Maailman kaunein nimi tytölle? Pitkän lapsettomuuden jälkeen meille syntyi juuri esikoistyttö
Hänet kastetaan nopeasti. Voisitteko ehdottaa maailman kauneimpia, tyttömäisiä nimiä pikkuisellemme kiitos 🤍💓
Kommentit (485)
Hilla
Niin kaunis suominimi! Tulee mieleen Lapin upeat tunturimaisemat <3 Saana on myös hyvä samasta syystä mutta on yleisempi.
Seela, Selina, Melina, Melissa, Milana, Lilia…
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Margit/Saana ym provoja?😨
Ehdotan Isabella, Maria, Katarina 💕
Älkää laittako Isabellaa. Koko läntisen kulttuurin piirissä Isabella on synonyymi pettävälle ja viekkaalle naiselle. Vaikka nimi olisi kaunis, voi tyttö joutua ikävään valoon, kun nimi on latautunut.
Onnea tytön syntymän johdosta!! 💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Suvi
Mikä vika Suvissa? 6 alapeukkua tuli hetkessä?
Päättäköön itse.
Ihan typeriä nämä ketjut, "Elsa-Uolevin siskolle/veljelle/tädille/sedälle/serkulle/naapurille/hoitotädille nimi?"
Jokainen ihminen näkee itsensä yksilönä eikä osana jotain sarjaa jonka mukaan nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Hilla
Niin kaunis suominimi! Tulee mieleen Lapin upeat tunturimaisemat <3 Saana on myös hyvä samasta syystä mutta on yleisempi.
Ei ole kauaa maisemia, kun Suomessakaan ei ole ikinä ollut näin paljon ihmisiä.
Eleonoora.
Sen niminen oli vuosia sitten tapaamani nuori nainen, kaunis ulkoisesti sekä luonteeltaan.
Muutoin ehdotan, ap, että otat almanakan käteen ja valitset sieltä mielestäsi kauneimman nimen.
Myös toinen ja jopa kolmaskin nimi ovat tärkeitä.
Löydätkö isoäideistä ja isoisoäideistä kivoja perintönimiä? Niiden kautta voit liittää tyttärenne hänen sukuihinsa.
Lämpimät onnittelut vauvan syntymän johdosta!
Mä pidän ihan oikeasti Hjördiksestä. Ei ole sellainen lässytysnimi mutta ei myöskään kuulosta liian kovalta.
No kun nyt on kylmä talvi.
Tuisku on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ihan oikeasti Hjördiksestä. Ei ole sellainen lässytysnimi mutta ei myöskään kuulosta liian kovalta.
ok, trolli.
Niinpä niin, ja sitten suomalainen sukunimi..
Michele Mällinen-Jortikka