Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Toukokuun tuhisijat keskiviikkoon***

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus herätti 5:45 jo *HAUUUUUUKOOOOOOTUS* .

Täällä sitä taas ollaan siis ;-)

Tulisivatpa ne mun tilaamat testit tänään että pääsis kattomaan josko plussa vahvistunut, olen nimittäin käyttänyt kaikki edelliset testit jo!

Huomaa että raskaudet ovat kaikki erilaisia, tämä kolmas alkukin vaikuttaa erilaiselta. Etovaa oloa selkeästi enemmän, rinnat aremmat kuin ennen ja suussa taas erilainen maku kun edellisissä raskauksissa (pahempi) :-P . Onkohan kaksoset tulossa ;-) ;-) heh heh!

Halit ja plussasäteet kaikille tuhisijoille!!!

Vierailija
2/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti tänään saada nukkua klo 7 asti, niin mies unohti makkariin toisen kissan joka sitten alkoi klo puoli 7 raapia ovea ja naukua (ulista pikemminkin), että pääsisi ulos...äh, harmitti herätä. Näin sitäpaitsi ihanaa unta viime yönä, että tein plussatestin! Vähänkö harmitti herätä todellisuuteen...esikoisesta näin myös plussatestiunen, silloin se tarkoitti totta, tein samana aamuna haamuplussan. Valitettavasti nyt tuli ihan puhdas nega taas kun testin äsken tein. :/ No, onhan täs vielä muutama päivä aikaa. Uskoisin että minulla parin päivän päästä kyllä pitäisi jo haamun näkyä, jos raskaana olen. No oireita ei kyl edelleen ole.

Lämpökäyrä näytti vaihteeksi lohdullisemmalta:

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Joku puhui huoneen lämpötilan vaikutuksesta tuohon mittaustulokseen. Olikohan se Br@sil, joka siitä puhui... no testasin asiaa sillälailla, että kun illalla vilutti nukkumaan mennessä, niin otin ylimääräisen fleecepeiton nukkumatäkin päälle. Hyvin nukuin yöni ja aamulla lämpö vähän korkeampi, nyt jo lähes vastasi iltalämpötiloja. Että tiedä tuota nyt sitten, vaikuttiko vai oliko sattumaa. Suustahan minä kyllä nuo mittarilukemat otan.

Semmosta...onko muita testaajia vielä tälle päivälle? Sintagma tietty :) Toivottavasti plussa sinulla vain vahvistuu. Entäs muita?

Koralli73 kp 23/24-32 8dpo yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysytellyt kuukauden tarkoituksella pois täältä kun km otti pannuun niin paljon tai keskenmenot 2kpl peräkkäin.

Kaikki tutut on jo hiipineet odotus / kesäkuun puolelle joten tunnen olevani hieman ulkopuolinen täällä. Mitäs olette mieltä siitä että vasemmasta nännistä on jo 3 päivää tullut tippoja " nestettä" sellaista kurrin väristä suunnilleen. Acon 10 näytti tänä aamuna negan ja kp 26/30

Vierailija
4/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 28/28, kaikki hyvin. Eilen oli pikkasen etovaa oloa, mutta kuten tiedämme, sekin voi johtua mistä tahansa. Mutta huomiseen ajattelin odotella testaamista. Eli jos ei täti ala kurvaamaan kylään, pistän sen ainokaisen testini tuleen. Sen herkkyys pitäisi olla 20, joten eiköhän se jotakin sitten näytä. Nooh. Yritän olla niin kun en oliskaan...hih...ei tippuis sit niiiin kovin korkealta.

