Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, itsellä kuume, lapsilla oksutauti ja kihomatoja!!

Vierailija
06.03.2015 |

Olen kolmatta päivää kuumeessa 38 astetta, koti on kuin pommin jäljiltä. Lapset Vuorotellen oksennelleet, olen siivonnut vain pakolliset; pessyt oksennuspyykit ja täyttänyt ja tyhjentänyt tiskikonetta.
Nyt yöllä nuorin valvotti mahakivuillaan ja matojahan siellä löytyi!
Eli huomenna suursiivous kipeänä.

Ihana talviloma viikkoa muillekin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuulostaa hurjalta! Ja kurjalta. Anna kodin olla kaaoksessa, pakolliset vaan. Tästäkin selvitään, muutaman vuoden päästä et muistakaan...

Vierailija
2/3 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Helvetti, että rassaa. Äitiys vapaa alkoi viime kuun viides päivä. Olin, että jes vihdoinkin saan levätä. No ei. Lapsi ollut siitä asti joka viikko kipeä, milloin mitäkin ja sitten minä heti perään. Nyt ei vielä tällä viikolla ole ollut ja sen olenkin viettänyt leväten noita kolmea edellistä viikkoa pois. Todellakin levännyt olen nukkunut yötä päiväää, koska raskaus ja tämä vie kaiket voimat. En ole herännyt edes puhelimen ääneen tai jaksanut käydä neuvolassa. En edes lantiokivuiltani pääse. Jokainen askel pistää itkemään. Maanantaina olisi käynnistys. Mitä tänään tapahtuikaan, päiväkodista soitettiin taas, että lapsi ei ole päiväkoti kuntoinen. Löysä maha ollut jo monta päivää eikä syö mitään. Pää ja lantio hajoaa ihan just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta pääset synnärille "lepäämään" ;)

Ensi kerralla kun jonkin näistä kolmesta iskee yksinään niin en valita!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi