Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tulee vihdoin tasa-arvoiset oikeudet syöpäseulontoihin, kuten naisilla on ollut jo kauan!

Vierailija
22.06.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011316054.html

Vuoteen 2028 mennessä Suomessa pilotoidaan vapaaehtoista seulontarekisteriä. Rekisteriin voivat ilmoittautua ne, jotka eivät henkilötunnuksen perusteella saa seulontakutsuja, mutta hyötyisivät niistä.

Rahaa siis on myös hyvään!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pippeliin on tullut kasvaimia

Vierailija
2/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rekisteri lisää hallittavaksi terveydenhuollossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet höyläävät ja höyläyttävät eturauhasta niin, ettei hoitona tarvii antaa. Hoitavat itse itseään ja toisiaan. Kaikkea sinne rööriin survovat kyynärpäätä myöden.

Vierailija
4/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuho oon joo, mutta otsikko vailla järkeä.

Vierailija
5/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet höyläävät ja höyläyttävät eturauhasta niin, ettei hoitona tarvii antaa. Hoitavat itse itseään ja toisiaan. Kaikkea sinne rööriin survovat kyynärpäätä myöden.

Heteroja ei siis lasketa miehiksi- miksi?

Vierailija
6/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tapahtuu siemennesteestä. Tarvitaan kaksi nuorta naishoitajaa, opiskelijatkin käyvät. Toinen on houkutuslintu joka dildottaa ja sormettaa itseeään ja toinen lypsää näytettä purkkiin. 

Vierailija
7/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia on ollut jo pitkään pelkästään naisille niinmiten se tarkoittaa että on ollut tasa-arvoisesti?

Vierailija
8/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosyöpäseulontoihin saavat kutsun kaikki.

Vierailija
9/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se labratesti muutenkaan ole maksanut kuin  noin 20 euroa, halukkailla varmaan olisi ollut varaa niissä käydä. Ja apteeksita saa itse tehtäviä testejä. Ukot sitten tilaavat huijareila joitan kukkauutteita, kun on oireita eturauhasessa.

Vierailija
10/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen tyhjästä sitä HPV:ta saa mikä aiheuttaa kohdunkaulan syöpää, se tulee miehiltä. Joten ap kitisetkö nyt tosiaan siitä, että naisia on tutkittu miesten levittämän syövän varalta? Miehet ei saa kivessyöpää naisilta. Onko teissä miehissä muuten mitään muuta kuin tauteja, nyt kun bakteerivaginoosikin on todettu miesten levittämäksi taudiksi?

Vierailija
11/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se labratesti muutenkaan ole maksanut kuin  noin 20 euroa, halukkailla varmaan olisi ollut varaa niissä käydä. Ja apteeksita saa itse tehtäviä testejä. Ukot sitten tilaavat huijareila joitan kukkauutteita, kun on oireita eturauhasessa.

Mistähän testistä sä puhut?

Vierailija
12/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päässyt, koska juuri alkoi määräaikainen työ. 

Ei ollut plussatunteja. 

Vierailija
13/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin seurantaan, koska voin.

Vierailija
14/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinin miehekin pääsee papa-testiin. Voi sitä iloa, kun sieltä alapäästä koepalaa otetaan.

Ja melkein yhtä kivaa on kun miestissit puristetaan mammogafiassa niiden levyjen väliin. Eipä käy miehiä kateeksi. 

Vierailija
15/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku ei tajua mitään seulonnoista

Vierailija
16/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen paskaan sitä rahaa valtiolta löytyykin.

Vierailija
17/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niuho oon joo, mutta otsikko vailla järkeä.

Vähän kyllä ihmetyttää. Rintasyöpä on kuitenkin niin harvinainen miehillä, mutta samahan se on miestenki käydä tissit kuvauttamassa, jos siitä onnen saa.

Koudulaulansyöpää ei taida miehillä olla ollenkaa, ja mistähän se koepala otetaan?  mutta sinne vaan jalkoja levittelemään.

No kuitekin, kiva, jos miestekin alapää pääsee ronkittavaksi ja sienne tungetaa kaikennäköistä kylmää istrumenttia ja niillä nipistellään keopaloja. 

Ja hyvä, että miehillä on siihen noin myönteinen asenne.

Vierailija
18/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus tapahtuu siemennesteestä. Tarvitaan kaksi nuorta naishoitajaa, opiskelijatkin käyvät. Toinen on houkutuslintu joka dildottaa ja sormettaa itseeään ja toinen lypsää näytettä purkkiin. 

Toivottavasti tuo on totta.

Vierailija
19/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet saa eturauhassyövän tutkimuksen ihan vain verikokeella niin että ei tarvitse kutsua vaikka mammografiaan?

suolustosyöpä seulotaan sukupuolesta riippumatta samalla tavalla 

Mikä ongelma rintasyöpäseulonnoissa on?

Vierailija
20/20 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista miesvihaa spermaviemäreiltä ketjussa joka koskee terveyttä. Tämä palsta ei koskaan yllätä positiivisesti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme