Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa entinen suhde mieheen :/ Miten päästä yli?

Vierailija
06.03.2015 |

Eli tajusin suhteen päätyttyä mieheni vain leikkineen tunteillani, kohteli välillä tosi kylmästi, seksi oli täysin yksipuolista, tai siis en osannut vaatia että minullekin voisi antaa suuseksiä.Jnejne. Miten pääsen tästä arvottomuuden tunteesta yli? Mies pitää itseään yhä jumalana, ei näe tehneensä käsittääkseni mitään pahaa vaikka oli kanssani vaikkei selkeästi rakastanut. Syytän itseäni, niin huono olo. Miksi annoinkin tuolle, miksi olin hänen kanssaan ja anelin rakkautta. Kolmen vuoden "suhde" jossa mies ei sittenkään ollut tosissaan eikä halunnut muuta kuin itselleen tyydytyksen kaikin puolin. Seksuaaliseti ja emotionaalisesti hyväksikäytetty olo. Minähän sen mahdollistin, itsetuntoni oli varmaan yhä huono mm.koulukiusaamisen takia. Kuinka jatkaa nyt elämääpää pystyssä? Onko miehiä jotka voisivat rakastaa minua?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollain on kokemusta tuollaisesta paskasta suhteesta eroon pääsystä ja omanarvontunteen palauttamisesta?

Vierailija
2/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kun kysyin onko olemassa miestä joka voisi rakastaa minua, tarkoitan että miestä en tarvitse mutta toki jokainen haluaa elämäänsä rakkautta, ja toistaiseksi en ole sydämellistä ja minuun ihastunutta miestä tavannut. Pohdin siis onko tällainen edes mahdollista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlainen nainen. Ei saanut suuseksiä. Myöhemmin vasta ymmärsin, että minua oli käytetty seksuaalisesti hyväksi ja pidetty orjana keittiössä.

Vierailija
4/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:36"]Mulla oli ihan samanlainen nainen. Ei saanut suuseksiä. Myöhemmin vasta ymmärsin, että minua oli käytetty seksuaalisesti hyväksi ja pidetty orjana keittiössä.
[/quote]
Tuon kaltaiset viestit saa vain pysymään miehistä entistä kauempana tulevaisuudessa.

Vierailija
5/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyljeksityt potkivat toisiaan päähän täällä. Hieno juttu.

Vierailija
6/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten päästä yli. EI se ainakaan auta, että demonisoit miehen. On paljon luultavampaa, että hän vain on parisuhdekyvytön ja itsekkään ajattelematon, joka lienee ymmällään miksi hyvä suhde päättyi, kuin harkitusti manipuloiva psykopaatti.

On olemassa miehiä, jotka voivat rakastaa sinua. Kaikille naisille on. Kysymys on siinä, pystytkö sinä rakastamaan sellaista miestä, joka ei ole haluttu, itsevarma ja joka ei sytytä sillä tavalla kuin nuo itsekkäät mutta taitavammat viettelijät.

Vierailija
7/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis mies ei jossain vaiheessa yrittänyt huomioida minua, tarpeitani tai tunteitani mitenkään. On ihan hirveän paha olo tästä yhä, ja varsinkin jos mietin harrastamaamme seksiä minulle tulee jotenkin oksettava olo. Olin tosi rakastunut siihen mieheen koska suhteen alussa hän oli sellainen lämpimämpi, jälkikäteen katsottuna kyllä itsekäs mutta ei niin pahasti kui myöhemmin. Otin monta kertaa hänen muuttuneen käytöksensä puheeksi mutta hän vaan jaaritteli sitä samaa paskaa mitä aina, harmi vaan ettei sanat vastanneet ollenkaan mitään tekoja.

Miten jotkut voi kohdella toista noin!? Ja miksen heti lähtenyt pois kun huomasin että mies on muuttunut.

Miehet kuunnelkaa minua: älkää seurustelko naisen kanssa jota kohtaan ette oikeasti tunne mitään. Se ei ole reilua. Mitä pahaa olen kenellekään koskaan tehnyt?

Vierailija
8/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitsepääsemisesi on jo alkanut kun olet tiedostanut tilanteen ja siihen johtaneet syyt.

