Uskoisitko että tämä nainen on viimeisillään raskaana
Jotkut osaa pysyä timminä näköjään silloinkin!
Kommentit (19)
Pitkä selkä niin lapsi mahtuu hyvin selkärangan myötäisesti.
https://d2dct7y3250e4n.cloudfront.net/ht-staging/user_answer/reference_image/1708/large/pregnant.jpeg?1344908706
Ei tuosta esimerkistä taas saa timmiä tekemälläkään, yleensä se maha kasvaa eteenpäin.
Ehkäpä ei ole jättänyt treenaamista kuten AV-mammat jotka lisäävät vain syömistään. Raskaus kun ei estä treenaamista.
On mullakin tuttu josta ei huomannut että oli raskaana, lapsi mahtui hyvin vartalon sisällä kasvamaan, maha ei kasvanut ulospäin. Aika roteva on kyllä tämä tuttuni.
Kun taas toinen kaverini oli raskaana oli maha sen näköinen että pitäisi kottikärryllä työntää edellä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:18"]Ehkäpä ei ole jättänyt treenaamista kuten AV-mammat jotka lisäävät vain syömistään. Raskaus kun ei estä treenaamista.
[/quote]
Jos se maha kasvaa eteenpäin lapsen takia niin ei sitä mikään treenaaminen estä.
Tämä on luultavasti yllätys AP:lle, mutta se nyt vaan ei ole kenenkään itsensä päätettävissä kuinka suureksi vatsa odotusaikana kasvaa.
Kuvan naisella luultavasti taaksepäin kallistunut kohtu ja muutenkin lantiossa tilaa kohdun kasvaa, hänkään ei itse anatomiaansa ole valinnut.
...Ja ei, en ole kateellinen siiderivalas. Olen raskaana viikolla 16, yhtäkään kiloa ei vielä ole tullut. En kuitenkaan valitettavasti osaa ennustaa minkänäköinen pallo oma vatsani on kesän lopulla.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:18"]
Ehkäpä ei ole jättänyt treenaamista kuten AV-mammat jotka lisäävät vain syömistään. Raskaus kun ei estä treenaamista.
[/quote]
Minun maha oli kuin sen sisällä olisi ollut koko päiväkotiryhmä, mutta ei, ihan normi painoinen vauva, perse levisi 30kg ja treenaamisesta ei tietoakaan, ei ole tuo lihasten kasvatus ja rasva prosentin alhaisuus minuun iskenyt, naisellinen vartola miellyttää enemmän. Nykyään olen laiha ja kaunis vartaloinen nainen ja kahden lapsen äiti, leivon keksejä enkä leiki kehonrantajaa tai mallia, mutta jos arvot ovat sellaiset fittness mimmin arvot niin ihansama minulle, periaatteessa, vaikka onhan se noloa...
Tää nyt on vähän sama kuin se yks muikki laittoi kuvia kun nosteli painoja hervottoman mahan kanssa
Meillä muskarikaverit ei tienny että olin raskaana ja ihmettelivät vaan kun jäätiin yhtäkkiä pois :D Ja tämä siis kesällä ja pidin ihan normi vaatteita raskauden ajan
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:18"]Ehkäpä ei ole jättänyt treenaamista kuten AV-mammat jotka lisäävät vain syömistään. Raskaus kun ei estä treenaamista.
[/quote]
Kyllä se joskus estää. Alkuraskaudrn verenvuotojen vuoksi tuli liikuntakieltoa ja nyt loppuraskaudesta pitää kivuliaiden supistusten vuoksi välttää liikaa repimistä. Normaalisti käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, kävelen, hiihdän jne.
Minultakin on kysytty montako kuukautta on vielä la:han, kun olin rv 40+3, oli hauska katsoa ilmettä kun kerroin la:n jo menneen. Vauva oli sitten 4,5 kg ja 54 cm ja maha siis tosi pieni.
Mulla isompi vatta mitä noilla. nauraa hekottaa, en oo raskaana. Läski mikä läski.
Ikävää, että fitness-hulluus on hiipinyt myös raskauteen. Toivottavasti tämä nainen julkaisee myös lapsensa mitat.
Se on kuule ihan geeneistä kiinni, kuinka isoksi se vatsa kasvaa. Jos on taaksepäin kallistunut kohtu niin ei se maha isoksi ulospäin kasva..