Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkuketju! Mikä vituttaa?

Vierailija
05.03.2015 |

tähän paasaamaan. Mulla PMS

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun läskit

Vierailija
2/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaa kun mies käytti suurimman osan isyyslomasta kellarin remontointiin. Ensin aamusta asti kellarissa ja sitten päikkärit päälle. Sitten onkin jo ilta. Mun, vauvan ja lasten kannalta sama kun olis ollu vaikka töissä. Oletin että saan aamulla tai päivällä nukkua kun vauva herättelee yöllä, mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa pihit ihmiset jotka kuljettavat lastenvaunuja ilman lasta bussissa ja vievät muiden paikat. Tänäänkin oli naisella pelkkä käsilaukku vaunuissa.

Vierailija
4/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat. Mun koira oli mun sairaalaan joutumisen takia hoidossa heillä. He olivat päättäneet lähtä reissuun ja vieneet koirani mulle ilmoittamatta mun siskolle 500km päähän. Vituttaa ja ankarasti, pääsin kuitenkin tänä aamuna kotiin eikä mulla ole mitään estettä etten olisi voinut ottaa sitä kotiin ja he lähtivät reissuun eilen illalla.

Vierailija
5/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pihtaa. Puran harmistukseni provoilemalla AV:lla.

Vierailija
6/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit, ahdasmieliset ennakkoluuloiset tyhmät pelkurit.

Vierailija
7/64 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ihan väärään mieheen taas. Se vituttaa!!!

Vierailija
8/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä. Tulin kotiin vanhemmilleni (mursin jalkani ja asun hissittömän talon neljännessä kerroksessa enkä tasan kiipeä sinne jalka paketissa ja keppien kanssa joka päivä) ja he lähtivät aamulla aikaisin autolla johonkin. Täällä ei ole mitään ruokaa. Ei leipää, ei jugurttia, ei hedelmiä tai muuta välipalaa eikä edes mitään mistä saisin kokattua jotain. Pakkasessakaan ei ole kuin sipulia ja hernemaissipaprikaa.

Vierailija
9/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen psykopaatti ex

Vierailija
10/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo vauva ei halua syntyä! Yliajalla mennään ja olo on ihan vetämätön, en tiedä kuinka kohta jaksan edes ponnistaa sitä pihalle

Vierailija
11/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oo rahaa

Vierailija
12/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä noin yleensäkin. Ihan turhaa touhua.

Vierailija
13/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Mun ketju! Tällä hetkellä eniten vituttaa kaikki. Tajusin olevani melko väsynyt omaan elämääni. Olen tehnyt töitä ja opiskellut kuin hullu koko talven ja lopun aikaa yrittänyt revetä vielä lasten (2) tarpeisiin. Omaa vapaa-aikaa kodin ulkopuolella ei ole ollut moneen kuukauteen. Mies ei tajua miten väsynyt olen, toohottaa vaan omissa jutuissaan. Hoitaa kyllä lapsia kiitettävästi, mutta kun nukkuvat, koomaa tietokoneella illat. Töissä on yksi ihana mies, ja huomaan niin kaipaavani hullaantumista ja romanssia, joka veisi jalat alta. Tämän toisen miehen kanssa sitä saumaa ei kuitenkaan ole, ja oma ukkoni ei edes huomaa olemassaoloani.

Ohimenevä elämänvaihe, onneksi opiskelut tulee joskus päätökseen, mutta milläs tämän uupumuksen purkais...?

Vierailija
14/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset naiset!

Vierailija
15/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan oksennustauti. Iski eilen klo 22 ja vasta klo 5 aamulla pystyin nukkumaan. Laskin oksentaneeni 10 kertaa ja vatsahappoja lopuksi. Koko aurinkoinen päivä menee nyt ihmisrauniona. Paino putosi 3 kiloa vaikka on pms. Mikään ei vieläkään mene alas.

Vierailija
16/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei ole rahaa matkustaa ja kaikki muut matkustaa lukuisia kertoja vuodessa mitä eksoottisimmissa kohteissa. Myös gradu vituttaa. Ja se, että jauhopussi levisi lattialle.

Vierailija
17/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkona on ihana keli, mutten pääse sinne.

Vierailija
18/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:21"]Pinnalliset naiset!
[/quote] Monet jotka haukkuvat toisia pinnallisiksi ovat itse vain kyynisiä ja katkeria. Minä olen monen mielestä varmaan pinnallinen, mutta se on vain assipiirrettä eikä vaatimusta muiden ulkonäön suhteen.

Vierailija
19/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanhimo vituttaa. Nyt 5 kuukautta polttamatta. Valmiiksi jo vituttaa ajatella kesäisiä terasseja: siellä sitten vain toisten sauhuja haistellaan, kun ei itse enää polta.

Vierailija
20/64 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ruokaa! Soitin pikkusiskolle, että hae pizzat ja tuu käymään kotona niin mä maksan takaisin ja tarjoan senkin pizzan. Aikoi hakea.
-18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä