hohhoi miehet
Ollaan huomenna menossa vähän hienompaan ravintolaan syömään ja itse ostin alkuviikosta uuden kauniin paidan itselleni ja korutkin siihen. Tänään sitten selvisi että miehellä ei ole yksiäkään siistejä farkkuja kun kaikki on polvista rikki ja öljyläiskissä kun parhaat päällä aina korjaa autoa ja sanoi lähtevänsä raksa housuissa kun " mikä vika?". Kismittää että minä näin vaivaa miehen eteen että olen sitten hänelle silmän ilo ja itse sitten katson likasta raksamiestä kun ei voi edes minun takia vaivautua. Tuli paha olla vaikka onkin kyse vaan vaatteista ja tärkeintä ois se yhteinen aika ja toisen seura mutta kun päästään lasten vuoksi ulos syömään n. 2 krt vuodessa niin ois kivaa kun toinenki viittis vähän panostaa.... :(
Kommentit (18)
Ehkä tässä on vastaus Timo Soinille joka oli niin kamalan huolissaan siitä mikseivät duunarimiehet kelpaa akateemisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:50"]Ehkä tässä on vastaus Timo Soinille joka oli niin kamalan huolissaan siitä mikseivät duunarimiehet kelpaa akateemisille naisille.
[/quote]
En oo akateeminen. Oon ihan tavallinen nainen ja työtönki tällähetkellä mutta parisuhteeseen haluan panostaa ja haluan että juhlahetket erottuis ees vähän arjesta. Haluan miehelle vaan farkut jalkaan eikä se mun mielestä oo kamalan paljon pyydetty
Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:53"]Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan?
[/quote]
Me yhdessä maksetaan ruoka. Kumpiki omansa. Ja musta ois ihan kiva ollu jos mies ois itse ostanut vaatteensa yhteistä iltaa ajatellen eikä niin että edellisenä iltana saan kuulla että lähtee raksavaatteissa liikenteeseen. Meillä jokainen ostaa omat kamppeensa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:53"]Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan? [/quote] Me yhdessä maksetaan ruoka. Kumpiki omansa. Ja musta ois ihan kiva ollu jos mies ois itse ostanut vaatteensa yhteistä iltaa ajatellen eikä niin että edellisenä iltana saan kuulla että lähtee raksavaatteissa liikenteeseen. Meillä jokainen ostaa omat kamppeensa.
[/quote]
Eli sinä työttömänä ostelet itsellesi vaatteita kotona maatessasi, mutta miehesi rahoilla elellessä et vaivaudu miehen vaatteisiin panostamaan?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:53"]Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan? [/quote] Me yhdessä maksetaan ruoka. Kumpiki omansa. Ja musta ois ihan kiva ollu jos mies ois itse ostanut vaatteensa yhteistä iltaa ajatellen eikä niin että edellisenä iltana saan kuulla että lähtee raksavaatteissa liikenteeseen. Meillä jokainen ostaa omat kamppeensa.
[/quote]
Eli sinä työttömänä ostelet itsellesi vaatteita kotona maatessasi, mutta miehesi rahoilla elellessä et vaivaudu miehen vaatteisiin panostamaan?
[/quote]
Ei. Ihan itse maksan menoni ja mies omansa. En vaan voi sille mitään että töihin pääsen vasta kuukauden kuluttua. Ja kyllä se mies ihan itse on sanonut että ostaa omat vaatteensa että saa oman tyylinsä vaatteet. Sama asia kuin minulla itsellä, en laittais miestä ostamaan mun vaatteita muutenhan kulkisin raksavaatteissa ympäri vuoden ;)
Oi nam! Muija raksavaatteissa. Huhhuh. Yllätäppä miehes joku ilta ;)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:05"]Oi nam! Muija raksavaatteissa. Huhhuh. Yllätäppä miehes joku ilta ;)
[/quote]
Joo sais varmaan säpinää aikaseksi :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:05"]Oi nam! Muija raksavaatteissa. Huhhuh. Yllätäppä miehes joku ilta ;)
[/quote]
[/quote]
Jep!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:05"]Oi nam! Muija raksavaatteissa. Huhhuh. Yllätäppä miehes joku ilta ;)
[/quote]
[/quote]
Jep!
[/quote]
Vois vetää huomenna tukan ponnarille, huppari ja verkkarit ja ilman meikkiä niin varmaan oisin miehen mielestä tosi ok sinne ravintolaan.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:53"]Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan? [/quote] Me yhdessä maksetaan ruoka. Kumpiki omansa. Ja musta ois ihan kiva ollu jos mies ois itse ostanut vaatteensa yhteistä iltaa ajatellen eikä niin että edellisenä iltana saan kuulla että lähtee raksavaatteissa liikenteeseen. Meillä jokainen ostaa omat kamppeensa. [/quote] Eli sinä työttömänä ostelet itsellesi vaatteita kotona maatessasi, mutta miehesi rahoilla elellessä et vaivaudu miehen vaatteisiin panostamaan? [/quote] Ei. Ihan itse maksan menoni ja mies omansa. En vaan voi sille mitään että töihin pääsen vasta kuukauden kuluttua. Ja kyllä se mies ihan itse on sanonut että ostaa omat vaatteensa että saa oman tyylinsä vaatteet. Sama asia kuin minulla itsellä, en laittais miestä ostamaan mun vaatteita muutenhan kulkisin raksavaatteissa ympäri vuoden ;)
[/quote]
Ja yleistät teidän käyttäytymisenne koskemaan kaikkia miehiä? Miten tämä kirjoitus auttaa tilannettasi?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:53"]Mikä estää sinua ostamasta miehellesi lahjaa? Odotat lahjonnan kuuluvan vain miehille? Miehesi maksaa ravintolaillan? [/quote] Me yhdessä maksetaan ruoka. Kumpiki omansa. Ja musta ois ihan kiva ollu jos mies ois itse ostanut vaatteensa yhteistä iltaa ajatellen eikä niin että edellisenä iltana saan kuulla että lähtee raksavaatteissa liikenteeseen. Meillä jokainen ostaa omat kamppeensa. [/quote] Eli sinä työttömänä ostelet itsellesi vaatteita kotona maatessasi, mutta miehesi rahoilla elellessä et vaivaudu miehen vaatteisiin panostamaan? [/quote] Ei. Ihan itse maksan menoni ja mies omansa. En vaan voi sille mitään että töihin pääsen vasta kuukauden kuluttua. Ja kyllä se mies ihan itse on sanonut että ostaa omat vaatteensa että saa oman tyylinsä vaatteet. Sama asia kuin minulla itsellä, en laittais miestä ostamaan mun vaatteita muutenhan kulkisin raksavaatteissa ympäri vuoden ;)
[/quote]
Ja yleistät teidän käyttäytymisenne koskemaan kaikkia miehiä? Miten tämä kirjoitus auttaa tilannettasi?
[/quote]
Halusin purkaa kun ärsytti ja otsikko oli sen mukainen
Mulle kelpasi likainen raksamies, vaatteilla ja ilman.
Homomies35v
Niin, onko sulle tärkeämpi siis se itse mies vai sen vaatteet? Kovin pinnallinen olet.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:34"]Mulle kelpasi likainen raksamies, vaatteilla ja ilman.
Homomies35v
[/quote]
Mee dtm:ään
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:35"]
Niin, onko sulle tärkeämpi siis se itse mies vai sen vaatteet? Kovin pinnallinen olet.
[/quote]
omasta mielestäni tein aloituksessa jo selväksi kantani, lue se kunnolla ja ajatuksen kanssa niin ymmärrät pointtini
ihan vaan ystävällisesti kehotan
Me duunarit ollaan vähän tollasii.