Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvin juonnin lopettaneet, mitä POSITIIVISIA vaikutuksia se toi mukanaan?

Vierailija
16.11.2009 |

Juotteko kofeiinitonta?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä se viimeinenkin harmiton piriste pitää viedä pois???

Vierailija
2/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paniikkihäiriöt ja masennus katosivat sekä sosiaalinen fobia hävisi elämästäni. Käyn nyt töissä ja opiskelen ohessa.

- En änkytä enää. En menetä hermojani enkä lyö miestäni. En myöskään huuda lapsilleni.

- Hikeni ei haise pahalle (kemialliselle) näen hyviä unia (värikkäitä) Olen levollisempi kuin ennen myös jaksan tasaisen pidempään. Saan parempia orgasmeja ja useita yhdynnän aikana.

Käytin kahvia 23 vuotta. Elin kahvin orjana pakosta sillä lopettaminen oli tuskaa. Lopettaessani kahvin loppui myöskin tupakointi joka liittyi kahvin käyttöön tiiviisti. Kahvia kului päivässä 8 mukillista. Nykyään ymmärrän kahvin olevan eräänlainen huume.

Ymmärrän kyllä miksi ihmiset käyttävät sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äiti, kun olen ilman kahvia. Kahvikoukku univajeen hoidossa ei toimi -koettu on sekin. Jotenkin on vain parempi olo ilman kahvia.

Vierailija
4/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paniikkihäiriöt ja masennus katosivat sekä sosiaalinen fobia hävisi elämästäni. Käyn nyt töissä ja opiskelen ohessa.

- En änkytä enää. En menetä hermojani enkä lyö miestäni. En myöskään huuda lapsilleni.

- Hikeni ei haise pahalle (kemialliselle) näen hyviä unia (värikkäitä) Olen levollisempi kuin ennen myös jaksan tasaisen pidempään. Saan parempia orgasmeja ja useita yhdynnän aikana.

Käytin kahvia 23 vuotta. Elin kahvin orjana pakosta sillä lopettaminen oli tuskaa. Lopettaessani kahvin loppui myöskin tupakointi joka liittyi kahvin käyttöön tiiviisti. Kahvia kului päivässä 8 mukillista. Nykyään ymmärrän kahvin olevan eräänlainen huume.

ja ymmärsin miksi kun pääsin siihen kohtaan, jossa kerrot lopettaneesi myös tupakoinnin... Millähän todistat luettelemasi liittyvän kahviin eikä tupakkaan?????

Vierailija
5/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on pahoja, tai no, ainakin pelottavia rytmihäiriöitä, ja jos kahvin vähentäminen/lopettaminen auttais niistä eroon tai vähentäis niitä niin ehkä se ois sen väärti..

Vierailija
6/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häipyy yks toisensa jälkeen...

Paitsi että onneksi hyvä maukas ruoka on tullut takaisin kun siirryin karppaamaan!

Vierailija
7/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärsin miksi kun pääsin siihen kohtaan, jossa kerrot lopettaneesi myös tupakoinnin... Millähän todistat luettelemasi liittyvän kahviin eikä tupakkaan?????

Aamuisin aamukahvin päälle.

Vierailija
8/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puoli vuotta töissä eräässä paikassa, jossa join 5-6 kupillista kahvia päivässä. Sitä ennen join noin kerran vuodessa kahvia. Lopetin, kun työ loppui ja ei mitään vaikutusta.

Olin kymmenen vuotta taas täysin ilman kahvia ja aloitin nyt kesällä taas juomisen. Juon nyt 5-6 kuppia päivässä. Ei ollut sen kummempaa elo kahvittomana, mutta nyt kyllä olen pirteämpi mielestäni.

Vierailija
9/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan nukuttua kunnolla ja ei paniikkikohtauksia.

Joihinkin kofeiini vaan sattuu vaikuttamaan hieman tehokkaammin.

Vierailija
10/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei juo koskaan kahvia niin herää aamulla ihan pirteänä, eikä kuoleman väsyneenä, eniin etä ei saa silmiä auki eikä pysty mihinkään ilman sitä aamukahvia....

Vierailija
11/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskaisuus, itkuisuus, keskittymiskyvyn puute, käsien vapina ja löysävatsaisuus katosivat kun lopetin kahvinjuonnin. Päänsärky oli ihan mieletön kahvinjuonnin lopettamisen jälkeen noin viikon ajan, tuntui että kallo halkeaa kivusta.

Vierailija
12/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti ihan hirveetä jos sattuu aamulla pidempään nukkuun ja töihin täytyy mennä ilman aamukahveja...on sumuinen olo koko päivän ja reaktiot jotenkin hitaampia,en osaa selittää.Lomalla voisin kokeilla kahvin ja tupakoinnin lopettamista,pelottaa vaan se lihoaminen...iiik

-Yksi joka juo pari pannullista päivässä :(

Vierailija
13/60 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon kyllä vaan aamulla, mutta - oikeesti - se että aamukahvi on NIIN HYVÄÄ on yksi syy mennä ajoissa nukkumaan...aamu tulee pikemmin :-)

Vierailija
14/60 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 2-3 viikkoa ilman kahvia.

Miinus: Olen ihan sikaväsynyt(tosin olin ennenkin, mutta kahvi piristi), paniikki- ja ahdistuskohtaukset eivät ole vähentyneet mihinkään.

Plussaa: Ripuli ja mahakivut on kyllä melkein nollassa. Ärtynyt suoli kun ei kahvia kestänyt ollenkaan. Juon kyllä teetä tilalla. On pahaa, eikä korvaa kahvia ollenkaan, mutta vatsa voi hyvin.

Ja ei tarvitse kärsiä kofeiininpuute-päänsärystä, kun olet jättänyt liian pitkän välin kahvinjuonnissa.

Vierailija
15/60 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "ahdistushäiriö" loppui kahvin juonnin lopettamisen seurauksena.

Hämähäkki eri aineissa: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/CaffeinatedSpider.jpg

Vierailija
16/60 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2009 klo 18:48"]

juon kyllä vaan aamulla, mutta - oikeesti - se että aamukahvi on NIIN HYVÄÄ on yksi syy mennä ajoissa nukkumaan...aamu tulee pikemmin :-)

[/quote]

No juo toki se aamukahvisi :-)

Mulla kahvi aiheuttaa silloin kun sitä juon, mahanväänteitä ja ikävää levottomuutta joka helposti kääntyy ahdistukseksi.

Vierailija
17/60 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/60 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenikohtaukset vähentyivät.

Vierailija
19/60 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kahvinjuonnin lopettamista, oli pää usein kipeä. Nyt enää tosi harvoin. Ei tule myöskään yllättäviä väsymiskohtauksia vaan olo pysyy hyvänä tasaisesti. On ihanaa että enää ei ole riippuvainen kahvikupillisestaan. Kahvin tilalla juon vihreää teetä ja sillähän on paljon hyötyvaikutuksia mm. painonhallinta.

Vierailija
20/60 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vihreään teehen jota juon monta litraa päivässä ja tyytyväinen olen, koska vatsavaivat hävisivät kokonaan ja kahvin "rasvaisuus" alkoi muutenkin etoa.