Mistä työstä saat nettona palkkaa noin 1400 euroa/kk?
Olen nyt osittaisella hoitovapaalla hoitoalan päivätyössä. Käytännössä siis 30 tuntia viikossa töissä. Käteen siis ää nyt noin 1400 euroa kuukaudessa...
Olen täysin valmis alanvaihtoon... Olisin valmis täyteen työaikaankin, joten kertokaa mistä työstä saa käteen vähintään 1400 euroa kuukaudessa, mielelään viikonloput vapaata. Onko mitään????
Kommentit (38)
No kyllä vaan on... Brutto 2043 ja siitä verot ym. niin 1440 käteen jää.
Ollessani mäkkärissä töissä sain n. 1800 euroa kuussa käteen. Tein kyllä yö- ja viikonloppuvuorojakin, mutta useimmiten töitä vain 4 päivänä viikossa.
Miksi haluat tulevaisuudessakin tyytyä noin surkeaan palkkaan??
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:27"]Ollessani mäkkärissä töissä sain n. 1800 euroa kuussa käteen. Tein kyllä yö- ja viikonloppuvuorojakin, mutta useimmiten töitä vain 4 päivänä viikossa.
[/quote
jodå ja 800 tosta tuli raneina ja pirtelönä :D
Tarjoilijana+keittiössä, noin 30h viikossa..
Johonkin tehtaaseen pakkaamaan? Postia lajittelemaan?
Koulunkäyntiavustaja, täydet tunnit, netto 1600€/kk
Jahas, saan pph:na alle 1400 euroa käteen ja työaika tasoittuu 40 tuntiin viikossa.
Ohjaaja työttömien työpajalla, brutto vähän alle 2000 ja käteen jää reilu 1400€.
Mä oon lidlissä ja saan tuon verran mut tosiaan vklp ei välttämättä vapaata aina
Apurahatutkija (pienimmistä apurahoista jää pakollisten vakuutusmaksujen jälkeen suunnilleen tuon verran kuussa). Työaika määrittelemätön - käytännössä jatkuva stressi siitä, että pitäisi saada hanke etenemään, jotta rahoituksen saisi seuraavaksikin vuodeksi.
Mä oon teurastamolla töissä ja 1600 jää käteen. Onpa mulla hyvä palkka!?
Nuoriso-ohjaaja. Leppoisa ja kiinnostava työ, suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:19"]En usko, että noin huonoa palkaa edes on??
[/quote] laura räty se taas
Vähän vanha ketju, mutta hällä väliä. Itse työskentelen projektikoordinaattorina noin 140 h/kk, bruttona palkkani on hiukan vajaa 1700€. Tuntipalkka siis 12€. Mielestäni ihan hirveän vähän, verrattuna siihen, että hoidan hallintoa, teen selvityksiä, olen yhteydessä projekteissa suoraan asiakkaaseen, teen raportit, laskutan, hoidan somemarkkinointia yms. Olen tradenomi, työkokemusta valmistumisen jälkeen kolme vuotta. Palkankorotusta sain jouluna huimat 0,50€ tuntipalkkaani. Hurraa.
Posteljoonina tienasin noin. 1800 € käteen kuussa, ja viikonloput vapaata, viikolla pääsee aikaisin töistä. Oli kyllä hyviä puolia paljon siinä hommassa. Ainut, ettei varmaan enää helposti pääse sinne, kun yt ssä potkittiin porukkaa pihalle urakalla..