IHANAA, että täällä on vielä muitakin piinailijoita. Ei ole niiin yksinäinen olo!!!! Mut juu, kaivetaan pikku hiljaa testit kaapista! Mä vaan onneton oon hukannut ton Pregent liuskatestin käyttöohjeet. Osaako joku antaa pikaneuvot? Kiitoksia ja

OIKEIN MUKAVAA PÄIVÄÄ! Mä lähden lykkimään esikoista aamupäiväunille!!! Sitten on mulla hetki omaa aikaa. Otan kupin kuumaa teetä ja kirjan esiin! Aivan mukavaa näin sumuisena aamuna! :)

Vierailija
5/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen toukokuinen, nyt tuolla kesäkuisissa kuumeilen. Tulin piipahtamaan ja kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Katsoin koralli73 sun lämpökäyriä, olipa muuten hieno saitti, mutta sullahan noi lämmöt näytti tippuneen dpo6 ja 7 ja nyt jälleen ylhäällä. Lupaavalta näyttää, mulla kuopusta odottaessa tuli tuollainen kunnon dippi kanssa dpo6 ja olinkin raskaana. Se on siis tuo implantation dip ja ainakin piipaa00 tuolla kesäkuisissa, jolla on ollut useampia plussia, joissa on huomannut juuri tuon lämmön hetkellisen tipahtamisen alas n. viikko oviksesta.

Joten piti vaan tulla kommentoimaan, että hyvältä näyttää. plussaonnea kaikille vielä toukokuisissa piinaileville!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilen itkeä tirauteltua kaiken maailman murheita, joten onnittelut palauttivat taas tosiasiaan. Meille on tulossa vauva ja se on ihana ihme!! Eilen tuli kaikenlaisia muita puolia asiasta mieleen...

Sintagmaa jo tuolla toisessa pinossa onnittelin, mutta jospa täälläkin. Jospa saamme molemmat rupatella tuolla odotuspuolella toukokuuhun asti!

Kiva kun Jushkalla lähti taas kierto käyntiin!

Oireista:

- Ei rintaoireita muuten kuin eilen suihkussa alkoi vuotaa...

- Ei (vielä) pahoinvointia tms, kahvia meni aamulla kylläkin vain puoli kuppia tavallisen kahden motillisen sijaan...

- VÄSYTTÄÄ!! Voisin nukahtaa mihin vain ja milloin vain. Eilen nukahdin lattialle keskellä päivää.

- Välillä alhaalta vihloo (kohtu kasvaa?)

- Illalla turvottaa, päivällä ok.

- Itkuisuus...

OnnellinenMamma rv 4+6

Vierailija
7/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaa näytti acon10 eilen,mut toisaalta ei se tätikään kyllä tullut tänään kylään..yleensä alkaa aina kp.28 aamuna,mutta tänään ei:)vielä on toivoa.alamahaa nippailee tosta keskeltä,mut ei menkkaoireita.eilen tuli vessassa paperiin punertavaa valkkaria,mut ei mitn muuta sen jälkeen.mikäköhän sekin oli?!noh,kattelen huomen aamuun,sitte testaan uuestaan *pieni toivo sydämessä*

toivottavasti te loput nyt plussailette:) testit esiin,tytöt!;)

Vierailija
8/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin teiltäkin että mikä olisi se hyvä vitamiini alkuraskauteen? Mitä olette syöneet? On niin monenlaisia... Kiitos paljon jo etukäteen.

Kuutti rv 6 +

Vierailija
9/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olis kiva kuulla mites teillä menee, jännääjät!!!

Täälläpäin eletään kp28-iltaa...eli huomenna on jänskät päivät...kurvaako punainen ferrari pihaan vai olenko raskaana. Toivottavasti jälkimmäistä!!! Testi on kaapissa...nyt tuntuu, että pitäiskö odottaa perjantaihin testaamista...heh, en viittis uutta testiä ostaa. Mutta joo...katotaan miten piina etenee. Nyt ei oo mitään kuukautisoireiden oireita, mutta piankos niitä kerkeää tulemaan. Olo hyvä, väsytystä on, mutta kelläpä pienen lapsen äidillä ei olisi!! Katsotaan! Piinaillaan! Odotellaan!

