Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkäriin? vakavaa? ohimoon sattuu aivan...

Vierailija
05.03.2015 |

Lähenkö lääkäriin? Päivystykseen?
Eilen illalla alkoi sattumaan vasempaan ohimoon n. Peukalon kokoiseen kohtaan ja tää "kipu " on nyt alkanut säteillä vasemman posken ylä osaan silmän allE. oon ollu viikon flunssassa aika rajussa sellaisessa mutta kuume ei oo noussu millään millään. Yleensä Aina flunssassa mulle on tullu korvatulehus tai nykyään jopa poski ontelon tulehus. Flunssa on hellittänyt ja oon liikkunu aika rajusti nyt eilen ja tänään. Eilen oli kova pää kipeä salilla käydessä ja illalla sitten levossa alkoi yhtäkkiä sattua ohimoon.

Voiko tää olla vakavaa jotain verenkierto tms juttua vai ihan vaan flunssaan liittyvää?

Mulla on sairaalaan pitkä ja kallis matka lähteä mutta huolettaa nyt todella paljon että tää on jotain vakavaa. Ai taas kauhea "puukon " isku vihlova tunne ohimolla.

Särkylääkke auttoi tunnin...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:49"]Näköjään paikkakunnasta riippuu, kun samoilla oireilla muualla käskettiin tulla heti noin pari vuotta sitten...
[/quote]

Mikä oli?

Vierailija
2/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:49"]Näköjään paikkakunnasta riippuu, kun samoilla oireilla muualla käskettiin tulla heti noin pari vuotta sitten... [/quote] Mikä oli?

[/quote]

Todella raju poskionteloiden tulehdus, mutta kun ensin luulivat joksikin muuksi vakavammaksi taudiksi, en enää tarkkaan muista. Soitin silloin neuvontaan ja oli lauantai, että odotanko maanantaihin, sanottiin että ei, vaan tulet tänään, eli silloin lauantaina päivystykseen. Jotain toista tautia epäilivät ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, että minulla oli kyllä kova kuume niin että en jaksanut olla jaloillaan kovin pitkiä aikoja. Olisiko tuo sitten ratkaiseva ero? 

Vierailija
4/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:25"]Unohtui mainita, että minulla oli kyllä kova kuume niin että en jaksanut olla jaloillaan kovin pitkiä aikoja. Olisiko tuo sitten ratkaiseva ero? 
[/quote]

Varmasti ero on just tämä. Mulla on vain raju flunssa eikä nosta ollenkaan kuumetta. Pitää vissiin mennä jonottamaan Tk huomenna jotta sais tutkittua onko tää toi poskiontelon tulehdus.

-Ap

Vierailija
5/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä hengissä ap?

Vierailija
6/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:42"]Oletko vielä hengissä ap?
[/quote]

Täälä ollaan :)

Vierailija
7/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tulehdus noussut otsaonteloon.

Vierailija
8/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen ja kysy pitääkö tulla käymään.

Vierailija
9/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:11"]

Lähenkö lääkäriin? Päivystykseen? Eilen illalla alkoi sattumaan vasempaan ohimoon n. Peukalon kokoiseen kohtaan ja tää "kipu " on nyt alkanut säteillä vasemman posken ylä osaan silmän allE. oon ollu viikon flunssassa aika rajussa sellaisessa mutta kuume ei oo noussu millään millään. Yleensä Aina flunssassa mulle on tullu korvatulehus tai nykyään jopa poski ontelon tulehus. Flunssa on hellittänyt ja oon liikkunu aika rajusti nyt eilen ja tänään. Eilen oli kova pää kipeä salilla käydessä ja illalla sitten levossa alkoi yhtäkkiä sattua ohimoon. Voiko tää olla vakavaa jotain verenkierto tms juttua vai ihan vaan flunssaan liittyvää? Mulla on sairaalaan pitkä ja kallis matka lähteä mutta huolettaa nyt todella paljon että tää on jotain vakavaa. Ai taas kauhea "puukon " isku vihlova tunne ohimolla. Särkylääkke auttoi tunnin...

[/quote]

millä alueella asut? laitan sulle numeron josta kysyä

Vierailija
10/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terveys neuvontaan se ei oikein osannu sanoa juuta eikä jaata. Yleensä ei oo vaarallisia mutta joskus on..en osaa sanoa lähetkö päivystykseen vai et.

Vierailija
11/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mä just mietin. jokaisella SHP:lla on numero josta kysyä mielipidettä IHANHETINYT.  voi olla tarkistaminen arvoinen homma, tai voi olla olematta.

t: 4

Vierailija
12/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdus todennäköisimmin. Varaa joku akuuttiaika. Älä herran tähden mene iltapäivystykseen.

Vierailija
13/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 60€ reissu jos sinne turhaa lähtee. Uskaltaako tätä jättää huomiseen jos pääsis Tk

Vierailija
14/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:31"]Poskiontelontulehdus todennäköisimmin. Varaa joku akuuttiaika. Älä herran tähden mene iltapäivystykseen.
[/quote]

Joo väh. 8h menee täällä päivystyksessä. Terveyskeskuksessa pitää kans nykyään jonottaa

Vierailija
15/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ihan turhaa. Ei noilla oireilla voi olla hengenvaarallinen tauti. T lekuri

Vierailija
16/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään paikkakunnasta riippuu, kun samoilla oireilla muualla käskettiin tulla heti noin pari vuotta sitten...

Vierailija
17/17 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:49"]Näköjään paikkakunnasta riippuu, kun samoilla oireilla muualla käskettiin tulla heti noin pari vuotta sitten...
[/quote]
No mikä sulla oli!?