Ostin tänään XXS/XS-kokoiset housut
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:40"]Samaa kokoa mäkin käytän!
[/quote]
Pituutta 173cm..
Ihan Vilasta löysin. Olen 163cm ja jotain 50kg, en tiedä painoa tarkasti koska en omista vaakaa.
Ap
Minä ostin tänään banaaneja. Luomua.
Kiva juttu. Eri asia sitten ovatko sopivat.
mullaki on saman kokoset just päällä x)
Oletko siis saanut laihdutettua nyt tuohon kokoon? Mikäli näin, hienoa ja onnittelut suoristuksesta!
T: Se toinen samassa koossa (173 ja 54kg)
Minulla on kaikki xxs/xs:ää, paitsi tissien kohdalta xD 70E. Muuten 165/48.
Miten toi voi olla jotenki ihailtavaa :D?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:38"]
:)
[/quote]
Hienoa, onnittelut! Meillä noin pienet pöksyt mahtuisivat vain kissalle, jos meillä vielä olisi kissa (R.I.P. Roope).
Sen jälkeen kun mun tytär laihtui mittoihin 169cm/38kg en ole oikein jaksanut innostua näistä XXS-vouhotuksista.. Nyt oma tytär jo onneksi 45kg.
Mä ostin tänään liukkaria, että voi taas harrastaa miehekkeen kanssa anaaliseksiä :) Olikin liian pitkä tauko, kun liukkari oli loppu eikä ikinä muistettu ostaa lisää.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]
Sen jälkeen kun mun tytär laihtui mittoihin 169cm/38kg en ole oikein jaksanut innostua näistä XXS-vouhotuksista.. Nyt oma tytär jo onneksi 45kg.
[/quote]
Ymmärrän hyvin, enkä minäkään tarkoittanut onnittelujani miksikään anoreksian hehkutukseksi. 15
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:51"]Mä ostin tänään liukkaria, että voi taas harrastaa miehekkeen kanssa anaaliseksiä :) Olikin liian pitkä tauko, kun liukkari oli loppu eikä ikinä muistettu ostaa lisää.
[/quote]
Muista suolihuuhtelu
Mitä hittoa? Melkein kaikki kommentit "piilo" vittuilua ja halveksintaa. Jeesus. Ei paistaisi tuo kateus kilometrin päähän jos kommentit olisivat vain, että "aijaa!". En olisi ikinä olisi arvannut, että yksi koko lappunen herättäisi joissain ihmisissä tälläisia tunteita. Kummallista. Alapeukuttakaa toki.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:06"]Mitä hittoa? Melkein kaikki kommentit "piilo" vittuilua ja halveksintaa. Jeesus. Ei paistaisi tuo kateus kilometrin päähän jos kommentit olisivat vain, että "aijaa!". En olisi ikinä olisi arvannut, että yksi koko lappunen herättäisi joissain ihmisissä tälläisia tunteita. Kummallista. Alapeukuttakaa toki.
[/quote]
Käytän samaa kokoa, mutta liian usein näkee naisia jotka ahtautuvat liian pieniin vaatteisiin niin että sitten tursutaan yli niistä ja saumat paukkuu. T.10
Niin?