miehen puhelin on lukossa mutta näytöllä näkyy viesti jossa lukee
Kommentit (33)
Pistä vaihtoon, jos on kamalaa nähdä, että miehelläsi on työkaveri nimeltä rauno
"Tiimipalaveri", taitaa miehes saada maanantai melaa pyllyyn Raunolta ;-)
Salakielinen viesti. Rauno on raija tietty, kertoo milloin pano.
Haha odotin jotain pettämismysteeriä!
Sillon ennen muinoin oli niitä logoja.. Mä haluisin nyt mun älypuhelimeen sellaisen logon tapasen mikä näyttäis viestiltä, missä lukee: "Kultsi, tänään panee klo 21.00" tms. Olis kiva nähdä miehen ilme sitten, ku se vähingossa hosasee puhelinta ja toi logo tulee esiin. :P
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:49"]Jätä se sika
[/quote]
Anna miehellesi pettäminen anteeksi.
Minulla on villi ajatus, joka ikävä kyllä pilaa toisten "hauskat" vihjailut. Ymmärrän siis mahdolliset alapeukut :)
Jospa sillä miehellä on ihan oikeasti tiimipalaveri. Meidänkin työpaikalla jokainen tiimi pitää palaverin kerran viikossa ja monesti esimies laittaa niistä tiedon kännykkään jos aika muuttuu yllättäin.
Se on tosiaankin puuma nimeltään Raija, mutta aikakauden mukaan Raunoksi kääntyi tietenkin.
Käske sitä muistuttamaan Raunoa lääkkeistä.
No jos on noin fiksu muija, niin anna nyt miehen käydä panemassa. Ei se sulta ole pois, tai jos on niin tule mun luokse kylään.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:11"]Minulla on villi ajatus, joka ikävä kyllä pilaa toisten "hauskat" vihjailut. Ymmärrän siis mahdolliset alapeukut :)
Jospa sillä miehellä on ihan oikeasti tiimipalaveri. Meidänkin työpaikalla jokainen tiimi pitää palaverin kerran viikossa ja monesti esimies laittaa niistä tiedon kännykkään jos aika muuttuu yllättäin.
[/quote]
Tosikko
Just??