Mitä mieltä Arthur Borgesista?
Mun mielestä siinä on jotain epäilyttävää. Jotenkin lipevän / tyrkyn oloinen.
Kommentit (110)
Uusi muijansa on huomattavasti seksikkäämpi kuin Kiira. Itsevarma ja aistillisen oloinen nainen, ei mikään tylsästi hymyilevä kiltti blondi. Varmasi makkarissa kova meno.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on ???
thai maaseen menevä tyyppi
Tarvii itteensä kuuluisamman naisen, ilmeisesti. Yleensä se kai menee toisin päin sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on ???
Mene ala-asteelle.
En mitään. Miksi minulla olisi mielipide henkilöstä jota en tunne.
Pinnallinen ja luulee olevansa erityisen hyvännäköinen.
Tahdon vastata tähän ja antaa raatorehellisen vastauksen. Ensimmäisen kerran kun ko. Henkilön näin instassa niin ajattelin, etä onpa siinä täydellinen pari. Ja samaan hengenvetoon, että kun nuo eroaa niin muut iloitsee.
Komea mutta antaa hyvin statuskeskeisen vaikutelman, ei tunnu sellaisetla ihmiseltä jonka kanssa itse haluaisin olla tekemisissä.
Ihan puhtaasti kokemuksesta. Kun kaksi noin täydellistä ihmistä on yhdessä niin se herättää tunteita.
Kun minä menen liian täydellisen lähelle niin muut saa paskahalvauksen.
En tunne, mutta onhan hän ulkoisesti ikäistään komeampi.
Nelikymppinen mies kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hän on entinen miesmalli ja miljonääriperijä, joten onko tuo tietynlainen itsevarmuus ihmekään?
Enempi ihmettelen, että on noin tavallisen näköisiä naisia; mutta häntä ei vissiin mallikaunottaret ja instabeibet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No, niinhän hän onkin.
Filmitähtimäisen komea ainakin valokuvissa ja pukeutuu erittäin hyvin.
Näpit tarrautuneena kiinni likkakaverin saavuttamassa pokaalissa tosin rikkoo lumouksen.
Ei kykene elämänmittaiseen suhteeseen.