Telemarkkinoija paikalla
Kysy mitää vaan. Vastaan asiallisesti ja totuudenmukaisesti.
Kommentit (29)
Varaan tapaamisaikoja myyntiedustajille, teen markkinatutkimushaastatteluita ja kutsun ihmisiä asioimaan pankkiin. ap
Sitä en halua sanoa, mutta pitkään alalla toiminut ja luotettava yritys kyseessä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:14"]Paljonko tienaat?
[/quote]
Minulla on melko vapaat työajat ja yleensä teen noin 120 - 160 h / kk. Tuolloin tienaan noin 2500 - 3200 euroa kuussa. Markkinatutkimushaastatteluiden tekemisestä tienaan vähemmän, joten jos teen niitä suhteessa enemmän on palkka pienempi. Ap
Onko sulla tuntipalkka vai provisio?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:17"]Onko sulla tuntipalkka vai provisio?
[/quote]
"Turvana" on aina tietenkin TES, mutta en ole koskaan joutunut tyytymään pelkkään
TES-palkkaan, joka on noin 11 € / tunti. Ap
Miten noin muuten menee elämässä? Kissa? Koira? Perhe? Auto? Omakotitalo? Jne..
Ihan kivasti. Mulla on 12-vuotias kissa, kolme lasta ja mies. Miehellä on työsuhdeauto. Oma kerrostaloasunto löytyy Helsingistä ja mökki maalta. Mökistä on vielä yli puolet velkaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:24"]Myydäänkö teillä lehtiä?
[/quote]
Ei myydä. Ap
Miksi te vittu perkeleet myytte vanhemmille ihmisille väkisin liittymiä? Eikö teitä yhtään omaantuntoon kalva?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:29"]
Miksi te vittu perkeleet myytte vanhemmille ihmisille väkisin liittymiä? Eikö teitä yhtään omaantuntoon kalva?
[/quote]
Ei ne niinkään käy edes näiden vanhempien lapsille vaan heidän naapureille ja kaikille lähipiirissä. Hirveää meteliä yhdestä vitun puhelinliittymän vaihdosta. Kai vanhuksia saa panna halvalla perseeseen ja pistää heidät myös maksamaan huvista. Siksihän siitä saa palkkaa.
Mulla on ollut käsitys, että puhelinmyyjät tienaa ihan hullun vähän, mutta sähän tienaat aika paljon. Perus-lehtimyyjät, tienaako ne sitten vähemmän?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:26"]Ole kiltti, älä soita mulle.
[/quote]
Hmm.. Jos olet esim. asiakaspankkimme asiakas, saatan joutua soittamaan sinulle. Muista, että en tee sitä sinulle tahallani. Tai jos olet päättävässä asemassa yrityksessä, saatan ehdottaa sinulle tapaamista myyntiedustajan kanssa. Saatat osua myös markkinatutkimushaastattelun kohderyhmään, mutta ne soitot voit estää, kun kiellät Väestörekisterikeskusta luovuttamaan tietojasi tai laitat markkinointikiellon ASML:n kautta (Robinson-rekisteri). Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:32"]Mulla on ollut käsitys, että puhelinmyyjät tienaa ihan hullun vähän, mutta sähän tienaat aika paljon. Perus-lehtimyyjät, tienaako ne sitten vähemmän?
[/quote]
En osaa sanoa lehtimyynnistä. Ymmärtääkseni järjestäytyneissä (alan työehtosopimusta noudattavissa) yrityksissä palkka on ihan ok. Meillä on minua parempiakin, mutten osaa sano heidän tulotasoaan. Ap
Mitä myyt