Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen laminaatti on muotia?

Vierailija
05.03.2015 |

Vaalea harmaako?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä itseäsi miellyttää ja asuntoosi sopii. et kai huutoäänestyksellä kodistasi päätä?

unohda trendien perässä juokseminen, mainosmiehillä on jo ensi vuoden värit valittuna ja sopulit ostaa taas uutta.

Vierailija
2/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kylmän kuin lämpimän väriset, olettaisin. Aika vähän laitetaan enää pyökin ja mahongin väristä laminaattia. Mahongilla tarkoitan sitä tummaa punertavanruskeaa. Sävyllä oli joku hienompikin nimi jota en muista. Harmaan sävyjä näyttää olevan paljon laminaateissa ainakin remontti- ja sisustusohjelmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen kyllä samaa mieltä kuin kakkonen. Laita sitä mistä pidät ja sopii lempiväreihisi. T:3

Vierailija
4/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mä en päätä, vaan  muutan vuokrakämppään, johon kuulemma laitetaan laminaatti ja nyt arvon, että mitähän väriä laittavat. ap. Ps. en saa toivoa, eikä ole yksityinen vuokranantaja.

Vierailija
5/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.k-rauta.fi/pages/categorymulti.aspx?c=Lattianpäällysteet&cat=K-rauta%20Finland%20VCatalog&category=KrautafiFloorcoveringsPub(Rautakesko%20Finland%20Catalog)&SolNam=Sisustus

Tuosta saat käsityksen mitä nykyään myydään. Kylmiä sävyjä ja harmaavoittoisia.

Vierailija
6/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä vuokra-asuntoihin laitetaan sitä halvinta pyökinväristä. Mulla oli sellanen yhdessä asunnossa. Oli aika mielenkiintoista kun lapsi pudotti pikkulusikan lattialle niin laminaatissa oli koko...

Vierailija
7/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolo. Vitun älypuhelin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän