Onko kukaan saanu kolme ERI rokotetta?
Eli onko joku saanut Astra - Pfizer - Moderna komboa? Nythän se saattaa tulla vastaan meillä, jotka saivat jo Astran ja Pfizerin, että kolmas olisi Moderna. Menee jo vähän yli hilseen. Muita?
Kommentit (26)
Olen saanut Astraa, Modernaa ja kolmanneksi Pfizeria. Kahdesta ensimmäisestä sain rajut sivuvaikutukset ja Pfizerista vain päänsärkyä ja käsi oli kipeä muutsman päivän.
Äh tää just stressaa kun sain Astrasta pahat oireet, Pfizerista ei oikeestaan mitään. En haluis nyt vielä "päästä" kokeilemaan Modernaa, et mitä tulis sillä. Kun viel luvattiin, kun varasin ajan, että kolmas rokote ois samaa kuin toka ja nyt ei oo mitään varmuutta.
https://www.foxnews.com/health/who-warns-against-covid-19-vaccine-mix-a…
NIITÄ EI SAA SEKOITTAA!
Mulla alkaa tulla ahdistus, ja mistään ei saa terveysviranomaisia puhelimeen vastaamaan. Kiva, jos menee paikan päälle ja ne tarjoo vaan Modernaa, ja sit joutuu lähtä tyhjin käsin ja joulun sukuloinnit on pilalla.
Eikö yhtään saa armoa, kun kuitenki "kiltisti" ottanu ne, mitä on tähän mennessä tarjottu.
ap
Melkosia soosseja te otatte :D kolmen triio... Ihme mehua.
Näin lukee Hel Soten sivulla:
"Lähtökohtaisesti kolmas annos annetaan samalla valmisteella kuin toinen annos. Tarvittaessa kolmas annos voi kuitenkin olla myös toista valmistetta."
Niin, mikä se "tarvittaessa" on? Jos rokottajaa ei huvita just tietty rokote?
Kuka haluaa kehoonsa kolmea erilaista rokotetta?
Päähän nousu taattu 3 eri koronarokotteella. Ihan niinku joku narkomaani. T. rokottamaton
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtökohtaisesti rokotemyönteinen, mutta tässä kohdin mielummin se kaksi erilaista kuin kolme. Oli jo kova paikka, kun piti ottaa Astran jälkeen Pfizer. En pelkää, että rokotteessa on mitään minua vahingoittavia "myrkkyjä" tms. ja mielellään suojaudun tautia vastaan, joka voisi tällä hetkellä sotkea elämäni täysin (olen keskellä muita terveysjuttuja). Pelkään vain sitä, jos tulisikin joku outo reaktio. Toisaalta, jos Astra ja Pfizer menivät ok, miksei tämäkin. Haluaisin vain joltakin viranomaiselta vastauksia, eikä niitä saa.
ap
Mitäs alle 30-vuotiaille miehille annetaan tehosterokotteena?
Vierailija kirjoitti:
Pfizer, se tieto lukee kaikkialla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ei voi ottaa mRna-rokotetta enää kolmatta kertaa (Pfizer, Moderna), eikä Astraa.
Vai siirretäänkö taas tolppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ei voi ottaa mRna-rokotetta enää kolmatta kertaa (Pfizer, Moderna), eikä Astraa.
Vai siirretäänkö taas tolppia?
Voi ottaa Pfizerin, se Moderna oli se, jolla suurin riski sydänpussintulehduksiin. En muista, mikä se ero oli Modernalla ja Pfizerilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.foxnews.com/health/who-warns-against-covid-19-vaccine-mix-a…
NIITÄ EI SAA SEKOITTAA!
No kyllä saa. Parhaat tulokset mixistä saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtökohtaisesti rokotemyönteinen, mutta tässä kohdin mielummin se kaksi erilaista kuin kolme. Oli jo kova paikka, kun piti ottaa Astran jälkeen Pfizer. En pelkää, että rokotteessa on mitään minua vahingoittavia "myrkkyjä" tms. ja mielellään suojaudun tautia vastaan, joka voisi tällä hetkellä sotkea elämäni täysin (olen keskellä muita terveysjuttuja). Pelkään vain sitä, jos tulisikin joku outo reaktio. Toisaalta, jos Astra ja Pfizer menivät ok, miksei tämäkin. Haluaisin vain joltakin viranomaiselta vastauksia, eikä niitä saa.
ap
Pfizer se on, ei ne muuta nyt tarjoakaan.
Jossain määrin parempi tulos näkyisi tulevan, jos kahden Pfizerin jälkeen boosterina on Moderna ja kahden Modernan saaneilla Pfizer. Astra Zenecaa ei tässä vertailussa näköjään ollut mukana.
BEST BOOSTER? Mix it up — but depends which you had first. Switching vaccine for the booster seems to be the best—Pfizer to Moderna booster, Moderna to Pfizer for booster, and J&J should switch to Moderna / Pfizer booster. https://twitter.com/DrEricDing/status/1451418802416197633/photo/1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pfizer se on, ei ne muuta nyt tarjoakaan.
Ok, no onpa outo kun Nohavjek sanoi, että nyt voi kolmantena saada joko Pfizerin tai Modernan. Viestintä on kyllä sitä tasoa, että jos ihminen alkaa rokotematkansa rokotemyönteisenä, niin sekava viestintä varmasti sitä luottamusta horjuttaa.
ap
Onko?