tänään uimahallissa nähtyä
Itiksen uimahallissa tänään: Nuori suht hyvä kroppainen (arvioltaan 19-21v) nainen oli pikku bikineissä uimassa arviolta n. 8-10 v down-pojan kanssa. Nainen ei siis voisi olla pojan äiti vaan tyyliin sisko tai hoitaja. Aluksi ihan ok vaikutti juttu, kunnes tulivat pesutiloihin naisten puolelle. Nainen laittoi pojan istumaan jakkaralle suihkun alle ja alkoi sheivaamaan puolikyykyssä alapäätään tän pojan naaman edessä. Ei riisunut alaosaa mutta provosoivasti käsi housuissa sheivasi ja reunoista nosti että näkymät oli taatut...huh huh aika sairasta käytöstä. Olis sheivannut himassa tai edes kääntänyt selän. Kyllä down henkilötkin ymmärtää kuitenkin, osa jopa yliseksuaalisia. Jotenkin ahdistava tilanne vierestä katsottuna. Enkä ollut ainoa joka hiukan ihmetellen katsoi. Sheivaus oli erittäin provoisoivaa jo tyyliltään..itse en edes kotona ajele noin levitellen ja ihme asennoissa. Ja posliini olen eli en ole kade...enkä edes läski.
Kommentit (22)
No ei kai tuon ikäinen lapsi tuollaisesta välitä tai mitään tajua, varsinkaan down.
Ensimmäinen aloitus kylläkin aiheesta, en käy uimahalleissa yleensä kun miellän likaisiksi. Tänään olin ekaa kertaa viimeiseen 8 vuoteen uimassa.
Olen hoitanut kehitysvammaisia joskus työkseni ja kyllä pisti silmään ja pahasti!!
Ja ei ei ollut porvoossa vaan itiksessä klo: 19-20 aikaan. Muutkin katsoi ja vanhus jopa kommentoi kuinka ei saa uimahallissa sheivata.
Ja ei, en ole mitään 30v aloituksia tänne tehnyt ikinä.
Ap
Kyseessä ei ollut ns teiniäiti eikä muukaan. Itse olen teiniäiti ollut ja näillä tosiaan ikäeroa max 10,v tyyliin. Näki jo kasvoista, kropasta ja äänestä. Ei muutenkaan puhunut hänelle äitinä poika sanoi tyttöä nimeltä.
Kuka hullu sheivaa lootaansa uimahallissa?! olikohan vahingos laitettu avohoitopotilas kaitsemaan daunia...
Miksei kukaan teistä saanut suutaan auki ja sanonut sille suorat sanat!
Voisko joku nainen viedä mut naisten puolelle jos esitän downia. Sheivaamisesta mun edessä saa extraa :)
Oli down-lapsi tai mikään muukaan lapsi mukana tai ei, niin mulle ei tulis IKINÄ pieneen mieleenkään ruveta sheivaamaan toosaa (tai yhtään mitään muutakaan ruumiinosaa) UIMAHALLISSA muiden silmien alla???
Sairasta :( Näköjään naisissa yhtälailla tollasia pervoja paljastelijoita. Ja joo, totta kai alastikin uimahallissa ollaan, mutta tuollanen sairas itsensä esittely. Hyväksikäytön muoto sekin.
Hyvä hyvä! Itis, vammainen, lapsi, uimahalli, suihku, kyykky sheivaus ja levittely mainittu. Näillä eväillä olisi pitänyt saada parempikin provo aikaiseksi.
No sanoihan sille mummo että ei saa sheivata uimahallissa. Ei kiinnostanut tyttöä ollenkaan. Tyttö siis kasvot poikaan päin ja käytävää päin sheivasi ei seinään päin kääntyneenä vaan ihan kaikkien muiden edessä...ja hyvin provoisoivan näköisesti. Jatkoi vielä jalatkin siinä samalla...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:03"]Hyvä hyvä! Itis, vammainen, lapsi, uimahalli, suihku, kyykky sheivaus ja levittely mainittu. Näillä eväillä olisi pitänyt saada parempikin provo aikaiseksi.
[/quote]
Vitun älykääpiö käyn uimassa usein ja nähnyt paljon vastaavaa!
Ohis
Jaa jos noin olisi käynyt, niin mitä sä täällä itket. Oisit voinut tytölle mainita että not cool jos sua häiritsi asia noin paljon. Mitä se sanoi siihen mummon valitukseen asiasta? Itse vaan yleisesti mietin onko sheivaus ok, ei kai sitä kiellettykään ole missään uimahalleiissa tai salilla esim..?
Jos joku sheivais paikkojaa niin joo ihmettelisisin koska ei tulis itelle mieleenkään julkisilla paikoilla sheivailla, mutta en jäis sen enempää kyttäämään tai vaivais päätäni asialla. Ihan sama oliko hänelä lasta mukana tai ei, tuskin lapsi mitään traumoja tuollaisesta saa.
Joo mäkin aikanaan harrastin uintia ja aika moni siellä sheivaili, yök! Mustalaisperhe joskus pesi hampaitakin suihkun alla :D kaikki on mahdollista uimahallissa...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:03"]Hyvä hyvä! Itis, vammainen, lapsi, uimahalli, suihku, kyykky sheivaus ja levittely mainittu. Näillä eväillä olisi pitänyt saada parempikin provo aikaiseksi. [/quote] Vitun älykääpiö käyn uimassa usein ja nähnyt paljon vastaavaa! Ohis
[/quote]
Taidat olla melkoinen ruudinkeksijä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:32"]
Itiksen uimahallissa tänään: Nuori suht hyvä kroppainen (arvioltaan 19-21v) nainen oli pikku bikineissä uimassa arviolta n. 8-10 v down-pojan kanssa. Nainen ei siis voisi olla pojan äiti vaan tyyliin sisko tai hoitaja. Aluksi ihan ok vaikutti juttu, kunnes tulivat pesutiloihin naisten puolelle. Nainen laittoi pojan istumaan jakkaralle suihkun alle ja alkoi sheivaamaan puolikyykyssä alapäätään tän pojan naaman edessä. Ei riisunut alaosaa mutta provosoivasti käsi housuissa sheivasi ja reunoista nosti että näkymät oli taatut...huh huh aika sairasta käytöstä. Olis sheivannut himassa tai edes kääntänyt selän. Kyllä down henkilötkin ymmärtää kuitenkin, osa jopa yliseksuaalisia. Jotenkin ahdistava tilanne vierestä katsottuna. Enkä ollut ainoa joka hiukan ihmetellen katsoi. Sheivaus oli erittäin provoisoivaa jo tyyliltään..itse en edes kotona ajele noin levitellen ja ihme asennoissa. Ja posliini olen eli en ole kade...enkä edes läski.
[/quote]Minäkin ajelin äsken parran, joten en ole kade siloiset kasvot omaaville miehille. Aika heikossa hapessa pitää olla, jos ei karvoja saa ajettua.
-Mies 29v-
Oot idiootti.