ONKO MUITA TÄLLÄ VIIKOLLA TESTAAVIA!

Otetaanpa testit kaapista esiin!!!

Plussasäteitä kaikille!!

Vierailija
10/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitabs 2+ special on ainakin hyvä. Niitä 2 nappia per päivä.

t. täältä jo tippunut nelmi

Vierailija
11/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäs jaksaa kokoukseen illaks mut jos nyt muutaman sanan naputtelisin.

Wintergirl: Kiitos kannustuksesta. Törmäsinkin jossain tuohon termiin implantation dip. Olisipa ihanaa, jos olisikin kyse tuosta kiinnittymisen vuoksi tapahtuneesta lämmönlaskusta!! No, eihän tuota tiedä ennen kuin muutaman päivän päästä, että miten käy. Jännää.

Mama2006: Itselläni sattui olemaan pregentin käyttöohje tallessa. Eli tikussa se maximi taso, jonka yli ei virtsan taso saa mennä. ELi n. sentti vain virtsaa astiaan. Testiliuska oltava astiassa 3-5 minuuttia, jona aikana siihen ei saa koskea. Ylempi viiva osoittaa että testi on tehty oikein. Odota 3-4 minuuttia ennen kuin luet tuloksen. Tulos on luettavissa 10 minuutin ajan.

pepsi-80: tervetuloa sakkiin mukaan. En tuosta rinnasta tulleesta nesteestä osaa sanoa. Minulla loppui imetys 1,5 v sitten ja yhä vain vasemmasta rinnasta tulee puristettaessa maitoa. Onko sinulla ennestään lapsia?

.kiia. Tsemppiä, potki täti kauemmas, jos uhkaa tulla liian liki.

kuutti81: ekassa raskaudessa 3 vuotta sitten söin ihan vaan beroccaa. Monivitamiini jossa ei ole sitä a-vitamiinia, jota ei raskaana sais niin kauheesti syödä. Nyt ostin oikein raskautta yrittäville/imettäville/raskaana oleville tarkoitettua. Multitabs special 2+.

(.) Eipä tämä olo tässä kummempi oo. Ainoa mitä nyt mietin on nuo rinnat. Eli miten nyt sanoisin, jotenki tunnen että minulla on selvästi rinnat :D ELi ne jotenki kihelmöi hassusti ja sen takia tiedostan niiden olemassaolon nyt selvästi lähes koko ajan. Tuo voi kyllä johtua täysin myös siitä, että yritän kovasti kuulostella ovatko ne tulossa kipeiksi/aroiksi siihen tapaan kuin esikoisesta tuli. :) Eli itseaiheutettu oire varmaankin. Tämä on kyllä varsin huvittavaa tämä itsensä ylitehostettu tarkkaillu....

Plussaonnea kaikille!

Koralli73 kp 23/24-32 8dpo yk2

Viluttaa mutta oon kauhee vilukissa aina, ja tottakai viluttaa kun lämpö loppukierrossa on aina koholla. Plus meidän talossa on aina kylmä!

Vierailija
12/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole juuri parantunu noi fiilikset, mutta eteenpäin on vaan pakko katsoa. Huomenna pitäisi aloittaa ensimmäistä kertaa clomit. Toivottavasti niistä sitten löytyy apua. Olishan se juhannusvauvakin ihana tai ylipäätään se vauva.

Minua on siis jo tutkittu. Ultrattu on kohtu ja munasarjat, kunnossa on. Limakalvot hyvät ja siinä kierrossa olin ovuloinut. Verikokeet on otettu, arvot normaalit. Minun pitäisi pystyä raskautumaan ihan omin avuin, vaikkei just nyt siltä tunnu. Mulla on kuitenkin lääkärin mukaan heikko ovulaatio, jota nyt sit yritetään parantaa clomeilla. Miestä ei ole vielä tutkittu, mutta passitan sen nyt lääkäriin.