Vierailija
9/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:45"]En tiedä miten päästä yli. EI se ainakaan auta, että demonisoit miehen. On paljon luultavampaa, että hän vain on parisuhdekyvytön ja itsekkään ajattelematon, joka lienee ymmällään miksi hyvä suhde päättyi, kuin harkitusti manipuloiva psykopaatti.

On olemassa miehiä, jotka voivat rakastaa sinua. Kaikille naisille on. Kysymys on siinä, pystytkö sinä rakastamaan sellaista miestä, joka ei ole haluttu, itsevarma ja joka ei sytytä sillä tavalla kuin nuo itsekkäät mutta taitavammat viettelijät.
[/quote]

Tuo eksäni ei ollut seurustellut kenenkään kanssa aiemmin eikä ollut mikään lipevä alfa. Niin vaan paljastui kuitenkin sellaiseksi piiloplayeriksi.

Vierailija
10/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:46"]Ylitsepääsemisesi on jo alkanut kun olet tiedostanut tilanteen ja siihen johtaneet syyt.
[/quote]
Tämä on helpottava kuulla, mutta oloni on silti paha. Tuntuu myös vaikealta tulevaisuudessa tutustua uusiin miehiin. Aivan kuin en enää luottaisi ollenkaan ihmistuntemuskykyyni.

Vierailija
11/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:45"]

Miehet kuunnelkaa minua: älkää seurustelko naisen kanssa jota kohtaan ette oikeasti tunne mitään. Se ei ole reilua. Mitä pahaa olen kenellekään koskaan tehnyt?

[/quote]

Ei kaikki hae seurustelulta samoja asioita ja samalla intensiteetillä. Eikä suhteessa asiat pysy muuttumattomana.

Miksi mietit mitä pahaa olet tehnyt? Ei toisen toiminta ole sinun syytäsi.

t:9

Vierailija
12/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jopa suhteen alkuvaihe on mielessäni pilattu täysin, koska minulle paljastui jälkikäteen miehen jotenkin flirttailleen muille naisille netissä aivan siinä "alkuhuumamme" paikkeilla. Koko suhde olikin valhetta, jopa ne hyvät hetket. Niin paha olla, ja nimenomaan sen takia että minua kohdeltiin (taas) noin huonosti. Olin tyhmä ja sokea.

Vierailija
13/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:46"]

Ylitsepääsemisesi on jo alkanut kun olet tiedostanut tilanteen ja siihen johtaneet syyt.

[/quote]

Tämä on helpottava kuulla, mutta oloni on silti paha. Tuntuu myös vaikealta tulevaisuudessa tutustua uusiin miehiin. Aivan kuin en enää luottaisi ollenkaan ihmistuntemuskykyyni.

[/quote]

Olosi saa olla paha, se on luonnollista. Jos nyt sinusta ajatus uusiin miehiin tutustumisesta tuntuu vaikealta... älä tutustu nyt uusiin miehiin. Mutta älä jää rypemään tuollaisiin ajatuksiin. Hanki harrastus, tee itse asioita. Ja mikset luottaisi ihmistuntemuskykyysi, olethan juuri oppinut paljon. Kykysi on parempi kuin koskaan aiemmin!

Vierailija
14/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:45"]

[/quote]

Ei kaikki hae seurustelulta samoja asioita ja samalla intensiteetillä. Eikä suhteessa asiat pysy muuttumattomana.

Miksi mietit mitä pahaa olet tehnyt? Ei toisen toiminta ole sinun syytäsi.

[/quote]
Miksi helvetissä mies sitten koki oikeudekseen kohdella minua noin vitun törkeästi!?

Siitä olen kyllä varma että jos uskallan ensi kertaan heittäytyä niin jossain vaiheessa tapailua heitän kunnon kysymyksen ilmaan suhteen vakavuudesta ja siitä mitä toinen haluaa suhteelta ja elämältä. Tässä varmaan mokasin kun en aiemmin kysynyt. Mutta tämähän ei estä valehtelun mahdollisuutta.

Ja se että joku muuttuu on ihan ok, silloin vaan oikea teko on jättää eikä hyväksikäyttää toista suhteessa jopa vuoden verran tai enemmänkin.

