Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävälle joululahja

Vierailija
04.12.2021 |

Ensimmäinen joulu parisuhteessa ja pitäisi poikaystävälle keksiä joululahja. Kyseessä 36- vuotias mies ja harrastaa kiipeilyä. Ajattelin ostaa hänelle uudet kiipeilyhousut kun vanhat ovat jo muutamaan kertaan paikatut. Mietityttää vaan onko tuo hyvä lahja? Onko liian tylsä? Pitäisikö olla jotain romanttisempaa? Onko vaatteet sellanen asia mitä mielummin ostaisi itse kuin saisi lahjaksi? Uskon kyllä tuntevani poikaystäväni vaatemaun tarpeeksi hyvin että osaisin ostaa sellaiset mistä mahdollisesti tykkää ja kyseiset kiipeilyhousut käy myös ihan vapaa-ajan housuiksi. Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin mieluiten vaatteet itse. Puoliso luultavasti ilahtuisi siitä että joku ostaa hänelle vaatteita. Ja jos tunnet poikaystävän niin kuvittelisin sun tietävän arvostaako hän enemmän jotakin romanttista vai käytännöllistä.

Vierailija
2/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kontillesi, pursota kermavaahtoa peräreikäsi ympärille, laita kirsikka keskelle. ja toivota kehräävällä äänellä hyvää joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ajatuksia ja asiallisia vastauksia? -ap

Vierailija
4/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideasi kuulostaa tosi hyvältä, Varsinkin jos poikaystäväsi harrastaa tuota kiipeilyä! 

Omia ehdotuksia voisi olla esim: Maskuliininen hajuvesi. Jos budjetti sallii, niin laadukkaat nahkaiset bootsit, laukku tai takki. Tai vaikkapa kortti, jossa lukee "Illallinen ravintolassa X minun piikkiin" Tietysti kaikilla oma maku, Mutta ainakin itselleni kaikki näistä olisi todella mukava yllätys :) 

m26

Vierailija
6/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ideasi kuulostaa tosi hyvältä, Varsinkin jos poikaystäväsi harrastaa tuota kiipeilyä! 

Omia ehdotuksia voisi olla esim: Maskuliininen hajuvesi. Jos budjetti sallii, niin laadukkaat nahkaiset bootsit, laukku tai takki. Tai vaikkapa kortti, jossa lukee "Illallinen ravintolassa X minun piikkiin" Tietysti kaikilla oma maku, Mutta ainakin itselleni kaikki näistä olisi todella mukava yllätys :) 

m26

Kiitos hyvistä ehdotuksista :) Ehkä sitten uskallan ostaa nuo housut :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan