Hain lauantaikaljat kaupasta ja kassatyttö hymyili viettelevästi. Miten edetä suhteeseen asti?
Näin 40-vuotiaana setämiehenä olen vähän ruosteessa. Nuori nainen varmasti vaikuttui olemuksestani ja siitä, että ostin tulisia sipsejä kyytipojaksi. Hän on jo pidemmän aikaa katsellut minua hymyillen.
Kommentit (41)
Tuo on aika varma merkki siitä että tyttö on kiinnostunut. Voit käydä antamassa puhelinnumerosi. Voisit samalla iskeä silmää merkitsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattaa😄
Minua tämä setämieheksi tekeytyvä nuori nainen ei kyllä yhtään naurata. Surettaa vain kun ei apua anneta mt-ongelmiin. Jatkuvasti tekee näitä aloituksia samasta aiheesta.
Näitähän on, jotka luulevat myyjättären peruskohteliaisuuden olevan jotain aivan muuta. Myyjäparat.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että hän haluaa keski-ikäisen alkoholistin?
Aina kannattaa yrittää.
Ap, olet miesten parhaimistoa. Älä myy ittees halvalla, anna sen kassatytön tehdä työ. Kyllä hän sinut ottaa, jos sitä tahtoo. Odota valmista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pullopersesika luulee olevansa hyväkin pakkaus kun ei juo sitä alkoholia. Bravo mahtavaa.
Pitäisikö hänen olla töissä otsa kurtussa ja suupielet alaspäin?
Selvä tapaus, sillä kastuu pöksyt aina kun näkee sut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika varma merkki siitä että tyttö on kiinnostunut. Voit käydä antamassa puhelinnumerosi. Voisit samalla iskeä silmää merkitsevästi.
Myyjä luulee, että olet katsonut netistä jonkun tuotteen numeron ja alkaa etsiä sitä.
Yhdy minuun! Teethän sen miestenvälisen kauneimman asian kumisaappaissa ja sadevaatteissa?
M 47
Mun mielestä toi on hyvä että näytät setämiehenä kuka vie ja kuka vikisee. Seuraava etappi vois olla että ennenkuin tulet kassalla niin vähän hyllynvälissä hierot patukkaasi että puolijöpöttää ja sit astut esiin muina miehinä ja laitat kaljat hihnalle ja pieni virne vois naamalla olla ja vähän nyökyttelet. Se on nääs soidinmenoja ja toimii takuulla, koska ne parikymppiset kassatädit on niin pienessä "kiimassa" koko ajan setämiehiin. Olen havainnut ja kokeillut
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet miesten parhaimistoa. Älä myy ittees halvalla, anna sen kassatytön tehdä työ. Kyllä hän sinut ottaa, jos sitä tahtoo. Odota valmista vaan.
Ei kannata esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Norkoilet vaan siellä kaupalla ja tuijotat myyjätärtä intensiivisesti. Kyllä se siitä etenee, ainakin jonnekin.
Hän varmaankin nauroi mutta maskin kanssa se näytti säkehtivältä hymyilyltä kun näit vain silmät.
Kopeloi seuraavalla kerralla rintoja ja yritä suudella. Tee tepahakkaraiset
Kerran joulukinkkua ostaessa Pihliksessä, kassaneiti tarjoutui tulee paistamaan sen.
Kinkun.
Häkellyin.
Ja oli eukko himassa.