Vierailija
15/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuon tyyppinen suhde, joskaan ei noin pitkään. Nähdäkseni se, onko miehiä jotka voisivat rakastaa sinua, ei liity tähän mitenkään. Tietenkin heitä on.

Eroamisesta sinänsä toipuu ihan normaalilla surutyöllä ja ajan kulumisella. Erottaisin ihan eri asiaksi tahallisen henkisen väkivallan ja siitä toipumisen. Koetko, että sinulla oli mukana tällaista? Minulla nimittäin oli, ja on yhä, vaikka aikaa on jo kulunut. Exäni tahallinen henkinen väkivalta on kuitenkin rikos, josta hän ei pääse pälkähästä minkään "erosta toipumisen" kautta. Tämä asia on hänellä pysyvästi taakkanaan.

Vierailija
16/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

Olosi saa olla paha, se on luonnollista. Jos nyt sinusta ajatus uusiin miehiin tutustumisesta tuntuu vaikealta... älä tutustu nyt uusiin miehiin. Mutta älä jää rypemään tuollaisiin ajatuksiin. Hanki harrastus, tee itse asioita. Ja mikset luottaisi ihmistuntemuskykyysi, olethan juuri oppinut paljon. Kykysi on parempi kuin koskaan aiemmin!

[/quote]
Kiitos lohduttavista sanoista.

Vierailija
17/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:59"]Minulla oli tuon tyyppinen suhde, joskaan ei noin pitkään. Nähdäkseni se, onko miehiä jotka voisivat rakastaa sinua, ei liity tähän mitenkään. Tietenkin heitä on.

Eroamisesta sinänsä toipuu ihan normaalilla surutyöllä ja ajan kulumisella. Erottaisin ihan eri asiaksi tahallisen henkisen väkivallan ja siitä toipumisen. Koetko, että sinulla oli mukana tällaista? Minulla nimittäin oli, ja on yhä, vaikka aikaa on jo kulunut. Exäni tahallinen henkinen väkivalta on kuitenkin rikos, josta hän ei pääse pälkähästä minkään "erosta toipumisen" kautta. Tämä asia on hänellä pysyvästi taakkanaan.
[/quote]
Eksälläni tuli mukaan tuossa lopussa sellainen pasiivisaggressiivisuus ja tietynlainen henkinen väkivalta kyllä. Eli yritti viestittää kaikin tavoin kuinka vähän merkitsen hänelle. Mm. puheluihin ei vastattu, aivan älytön mökötys ja mykkäkoulukohtaus joka katkesi vasta 2 viikon jälkeen kun minä hölmö soitin hänelle (olin kyllä pakannut jo hänen tavaransa eroa varten mutta päätin antaa vikan mahdollisuuden), kaikkea emoshuns sulkeutumista aivan yhtäkkiä, ei kertonut asioistaan minulle, syytti takertuvaksi jos otin näitä ongelmia esille, ei esittänyt minkäänlaista kiinnostusta minun elämäni tapahtumia kohti. Sain normielämääni jatkettua ihan hyvin tuon käytöksen aiheuttamasta stressistä huolimatta kun pistin koko ongelman sivuun ja aloin jo tehdä mielessäni eroa mutta yhä näin jälkikäteen koen että minua on kohdeltu tosi kurjasti ja huonosti, ja se surettaa.

Vierailija
18/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se v*tuttaa jos hukkaa vuosia suhteeseen, jossa toinen on ihan eri motiiveilla liikkeellä.

Ei se susta huonoa tai tyhmää ihmistä tee. Eikä sitä suhteen alussa välttämättä tiedä mihin se johtaa vai johtaako mihinkään.

Ensi kerralla olet taas kokemusta viisaampi!

Vierailija
19/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä kerrot paljon, mies taas ei ole kertomassa omaa versiotaan. Elämää oppineena tiedän, että yksipuolinen näkemys ei ole kokonaisuus.

Mene itseesi ja katso ulkopuolisen silmin omaa rooliasi, siellä saattaapi olla myös jotain...?

Vierailija
20/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että pääsit eroon tästä. Nyt olet viisaampi ja valitset paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä