Marita Hakala Miss Suomi kilpailuissa, ei hitto
Kommentit (33)
Kauniita luonnollisen näköisiä naisia ja pitkiä. Nykyään missit on rumia ja tekomissejä, huono ulosanti ja liian laitettuja, keinotekoisia ja lyhyitä.
Naiset oli ennen naisia.
Kauhistelin tuota juontajaa, machoileva pervo tuulipuvussa :)
Mainitsi V-M Loirin...miloinkas Marita seurusteli Loirin kanssa, oisko ollut 90-lukua?
Hyvät pyllyt oli naisilla. Uimapuvun malli oli sellainen, että ei ehkä tullut korostetusti esiin ja ryhti luonnollinen, persettä ei tyrkytetty teennäisesti taaksepäin niin kuin nykyään on pintaliitokanoilla tapana.
Muista nuo kisat ja suurimman osan tytöistä! Olin tuolloin 10v. ja Åsa oli suosikkini :)
Oi vanhoja hyviä aikoja. Naiset elegantteja, raikkaita eikä mitään tyrkkyjä fitnesspissiksiä. Sirot raajat kauniit kasvot ja luontevan asiallinen ulosanti. Kirjakieli tekee esiintymisestä arvokkaan.
M37
Miksei mulla aukea toi video, tulee vaan joku portugalinkielinen sivusto?
Haluan kans nähdä 80-luvun missejä!
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulla aukea toi video, tulee vaan joku portugalinkielinen sivusto?
Haluan kans nähdä 80-luvun missejä!
Sama
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei ole fitness-pyöreää peppua niin kuin nykyään kuuluu olla..hirveet lattsp.rseet kaikilla.
Niinpä... Minäkin muistan teinivuodet, kun ihanne oli lättänäpylly, ja "paksuper seisyys" oli solvaus.
Kauniita sanavalmiita tyttöjä ja hyvä tv-tuotanto juontajan karseita verkkareita lukuunottamatta.
Eniten ihmetyttää aina, että jotkut Tarja Suhmura ja Lola Odusoga ovat olleet joskus missikisoissa.
Siis tuo juonataja äijä!? Mitä helv... Oliko tuollainen pikkutuhma ällöttävä vihjailu muka hauskaa 80-luvulla?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:58"]
Litteät peput oli muotia 80-luvulla.
Enemmän mua kyllä häiritsi tuo tönkkö ulosanti. Puhuivat kirjakieltä kuin jossain 50-luvun elokuvissa. :D
[/quote]Asiahan on tasan päinvastoin. Nykyisin ei osata puhua sujuvasti vaan änkytetään