Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa rikkinäistä

Vierailija
05.03.2015 |

Olen 20-vuotias ja mua on jollakin tasolla petetty mun kaikissa säädöissä. Syytin siitä osittain itseäni, sillä miehet joihin ihastuin olivat minua vanhempia, spontaaneja seikkailijamiehiä eivätkä he edes varsinaisesti luvanneet minulle vakaata suhdetta.
N. 7 kuukautta sitten päädyin ensimmäiseen oikeaan ja vakavaan parisuhteeseeni. Poikaystäväni on täysin erilainen kuin entisen, todella rauhallinen ja ujo, ehkä jopa hieman sosiaalisesti kyvytön. Luotin häneen 100% enkä iki päivänä olisi uskonut että hän pettäisi minua.
Muutama päivä sitten poikaystäväni kuitenkin kertoi, että tekstaa toisen naisen kanssa. Aluksi hän yritti selittää, että ihastumiset ovat luonnollisia ja, että niille ei voi mitään. Keskustelun jatkuessa poikaystäväni alkoi kuitenkin entistä enemmän epäillä parisuhdettamme ja sitä haluaako hän jatkaa siinä. Hän ei myöskään aluksi suostunut kertomaan, että hän on varattu naiselle jolle hän tekstasi.
Tämän keskustelun jälkeen mies on vakuutellut, että rakastaa minua, ja vain minua. Hän sanoo, että kaikki oli vain hetkellistä mielenhäiriötä eikä itsekään ymmärrä käytöstään. Hän vaikuttaa vilpittömältä ja tiedän, että yhteydenpito tähän toiseen naiseen on nyt loppunut.

Mielipiteitä. Voiko suhdetta jatkaa tällaisista lähtökohdista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä kehoitan lähtemään suhteesta. Hajoat vielä enemmän jos jäät, usko pois.

Vierailija
2/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän vielä ole pettänyt. Jos pidät tuota pettämisenä, et ehkä ole kypsä minkäänlaiseen parisuhteeseen, koska ei toista voi omistaa. Ymmärrän, että tuosta voi loukkaantua ja että se sattuu, mutta luottamuksesi on todella matalalla jos tuosta hermostut. Ehkä mies testasi juuri sitä? Ei halua olla kanssasi, jos olet liian omistava? Jos olisit vain naurahtanut kiinnostuneena, että ai, kelle tekstaat niin mies ei olisi tehnyt siitä noin isoa juttua. Toisaalta ei ole tietenkään hyvä merkki, jos mies on ihastunut toiseen. Se olisi ainakin minulle turn off, mutta kuulostaa sille, että mies halusikin että sä koet niin.

Vaikuttaa sille, että ette ole kumpikaan kauhean kypsiä ja kokeneita, ehkä kannattaisi vain hengata yhdessä ja pitää hauskaa, eikä koittaakaan olla vakavasti yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit jatkaa.

Täti 44v

Vierailija
4/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samankaltainen poikaystävä, ainut vaan että harrasti alastonkuvien vaihtelua ja ehdotteli seksitreffejä muille. Ei myöskään osannut selittää käytöstään, ja vakuutteli rakkautta minua kohtaan.

Pointti on se, että ole varovainen. Jos mies venkoilee ettei voi toiselle naiselle kertoa olevansa varattu, niin tuskinpa kertoo sinullekaan totuutta.

Vierailija
5/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:12"]

Mulla oli samankaltainen poikaystävä, ainut vaan että harrasti alastonkuvien vaihtelua ja ehdotteli seksitreffejä muille. Ei myöskään osannut selittää käytöstään, ja vakuutteli rakkautta minua kohtaan. Pointti on se, että ole varovainen. Jos mies venkoilee ettei voi toiselle naiselle kertoa olevansa varattu, niin tuskinpa kertoo sinullekaan totuutta.

[/quote]

Kertomasi perusteella on hassua, että puhut poikaystävästä. 

Vierailija
6/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mies nyt ainakaan järjellä ole pilattu ja tuon kompelömmäksi ei sosiaalisilta taidoiltaan ihan helpolla pääse. Tulee sun kanssa pohtimaan, että kannattaisiko vaihtaa muijaa XD On se vaan niin yössä, että osaat varmaan tehdä tarvittavat korjausliikkeet facebook statukseesi.

Vierailija
7/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen tyyppi. Hommaa sellainen, joka on vain yhden kanssa.

Vierailija
8/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:12"]

Mulla oli samankaltainen poikaystävä, ainut vaan että harrasti alastonkuvien vaihtelua ja ehdotteli seksitreffejä muille. Ei myöskään osannut selittää käytöstään, ja vakuutteli rakkautta minua kohtaan. Pointti on se, että ole varovainen. Jos mies venkoilee ettei voi toiselle naiselle kertoa olevansa varattu, niin tuskinpa kertoo sinullekaan totuutta.

[/quote]

Kertomasi perusteella on hassua, että puhut poikaystävästä. 
[/quote]

Huom, OLI.

Vierailija
9/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lapsellinen ja tyytymätön itseensä ja sitä kautta suhteeseensa sinuun. Eri asia on, löytääkö mieskään koskaan parempaa. Ehkä olet miehelle liian epävarma? Mutta kuka kypsäkään haluaisi olla hänen kanssaan, kas, siinä ikuinen dilemma. 

Vierailija
10/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että poikaystäväni ei sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt minua. Mutta mielestäni aidot tunteet ovat ehkä jopa pahempia kuin seksi. Rakastan poikaystävääni enkä haluaisi luovuttaa, mutta hankala tilanne ja kamalat fiilikset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi