Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oksettaa entinen suhde mieheen :/ Miten päästä yli?

Vierailija
06.03.2015 |

Eli tajusin suhteen päätyttyä mieheni vain leikkineen tunteillani, kohteli välillä tosi kylmästi, seksi oli täysin yksipuolista, tai siis en osannut vaatia että minullekin voisi antaa suuseksiä.Jnejne. Miten pääsen tästä arvottomuuden tunteesta yli? Mies pitää itseään yhä jumalana, ei näe tehneensä käsittääkseni mitään pahaa vaikka oli kanssani vaikkei selkeästi rakastanut. Syytän itseäni, niin huono olo. Miksi annoinkin tuolle, miksi olin hänen kanssaan ja anelin rakkautta. Kolmen vuoden "suhde" jossa mies ei sittenkään ollut tosissaan eikä halunnut muuta kuin itselleen tyydytyksen kaikin puolin. Seksuaaliseti ja emotionaalisesti hyväksikäytetty olo. Minähän sen mahdollistin, itsetuntoni oli varmaan yhä huono mm.koulukiusaamisen takia. Kuinka jatkaa nyt elämääpää pystyssä? Onko miehiä jotka voisivat rakastaa minua?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa helpottaa. Mulla oli myös joskus suhde, mikä oksetti jälkikäteen ajateltuna. Mulla meni muutama vuosi, ennen kuin pääsin kunnolla yli siitä. Tuon suhteen jälkeen keskityin omiin tunteisiin ja siihen, mitä oikeasti haluan elämältä. Päätin, etten tyydy mihin tahansa äijänretaleeseen, vaan olen mieluummin yksin, jos ei ketään kivaa tyyppiä löydy. Ja löytyihän se oikea mies, joka kohtelee kivasti ja kenen kanssa voi perustaa perheen ym. Jos ajattelee positiivisesti, niin tuo huono suhde ja sen jälkeinen aika opetti minut arvostamaan itseäni ja vaatimaan myös muilta arvostusta.

Vierailija
42/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vähän samanlainen suhde takana ja olen kokenut samantyyppisiä tunteita jälkikäteen kuin ap.

Mua on auttanut jostain bongaamani ajatus, että teemme päätöksiä aina senhetkisistä lähtökohdistamme niin hyvin kuin sillä hetkellä osaamme tai pystymme. Ensi kerralla olemme viisaampia ja yritämme tehdä paremmat päätökset.

Silloin olit rakastunut ja toivot suhteen onnistuvan. Ensi kerralla huomaat ikävät merkit aiemmin ja osaat puuttua niihin. Toivottavasti sellaisia ei tietenkään tuossa määrin enää tule ja löydät mukavan ja ihanan miehen. Itse löysin ja silloin vasta lopullisesti tajusin, miten huonossa suhteessa olin aiemmin kituuttanut.
Ihan varmasti sinua voi ja tuleekin rakastamaan joku kunnollinen mies. Se, että joku mies kohteli sinua ikävästi ei tarkoita sitä, että kaikki tulisivat tekemään niin tai että vika olisi sinussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:48"]

Shit happens! Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omista teoista eli ei se mies sinua siihen paskaan suhteeseen pakottanut! Jatka matkaa viisaampana ja älä jää menneisyyttä murehtimaan. Elämä opettaa!

[/quote]Selvää pahantekijän tekstiä. Olet täysin väärässä. Ap:n kuvaamat asiat eivät ole vain "tapahtuneet", vaan hänen exänsä on tietoisesti valinnut ne hänelle tehdä, tietäen koko ajan tekevänsä pahaa. "Älä jää menneisyyttä murehtimaan" on myös puhdasta vastuunpakoilijan toiveunta. Sitähän kaikki pahantekijät tietysti eniten toivovat, että heidän tekonsa unohdettaisiin. Näinpä vain ei aina käy, eikä sen varaan kannattaisi laskea - jotkut joutuvat maksamaan täyden hinnan tahallisesta väkivaltaisesta egonpönkityksestään :D.