tarkistetaan koronapassit. Kuulemma joku vartija tulee heittään ulos jos yrittää huiputtaa.
Vartijalla ei kyllä ole tähän oikeuksia ja jos joku kloppi joka ei tiedä tätä niin on itse matkalla putkaan .
Qr-koodinhan voi ohjata mihin vaan.
Voit itse asentaa THL:n koronatodistuksen lukijasovelluksen google playstä tai Applen storesta.