Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin lähtisit lomalle?

Vierailija
05.03.2015 |

Jos nyt saisit valita, ihan minkä paikan taivaan ja maan väliltä (miksei merenpinnan alapuoleltakin) niin mihin matkustaisit? Esteenä ei tietenkään ole raha tai loma-ajat, mielikuvitusleikki pystyyn siis !:) Ja perustelut, miksi juuri ko. Paikkaan!

Minä aloitan: galapagossaaret, pitkäaikainen haave ja kohtuullisen summan ja lomien yhdistäminen hankalaa. Ihania jättiläiskilpikonnia paikka pullollaan ja uoeaa luontoa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä paikasta voisin lähteä, en haluaisi kovinkaan kauas. Haluaisin Nizzaan ja Cannesiin. Siistejä ranskalaisia kaupunkeja, vanhan kulttuurin ja elokuvien tuntu. Nizzassa olen käynyt, Cannesissa vielä en.

Vierailija
2/15 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:52"]Jos nyt saisit valita, ihan minkä paikan taivaan ja maan väliltä (miksei merenpinnan alapuoleltakin) niin mihin matkustaisit? Esteenä ei tietenkään ole raha tai loma-ajat, mielikuvitusleikki pystyyn siis !:) Ja perustelut, miksi juuri ko. Paikkaan!

Minä aloitan: galapagossaaret, pitkäaikainen haave ja kohtuullisen summan ja lomien yhdistäminen hankalaa. Ihania jättiläiskilpikonnia paikka pullollaan ja uoeaa luontoa
[/quote]Muistaakseni galapagossaaret on rauhoitettu turisteilta
[/quote]

Ei ole. Olen ollut siellä kolme kertaa. Sinne mennessä pitää maksaa luonnonsuojeluvero eikä saarilla saa kävellä miten huvittaa. Oppaan kanssa on mentävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galapagossaarilla on asutuskeskuksiakin. Ei ole suljettu. Joillekin alueille pääsyä tai turistien määrää on varmaankin rajoitettu. Australiassa on ikuinen kesä pohjoisen trooppisilla alueilla.

Vierailija
4/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israeliin. Rakastan sitä maata. Välimeren rannalla oleva Tel Aviv on suosikkikaupunkini.

Vierailija
5/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Karibialle mihin vaan, Uusi-Seelanti, Austaraalia, Equador kiinnostaisi myös.

Koskaan en menisi Israeliin. Ei kiinnosta myöskään mikään Aasian maa

Vierailija
6/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:09"]

Australiaan <3 ikuinen kesä!!!

[/quote]

Missään ei ole niin kylmä kuin australialaisissa asunnoissa eteläisen pallonpuoliskon talven aikaan.

Vierailija
7/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:52"]Jos nyt saisit valita, ihan minkä paikan taivaan ja maan väliltä (miksei merenpinnan alapuoleltakin) niin mihin matkustaisit? Esteenä ei tietenkään ole raha tai loma-ajat, mielikuvitusleikki pystyyn siis !:) Ja perustelut, miksi juuri ko. Paikkaan! Minä aloitan: galapagossaaret, pitkäaikainen haave ja kohtuullisen summan ja lomien yhdistäminen hankalaa. Ihania jättiläiskilpikonnia paikka pullollaan ja uoeaa luontoa [/quote]Muistaakseni galapagossaaret on rauhoitettu turisteilta

[/quote]

No ei ole rauhoitettu, rajoitettu pääsyä kuitenkin.

Vierailija
8/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:52"]Jos nyt saisit valita, ihan minkä paikan taivaan ja maan väliltä (miksei merenpinnan alapuoleltakin) niin mihin matkustaisit? Esteenä ei tietenkään ole raha tai loma-ajat, mielikuvitusleikki pystyyn siis !:) Ja perustelut, miksi juuri ko. Paikkaan!

[/quote]
Toivon mukaan olisi! Tosin Avara luonto-ohjelmasta ilmeni että jonkin verran turisteja sinnekin pääsee, rajatuille alueille.

Vierailija
9/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasin mennä Seychelleille. Lämmintä, kaunista, kalastusta ja jättikilpikonnia. Eikä niin kaukana...

Vierailija
10/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Kanarialle.

Vierailija
11/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynenmeren saarille veneellä. 

Vierailija
12/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islantiin!

Vierailija
13/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiaan <3 ikuinen kesä!!!

Vierailija
14/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssaan

Vierailija
15/15 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:52"]Jos nyt saisit valita, ihan minkä paikan taivaan ja maan väliltä (miksei merenpinnan alapuoleltakin) niin mihin matkustaisit? Esteenä ei tietenkään ole raha tai loma-ajat, mielikuvitusleikki pystyyn siis !:) Ja perustelut, miksi juuri ko. Paikkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan