mies puhuu alentavasti
En tajua mitä on tapahtunut mutta sen jälkeen kun mies aloitti koulun tää on alkanut. Eli viime syksynä. En tiedä onko vika kavereissa vai missä mutta naljailee mulle jatkuvasti alentavaan sävyyn. Ja monta kertaa päivässä. Esim saattaa sanoa jos teen jotain omalla tavallani että oon niin tottunu kun oot tuommonen epätavallinen tai että ei ylläty mun kans enää mistään. Eilen mietin ääneen että kun vaatteet on sähköisiä kun ne tulee kuivausrummusta että mitähän niille vois tehdä niin sanoi että kuse muuntajaan. Nauraa päälle eli ne on muka vitsejä mutta ei koko viiden vuoden aikana ole ollut tuommoinen kuin kerran aiemmin kouluaikoina. Mitä teen ? Oon sanonu tästä jo miehelle mutta ei vaan tajua.
Kommentit (34)
Se ois vakava kehityskeskustelun paikka tai ero. Kammottavaa jos lapsikin kuulee ne jutut ja oppii, että noin on hyväksyttävää puhua kumppanille.
Paskaläjä sun miehes. Pistä ojennukseen tai heitä pihalle. Itsellä on sen verran itsekunnioitusta etten tuollaista hyväksyisi. Todella törkeää.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:13"]Paskaläjä sun miehes. Pistä ojennukseen tai heitä pihalle. Itsellä on sen verran itsekunnioitusta etten tuollaista hyväksyisi. Todella törkeää.
[/quote]
Onhan se ja kun mulla on sairaus joka kerää nestettä niin laihduttaminen on ollu vaikeaa viimeaikoina niin mies laukoo näitä vitsejä myös siitä aiheesta eli mun vartalosta. Sitten kun ees jaksa muistaa kaikkia mitä se on sanonut viimeisen puolen vuoden aikana kun niitä on niin paljon. Tapeltiin asiasta jo monta kertaa kun tavallinen puhe ei auta eikä näemmä tappelukaan kun herra kieltää tehneensä mitään väärää. Oon ihan äimänä että mihin mun mies on kadonnu... Ap
Se on koulussa. Siitä on tullut 13 vuotias.
Arvaa mitä?Mun mies muuttuu aina ilkeeksi jos meillä on vähän seksiä.Mutta jos mulla sattuu olemaan halukkaampi kausi niin johan äänensävy muuttuu ja vittuilu loppuu siihen paikkaan.Jos seksiä on esim.joka toinen pv niin mies pysyy ihan superystävällisenä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:37"]Arvaa mitä?Mun mies muuttuu aina ilkeeksi jos meillä on vähän seksiä.Mutta jos mulla sattuu olemaan halukkaampi kausi niin johan äänensävy muuttuu ja vittuilu loppuu siihen paikkaan.Jos seksiä on esim.joka toinen pv niin mies pysyy ihan superystävällisenä.
[/quote]
Ei koske meitä.
Ap
Jätä se sitten. Tommosta en katselisi.
Täälläkin mies naljailee kokoaika. Jos yritän itse opiskella esim tenttiin nii mies sanoo "turhaan sä luet, et kuitenkaa opi mitää" ja ulkonäöstä kans aina jotain sanomista. Ja juu meillä on seksiä päivittäin, nyt mun ei vaan tee enää mieli kun mietin kokoaika mitä mies ajattelee mun vartalosta. Oon sanonu nätisti et voisko mies lopettaa, ja kun tämä ei oo auttanu nii ollaan tapeltu. Ja mies sanoo,että mä oon sille ilkeä kun VALITAN sen "hauskoista" jutuista
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:04"]En tajua mitä on tapahtunut mutta sen jälkeen kun mies aloitti koulun tää on alkanut. Eli viime syksynä. En tiedä onko vika kavereissa vai missä mutta naljailee mulle jatkuvasti alentavaan sävyyn. Ja monta kertaa päivässä. Esim saattaa sanoa jos teen jotain omalla tavallani että oon niin tottunu kun oot tuommonen epätavallinen tai että ei ylläty mun kans enää mistään. Eilen mietin ääneen että kun vaatteet on sähköisiä kun ne tulee kuivausrummusta että mitähän niille vois tehdä niin sanoi että kuse muuntajaan. Nauraa päälle eli ne on muka vitsejä mutta ei koko viiden vuoden aikana ole ollut tuommoinen kuin kerran aiemmin kouluaikoina. Mitä teen ? Oon sanonu tästä jo miehelle mutta ei vaan tajua.
[/quote]
Se on löytänyt koulukavereidensa kautta kuvalaudat.
Oot jo noin monta kertaa sanonu eikä muutu, mä harkitsisin ihan vakavasi jo eroa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin mies naljailee kokoaika. Jos yritän itse opiskella esim tenttiin nii mies sanoo "turhaan sä luet, et kuitenkaa opi mitää" ja ulkonäöstä kans aina jotain sanomista. Ja juu meillä on seksiä päivittäin, nyt mun ei vaan tee enää mieli kun mietin kokoaika mitä mies ajattelee mun vartalosta. Oon sanonu nätisti et voisko mies lopettaa, ja kun tämä ei oo auttanu nii ollaan tapeltu. Ja mies sanoo,että mä oon sille ilkeä kun VALITAN sen "hauskoista" jutuista
Mitähän hauskaa toisen ulkonäön arvostelussa ja älykkyyden aliarvioimisessa on? Kestääkö herran kantti kuunnella vastaavia juttuja sinulta?
Oikeasti, kenenkään ei tarvitse sietää tuollaisia "hauskoja" juttuja. Eikä ne heitot mitään vitsejä ole. Kyseessä on henkinen väkivalta.
Plussat AP:lle kun kirjoitti että alentavasti, eikä "alentuvasti", mikä tarkoittaisi sitä että mies todellakin joutuisi alentumaan ap:n tasolle.
Jostain syystä tällä palstalla viljellään jälkimmäistä.
Mun exä harrasti kans semmosta vittuilua mulle. Suutuin ja pahotin mieleni. Se oli oikeesti tosi ilkeetä. Lopulta, ku sanoin siitä niin muka lopetti, mut oikeesti vaan kätki sen vittuilun paremmin. Oli siinä ihmisessä kyllä paljonkin vikaa näin jälkikäteen ajatellen. Esim. just laittoi aina kaiken minun syykseni ja ite ei koskaan myöntänyt mitään virheitään. Sen ja monen muun syyn takia onkin exä. Enää en kuuntelis minkäänlaista vittuilua tai haukkumista. Ei ihminen, joka toisesta oikeasti välittää, tee tuommoista. Etsi itsellesi parempi mies, jos ei tajuu. Ties mitä se seuraavaksi rupee tekemään..