Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joululahjaksi nuorille/nuorelleparille

Vierailija
04.12.2021 |

Siinäpä se. Yhden pienen kokkailuun liittyvän toiveen ovat esittäneet. Muuta eivät kuulemma tarvi. Nippanappa täysi-ikäisiä ja muutaman kuukauden omillaan asustelleet.
Kiva kuitenkin olisi jotain laittaa. Leffaliput yms ei nyt kauhean kivalta tunnu antaa kun tautitilanne on mitä on...
Vai tyydynkö siihen että ei sitten lahjoja ostella?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin heiltä itseltään. Kertoisin että haluaisin ostaa muutakin. Lahjakortti?

Vierailija
2/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tavarataloon. Ostavat sieltä itse, mitä tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorella parilla miten paljon rahaa käytettävissä?

Vierailija
4/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit sen kokkailuun liittyvän lahjan (ja juuri sen, älä sooloile), ja sen lisäksi anna vaikka S-ryhmän lahjakortti.

Vierailija
5/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Saavat ostaa mieluista. Tai sitten vaikka ruokaa.

Vierailija
6/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit sen kokkailuun liittyvän lahjan (ja juuri sen, älä sooloile), ja sen lisäksi anna vaikka S-ryhmän lahjakortti.

Tämä lahja hankittu.... Ja en sooloillut vaikka mieleni teki hankkia kalliimpi ja mielestäni parempi tuote :). S - ryhmän lahjakortti varmasti olisi monikäyttöinen.

Vierailija
7/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lahja hankittu.... Ja en sooloillut vaikka mieleni teki hankkia kalliimpi ja mielestäni parempi tuote :). S - ryhmän lahjakortti varmasti olisi monikäyttöinen.

No minun anoppini teki just tuota. Osti mielestään paremman. Se on ihan helvetin ärsyttävää!

Vierailija
8/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tuoterajattu S-ryhmän lahjakortti. Sillä ei voi maksaa tupakka, nikotiinituote tai alkoholiostoksia, niin ei mene turhuuksiin.

Oli tullut uutuutena meidän S-kauppoihin, näin Facessa päivityksen.

Vierailija
9/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuorella parilla miten paljon rahaa käytettävissä?

Aika niukasti. Suoria rahalahjoja mietin että onko persoonatonta. Toisaalta raha nyt taitaa olla se ainoa mistä puute. Koti heillä on kivasti sisustettu ja koneistettu. Pitkin syksyä olen heille näitä hankintoja sponssannut.

Vierailija
10/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun anoppini teki just tuota. Osti mielestään paremman. Se on ihan helvetin ärsyttävää!

No just tämä. Muistan nuoruudesta mieheni hampaiden kiristelyn kun äitini harrasti tätä. ap

Vierailija
11/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ravintolaan. Nehän on voimassa kuukausia, kyllä varmaan tautitilanne helpottaa keväällä. Kivaa luksusta pienituloisille nuorille.

Vierailija
12/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kommenteista. Luulen että lahjakortit s-kauppaan ja käteistä kirjekuoreen on tällä hetkellä paras lahja. Ehkä mun täytyy päästää irti tästä lahja=tavara ajattelusta :) ap

Vierailija
13/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti ravintolaan. Nehän on voimassa kuukausia, kyllä varmaan tautitilanne helpottaa keväällä. Kivaa luksusta pienituloisille nuorille.

Totta. Tämä on varmaan sitä luksusta josta ensimmäisenä karsitaan kn rahat on vähissä. ap

Vierailija
14/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä lahjakori mieleisillä tuotteilla

Kahvia yms ja se lahja?