Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siivotaanko yhdessä?

Vierailija
06.03.2015 |

Toisessa ketjussa kauhisteltiin sotkuisia koteja. Oma koti kaipaisi myös puunausta ja sen aion tänään tehdäkin. Olen ollut viikon todella väsynyt ja jaksanut oikeastaan vaan keittiötä siivota ja pyykkiä pyörittää, mutta tänään siihen tulee muutos. Tyhjensin ja täytin jo tiskikoneen ja pyyhin keittiön tasot. Seuraavaksi on vuorossa neljä koneellista pyykkiä viikattavaksi kaappeihin. Tuun kertomaan sitten kun se on tehty ja rupean seuraavaan hommaan. Mitäs sinä meinasit tehdä kotisi puhtauden eteen tänään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilun jälkeen syöty ja imuroitu, nyt nukutun taaperon ja sitten luottaminen, pölyn pyyhintä ja vielä vessa, sitten olis homma hanskassa. Toki täytyy vielä tiskikonetta tyhjentää ja täyttää, mutta isoin urakka pian takana päin
Ap

Vierailija
2/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on mukavaa, kun kuuntelee samalla musiikkia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis :) eli perussiivous tehty. Nyt kun taapero on päiväunilla ja viis vee touhuilee omiaan, taidan keittää päiväkahvit. Sitten jos inspiraatiota riittää, selvitän yhden paperipinon.
Ap

Vierailija
4/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas koneellinen pyykkiä pyörii, alan juuri viikata kuivumista otettuja. Perussiivous on tehty, siis imurointi, moppaus ja pölyjen pyyhintä. Lasten kanssa on täälläkin ulkoiltu, mutta vielä on järjestelyhommaa ja tekemättömistä tehtäviä. 2

Vierailija
5/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyt pyyhitty, keittiö siivottu, roskat viety, imuroitu. Pyykit pyörii ja vielä pitäis pari koneellista pestä. Ja pyyhkiä ikkunoita ja peilejä mitkä taapero lähmää jatkuvasti. Ja lattioita vois myös pesaista.

Vierailija
6/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi imuroida ja pestä lattiat, täyttää astianpesukone ja pyyhkiä keittiön tasot, sekä pestä koneellinen pyykkiä. Mutta mistä inspiraatio??

Vierailija
7/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pyykin pesemisessä on niin vaikeaa?:D

Vierailija
8/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski masennus. En ehtinyt teidän mukaan siivoamaan ja nyt, kun te olette saanut jo kaiken valmiiksi, niin itseni ei tee enää mieli edes aloittaa. :'(

Vierailija
9/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:09"]

Iski masennus. En ehtinyt teidän mukaan siivoamaan ja nyt, kun te olette saanut jo kaiken valmiiksi, niin itseni ei tee enää mieli edes aloittaa. :'(

[/quote]

Äläs nyt masennu. Täällä yksi flunssapotilas, joka vasta aloittelee siivoamista. Pari viikkoa olen mennyt puolitehoisena ja kaikki paikat ovat päässeet rempalleen sinä aikana. Hyvä kun olen jaksanut käydä ruokakaupassa ja tehdä ruokaa toisinaan. 

Keittiö on kohtuullisen siisti, mutta matto pitäisi ulkoiluttaa ja lattia luututa. Sivupöydälle kertynyt kummallinen kasa pitäisi siivota ja viedä kierrätykseen paperit, pahvit ja lasipurkit. (Joo, hätävara, johon turvaudun kipeän ollessa, muuten teen ruuan yleensä alusta asti ihan itse.) Tosin voi olla, että mattoa en jaksa tänään raahata ulos. Jos näin käy, teen sen sitten, kun olen toipunut kunnolla tästä räkätaudista.

Ensin kuitenkin laitan pyykit pesukoneeseen. Lajittelu on hankalinta. Siinäkin pääsi lipsahtamaan, kun pää oli räkää niin täynnä. Etenen huone kerrallaan. Jos en vielä jaksa siivota kaikkia huoneita tänään, jätän loput huomiseksi. 

Vierailija
10/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit ajatukseni! Siivousinspistä tässä kahvikupin ääressä herättelen ja kaaos kotona pitäisi taltuttaa. Ensimmäiseksi laitan pyykit pyörimään ja siivoan irtoroskat kaikkialta, palauttelen vähän levällään olevia tavaroita omille paikoilleen.

Vierailija
11/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä joka päivä. Täyttää pesukoneen ja pitää kodin siistinä ettei tarvitse koko päivää koskaan tuhlata siivoamiseen ;)

Vierailija
12/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan vaatehuoneen raivauksella: kun kaapissa on tilaa, löytyy tavaroille paikkoja.

Meillä on muutto tulossa ja yksi siivouskohde päivässä merkitty kalenteriin. Sen mukaan tehdään.

Vierailija
13/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:33"]

EI IKINÄ ! Oon perse ! Kalevi Paskaperse ja rakastan tunkion tuoksua =D  nami,nami 

[/quote]

Voi voi. Hän kärsii touretten syndroomasta. Pakko sanoa rumia sanoja joka välissä. Yrittäkää ymmärtää...

Vierailija
14/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee tänään MITÄÄN, koska olen jo useamman vuoden pitänyt siivouspäivää torstaina! Miten ihanaa on perjantaina herätä jo valmiiksi puhtaassa kodissa ja illalla tulla puhtaaseen kotiin ja aloittaa viikonloppu siivoamisen sijaan vain olemalla ja rentoutumalla! :) suosittelen, kokeiles piruuttas ens viikolla ja huomaat pian että siivoot ihan mielelläs aina jo torstaisin! Mutta olen kyllä hengessä mukana ap ja tsemppaan sinua jaksamaan loppuun asti! Hyvät ja puhtaanraikkaat viikonloput! ❤

Vierailija
15/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:33"]

EI IKINÄ ! Oon perse ! Kalevi Paskaperse ja rakastan tunkion tuoksua =D  nami,nami 

[/quote]

Voi voi. Hän kärsii touretten syndroomasta. Pakko sanoa rumia sanoja joka välissä. Yrittäkää ymmärtää...

[/quote]

Vierailija
16/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on pyykit kaapeista ja seuraavaksi ruvetaan lasten kanssa raivaamaan tavaroita paikoilleen. Sitten onkin pakko pitää ulkoilutauko. Samalla viedään lehdet lehtikeräykseen. Onneksi ruoka on valmiina, joten siihen ei nyt tarvitse käyttää aikaa.
Mulla ei muuten ole varsinaista siivouspäivää, siivoan kyllä kerran viikkoon, mutta päivä vaihtelee. Se on joko torstai, perjantai tai lauantai. Takaisin hommiin ja tsemppiä muille siistijöille!
Ap

Vierailija
17/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeesti kertoo, että ollaan just lähdössä ulos ja sain ylimääräisen inspiraation ja selvitin yhden pahvilaatikon joka on jo aikapäiviä odottanut. Siitä meni vaatteet kierrätykseen ja loput roskiin. Jes!

Vierailija
18/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen oli ap

Vierailija
19/19 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2 talosta siivottu jo: olkkari, keittiö, vessa, kylppäri ja vanhempien makkari. Talviverhot ja tyynyn- ja rahinpäälliset irrotettu pesuun ja viikonloppuna laittelen uutta tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme