Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusitaan taas muita mammoja mutta KARPIT HOI!

Vierailija
13.09.2006 |

Työssä käyvät karpit, mitä syötte aamun kahvitauolla?

Kaikki karpit, mitä syötte aamu- ja iltapalaksi?

Olen aloitteleva karppi ja perusruokien teko onnistuu vallan mainiosti mutta kahvitauon purtava, aamu- ja iltapalat tuottavat ongelmia. Tähän asti olen syönyt " partajugurttia" mutta vaihtelu tekisi terää... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin esim. pari todella tummaa suklaapalaa.

Vierailija
2/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole karppi, mutta en kyllä syö aamun kahvitauolla mitään, en edes juo kahvia. Lounaasen asti jaksan vallan mainiosti, iltapäivän tauolla saatan syödä porkkanan, banaanin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä vaihtoehto on ottaa mukaan omatekoista karppipannaria. Se sisältää ainakin mantelijauhoja, kermaa ja kananmunia ja maistuu kyllä paremmin kuin hyvin kahvin kanssa. Karppipitsa on myös sopivan mallinen mukaan otettava. Cashew-pähkinät ja tumma suklaa ovat hyviä välipaloja.

PS: Jee! Tänään on tippunut jo 8kg ja aloitin kaksi kuukautta sitten.

Vierailija
4/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etsinyt eikä vielä ole silmään pistänyt.

Vierailija
5/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää tuhti aamiainen aina lounaaseen asti enkä kaipaile kahvitauolle mitään naposteltavaa. Ehkäpä sellaisesta sosiaalisesta napostelusta on ihan hyväkin päästä eroon?! Mutta jos oikeesti on nälkä, niin voisin itse kuvitella syöväni esim. metukkaa ja juustoa tai sitten vaikka kermaista marjarahkaa.

Iltapalaa en myöskään syö, koska syön illallisen yleensä vasta 19-21. Aamiaiseks menee munaa muodossa jos toisessa ja sen lisäks jotain vihannesta ja proteiinipitoista - esim edellisillan fetasalaatin jämpet ja pekonia.

Ja mantelijauhoa löytyy kaupoista sieltä leivontatarvikeosastolta muistaakseni. Kokonaisista manteleista voi myös tehosekoittimella tehdä itse mantelijauhoa, tulee edullisemmaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi