Minkä värinen laminaatti on muotia?
Kommentit (7)
Mielummin kylmän kuin lämpimän väriset, olettaisin. Aika vähän laitetaan enää pyökin ja mahongin väristä laminaattia. Mahongilla tarkoitan sitä tummaa punertavanruskeaa. Sävyllä oli joku hienompikin nimi jota en muista. Harmaan sävyjä näyttää olevan paljon laminaateissa ainakin remontti- ja sisustusohjelmissa.
Niin, olen kyllä samaa mieltä kuin kakkonen. Laita sitä mistä pidät ja sopii lempiväreihisi. T:3
No kun mä en päätä, vaan muutan vuokrakämppään, johon kuulemma laitetaan laminaatti ja nyt arvon, että mitähän väriä laittavat. ap. Ps. en saa toivoa, eikä ole yksityinen vuokranantaja.
http://www.k-rauta.fi/pages/categorymulti.aspx?c=Lattianpäällysteet&cat=K-rauta%20Finland%20VCatalog&category=KrautafiFloorcoveringsPub(Rautakesko%20Finland%20Catalog)&SolNam=Sisustus
Tuosta saat käsityksen mitä nykyään myydään. Kylmiä sävyjä ja harmaavoittoisia.
No yleensä vuokra-asuntoihin laitetaan sitä halvinta pyökinväristä. Mulla oli sellanen yhdessä asunnossa. Oli aika mielenkiintoista kun lapsi pudotti pikkulusikan lattialle niin laminaatissa oli koko...
se mikä itseäsi miellyttää ja asuntoosi sopii. et kai huutoäänestyksellä kodistasi päätä?
unohda trendien perässä juokseminen, mainosmiehillä on jo ensi vuoden värit valittuna ja sopulit ostaa taas uutta.