Meillä on ihana tyttö jo kohta 2v. Häntä yritettiin 6kk ja ihan luomusti tärppäs. En siis oo koskaan kuvitellu, että lapsia tehdään vaan saadaan. Osasin nytkin odottaa, ettei heti tärppää. Kauheaa mutta totta, että nyt alkaa jo 14 yrityskierto!

Olen siis ovistakin tikuttanu. Nyt parissa viime kierrossa en, kun yritin minimoida stressiä. Tässä kierrossa otan taas tikut esiin. Lämpöjä en oo mitannu. Eikös ne pidä aamusta mitata ja joka päivä samaan aikaan. Ja se kun ei mulla onnistu. Välillä on herätys kuudelta ja joskus saa nukkua kahdeksaan asti. Olen niin aamu-uninen, etten pysty joka aamu heräämään kuudelta.

Tässäpä tätä vuodatusta, jos jaksoit lukea.

Toivottavasti sinulle Koralli se plussa tulee!

Onnittelinkos jo Sintagmaa, jos en niin onnea sinulle!

pikku2posti kp2

Vierailija
13/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas tullut tekstiä...en kerkiä kaikkia lukemaan,niin pikainen visiitti tulee tästä. täälä ei vieläkään tätiä näy....täytyy testailla uudestaan jos ei ala kuulumaan...tosin aina vaan sellanen tunne et menkat alkais. ehkä sillä vähän väkisinki tulee mieleen et mitä jos sittenki olis täörpännyt...esikoista odottaessa oli jkans sama tunne et menkat alkaa muttei sitten koskaan alkanut:) mut se negatesti kyl vähän masentaa vieläkin. juu mut pitää testailla uudestaan viim. perjantai aamuna,jois maltan huomisen yli hypätä...niin ja jos täti ei tuu.

nyt täytyy mennä!paljon plussatuulia kaikille!!tulipas nyt omanapainen kommentti......:(

toymama kp 34/29-32

ai niin ONNELLISELLEMAMMALLE paljon onnea plussasta=) ja kaikille muille,jos oli plussia tullut=)

Vierailija
14/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon noista kÄyttöohjeista. Olisin tehnyt ihan päin honkia koko testin ilman noita ohjeita!!! Kiitos, kiitos!!!!!!!

Vähän vatsasta nippailee...kumpaa enteilee, tiedä häntä. En tiedä vielä uskallanko testata vielä huomenaamulla. Huomenna siis juoko kp29/28 tai kp1/28. Huh. Jännää!

Plussasäteitä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä linkki, löysin netistäkin ohjeet:

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/1107

Tuolla on vähän erilailla. Eli ilmeisesti testi on luettavissa kuitenki heti sen 3-5 minsan kuluttua kun on ollut siellä virtsassa (tosiaan huomattavan pitkän aikaa oltava siellä testikupissa " uimassa" , mitä vertaa muihin liuskatesteihin, acon ym). Eli ei tarttis odottaa enää sen jälkeen 3-4 minuuttia lisää, minkä käsityksen taas pakkauksen mukana tulleista ohjeista sain.

Äh, uita tikkua sen 3-5 minsaa, katso tulos ja tarkista vielä 3 minsan päästä, niin minä tekisin, kun on nuo ohjeet vähän kaksimerkitykselliset ymmärtää. :)

Toivottavasti pamahtaa plussa! :)

Vierailija
16/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa vaan, tai en tiiä hyvästä... Ei siis mitään dramaattista ole tapahtunut, on vaan ollut mälsä päivä kun olen ollut niiiiiiiin vihainen ja ärtynyt ja vaan huutanut ja kiljunut kun mikäkin kaheli.

Huomenna jos testit eivät tule niin suutun :-P (vaihteeksi).

En paasaa enempää, olen väsynyt ja ihan poikki ja nälkäinen ja haluan nuudeleita muttei meillä ole... SORRY :-P :-P omaa napaaaaaaaaaa

Vierailija
17/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, pakko laittaa vielä toinen linkki.

http://www.findoutdiagnostic.eu/fi/pregnetstick_fi.htm#

Tuolta saa auki pdf.tiedoston, jossa on just se ohje mikä tulee raskaustestipakkauksen mukana.

Ollos hyvä vaan, mä oon tämmönen krooninen surffailija, niin ei ollu mikään iso vaiva ettiä :)

Vierailija
18/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu tuo, että on jo tutkittu eikä mitään muuta ole löydetty kuin tuo hieman heikko ovulaatio. Monethan ovat clomien avulla raskautuneet, joten jospa sullaki nyt tärppi tulisi nopsaan.

Mieskin kannattaa tosiaan testata, josko simpoissa olis jotain häikkää. Vaikka toisaalta teillä on esikoinen tullutki ihan luomusti. Mut eihän sitä silti tiiä, tilanteet muuttuu.

Lämpöjen mittaus. Ite en ole ihan niin tarkka ollut noiden aikojen kanssa. Mut jotkuthan tekee niinki, että jos mittaavat arkisin esim. klo 6 nini viikonloppuna kello soi silloin, iskevät mittarin suuhun ja pois (lukema kun jää digimittaris usein muistiin) ja sit vaan nukahtavat uudestaan. Siihenkin tulee semmoinen rytmi. Tai toinen mahollisuus on suhteuttaa ne mittaustulokset, jos on tehty eriaikoina. Oli vissiin jotenki niin että 0,1 astetta joka tunnista. Eli jos mittaaki viikonloppuna vasta kello 8 (eli 2 t myöhemmin, nin vähentää mittaustulokssesta sit 2x0,1 astetta eli 0,2 astetta). Varmempaa kai silti mitata suht samoihin aikoihin. Mut kuten sanottua, ite oon siitä vähä lipsunu ja siks oma käyrä ei ehkä ookaan ihan presiis oikea, mut suuntaa antava kuitenkin. Ja voihan joku aamu jättää mittaamattakin. Pääasia olis nähdä, että alkukierros olis matalemmat luvut ku loppukierros. Loppukierron korkeammat luvut viestii siitä että ovis on tapahtunut.

Tsemppiä tähän kiertoon! Koita relata (vaikka vaikeeta) ja luota clomeihin, niin jospa se tärppi sieltä tulis ja ihana palkinto sen myötä.

Vierailija
19/20 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Hetkellä viimeisellä liityn sankkaan (joskin harvenevaan) toukotuhisijoiden joukkoon! Minun tilanteeni on tosin eri kuin monien muiden eli kyseessä on pikemminkin vahinko...

Meillä on siis avomieheni kanssa jo yksi lapsi, 3-vuotias, eikä mies ole halunnut vielä toista. Tosin ehkäisy on ollut vähän niin ja näin. Nyt minulla on ovulaatiosta asti ollut fiilis, että raskaana ollaan...Miehelle en ole kertonut vielä mitään.

Kp siis tänään 26/29. Viikonloppuna ehkä aikaisintaan testailen.

terkuin

Europeia

Vierailija
20/20 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tätä moni enää lue niin sittempä ei tarvitse niin paljon selitellä... Nimittäin mamaksin tikkuun (25) tuli haamu! Ennen ne on ollut valkoisia kuin lumiukko, kuin minä uimarannalla, kuin perunajauho, kuin jne. Päivistä en osaa sanoa yhtään mitään, kun vuodot on olleet ihan mitä sattuu enkä ehtinyt alkaa testailla ovulaatiota kuitenkaan vielä vaikka aioin. Katson vielä Clearbluella ja jos se ei näytä mitään niin varmaan ostan Yliopiston apteekista jotain ensi viikolla...

Onnea kovasti kaikille plussanneille!