Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYS-04 Keksiviikkopino***

13.09.2006 |

Höh, ei aamukahviseuraa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöltä se jo näyttää, kovasti syksyiseltä ja pimeältä, kylmältäkin. Viisi astetta lämmintä vielä, aamulla on varmasti pakkasyö takana.

Mies lähti viemään anoppia mökille, viipyy pari päivää. Antsa kysyi mummoa heti päiväkodista tullessa, illallakin kovasti kaipaili, kumma kyllä jopa muutaman kerran enemmän kuin isiänsä.

Olivat verkkoja laskeneet, mies oli aivan kastunut, pysynyt veneessä kuitenkin. Meinasi, jotta saunan jälkeen vielä äitinsä nukahdettua pari verkkoa kävisi viemässä, minä kielsin, täältä asti.

Puhelimessa tuntui mies läheisemmältä, kuin jokuseen aikaan taas, ja kuitenkin on järvellä asti.

Syksy tulee taas ja ensi viikolla on lähdettävä Ranskaan

Minä kun olisin jäänyt mielelläni kotiin

Yksin ruudun valossa,

SaaMa

Vierailija
22/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirsivät pimeän huoneen kattoon kaaria. Liikennettä oli vähän. Tietokoneen kuvaruutu loi sinistä valoaan väsyneisiin kasvoihin. Uni ei tullut vaikka silmäluomia kivisti.

SaaMa, et ole yksin. Täällä mää olen siis tää joka on joskus lukenut pari romaania, myös Ressun kuolemattoman teoksen.

Kuulkaas, kun on juuri rysähtämäisillään yhteen elämänsä suurimmista katastrofeista, ei tunnu miltään. Ihan tavallista, iltapala pitää laittaa, siivota, käydä kaupassa ja kuunnella lastenohjelmia.

Hometta sieraimissa,

Kukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista tämä ampiaisten paljous viime viikkoina. Anoppia pisti eilen yksi sormen päähän ja esikoinen oli joutunut yhden uhriksi tänään koulun luontoretkellä. Oli pistänyt kaulaan. Poika on sitkeä sissi, kehui, että oli saanut kolme karkkia,lohdutukseksi , kun muut saivat vain kaksi.

Rahavaikeuksien (oman laiskuuden, huolimattomuuden, miehen käsittämättömän tärkeysjärjestyksen) keskellä olen monasti saanut itseni kuosiin vain ajattelemalla: Mikä tässä elämässä _oikeasti_ on tärkeää.

Ja sitten kun vielä pystyisi elämään sen mukaan, että toisetkin, että perheenikin tietäisi, että ymmärrän mikä on tärkeää.

Tai että itsekin muistaisin sen, enkä suorittaisi, vain

Lämmin ajatus Kukkuullekin,

ja koko perheelle

Niinkuin kaikille syysmammoille, jotka on tärkeää, myös

SaaMa