Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostamaan lahjoja keräyksiin! Suuri tarve

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Hyvä Joulumieli -keräyksessä kerättiin yhteensä yli miljoona euroa, joilla saatiin jaettua 25 000 suomalaisperheelle 50 euron arvoinen ruokalahjakortti. Lahjoittajina oli suuri joukko yksityishenkilöitä ja satoja yrityksiä. Tänä vuonna Hyvä Joulumieli -keräyksen tavoitteena on jakaa 36 000 perheelle 70 euron arvoinen ruokalahjakortti.

Vierailija
2/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA LAHJAKSI TULEVAISUUS -joulukeräyksellä autetaan vähävaraisia ja syrjäytymisvaarassa olevia suomalaislapsia ja -perheitä ympäri vuoden. Lahjoitusten turvin jaetaan muun muassa vähävaraisten perheiden lapsille ja nuorille harrastus- ja oppimateriaalitukea. Lahjoituksilla järjestetään myös esimerkiksi tukiperhetoimintaa ja annetaan keskustelutukea verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOULUPUU-KERÄYKSELLÄ kerätään lahjapaketteja eriarvoisessa asemassa oleville lapsille ja nuorille, jotka olisivat muuten vaarassa jäädä ilman joululahjaa. Näiden lasten ja nuorten perheissä on erilaisia haasteita esimerkiksi taloudelliseen tilanteeseen, mielenterveyteen tai päihteidenkäyttöön liittyen, kertoo Joulupuu ry:n hallituksen puheenjohtaja Doris Tuohimaa.

Vierailija
4/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniatuotteita on toivottu paljon(piste) Niitä olen ostanut mielelläni, paljon menee mt-ongelmaisille, joilla on vaikeuksia huolehtia. Vien myös suoraa tukea tietämilleni ihmisille, varmasti menee oikeaan kohteeseen ilman välikäsiä(piste) Nämä ovat sairauseläkeläisiä(piste)

Vierailija
5/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishenkilöt ja organisaatiot lahjoittivat viime vuonna Joulupuu-keräykseen yhteensä yli 72 000 joululahjaa. Aiempina vuosina lahjoja on kerätty noin 100 000 kappaletta joulua kohti.

Paljonko Suomessa on edes lapsia?

Vierailija
6/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaasta sontaa koko keräystouhu että.

Vierailija
7/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet tarvii apua se on totta. Mutta auttakaa tuttuja ihan itse

Vierailija
8/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityishenkilöt ja organisaatiot lahjoittivat viime vuonna Joulupuu-keräykseen yhteensä yli 72 000 joululahjaa. Aiempina vuosina lahjoja on kerätty noin 100 000 kappaletta joulua kohti.

Paljonko Suomessa on edes lapsia?

Vuonna 2019 alaikäisiä oli 1 049 000 

Vierailija
9/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitùt ostan muille mitään, suomalaisille tai afkrikkalaisille. Menkööt töihin.

Vierailija
10/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän laitan vaikka tiedän, että osa ei mene tarpeeseen, mutta osa kuitenkin menee. Enemmän tosiaan vien suoraan niille, joiden tiedän tarvitsevan. Lähipiiristäkin löytyy kaksi sairauseläkeläistä, heitä autan mielelläni varsinkin kun kumpikaan ei käytä alkoholia eikä tupakoi. Nämä eivät ole lapsia, mutta juuri tällaiset sairaat yksinäiset helposti unohdetaan täällä Hurstin alueen ulkopuolella.

Vierailija
11/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hygieniapakkauksista ostaa sellaisia joissa on sinetti tmv, jotta voivat olla varmoja sen käyttämättömyydestä.

Vierailija
12/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hygieniapakkauksista ostaa sellaisia joissa on sinetti tmv, jotta voivat olla varmoja sen käyttämättömyydestä.

Voin lahjoittaa pinon vähänkäytettyjä maskeja

Vierailija
13/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osallistun aina vain joulun lapsi keräykseen. Ne menee lapsille, jotka ihan oikeesti tarvii ne eikä jollekin, jonka äiti ei viitsinyt vaivautua. Toiveetkin on kohtuulliset. Paketeihin meni tänä vuonna esim. Nalle, villasukat, hiusharja ja huppari.

Vierailija
14/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 työttömän vanhemman ja 2 lapsen helsinkiläisperhe saa pelkkää asumistukea ja työttömyysetuutta eli 32000 e vuodessa, siihen vielä toimeentulotuki päälle, joten eiköhän näille perheille jaeta jo verovaroista ihan tarpeeksi.

Vierailija
15/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan joka kuukausi palkastani veroina ihan riittävän summan, halusin tai en. Se saa kyllä luvan piisata minun osaltani. Mielestäni olen lopun ansainnut kuluttaa itseeni, kun kerran itse olen ne rahat tienannutkin.

Vierailija
16/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jo se keräys kerjääminen ihan liiallisuuksiin kun missään ei voi olla törmäämättä näihin keräyksiin. Kirpparit pullistelee roinaa ja krääsää kun niitä sinne selkä väärällä kärrätään joulun jälkeen. 

Vierailija
17/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa lahjoittaa ja saisipa itsekkin joskus lahjaksi jotain, vaikkapa jalkahoidon. Kaikesta saa itse maksaa. Ei ole koskaan ollut varaa hankkia rasitteita yli varojen niin että muilta pitäisi kerjätä apua. 

Vierailija
18/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talous maksaa palkkatulosta veroja yli 50 000 euroa vuodessa. Se saa luvan riittää köyhien auttamiseksi meidän osalta.

Vierailija
19/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ja fb roskalavat tursuaa ilmaista tavaraa.

Viimekin vuonna ilmaantui Toriin myytäviä heti aaton jälkeen.

"Kannettu vesi ei kauan kaivossa pysy"

Vierailija
20/21 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa lahjoittaa ja saisipa itsekkin joskus lahjaksi jotain, vaikkapa jalkahoidon. Kaikesta saa itse maksaa. Ei ole koskaan ollut varaa hankkia rasitteita yli varojen niin että muilta pitäisi kerjätä apua. 

Lapsettomuusryhmässä 3 lapsen äiti vinkuu ettei enää saa neljättä. Lääkärit kielsi tekemästä enempää johtuen kohdun tilasta.

Ovat muutenkin pienituloisia. Mihin tarvitaan neljäs kuluerä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi