Pidättekö epäilyttävänä miestä, jolle ei kelpaa sinkkuna...
...seksi, vaikka hän sitä saisi? Tuleeko teille mieleen, että tällaisessa miehessä on jotain vikaa, henkisiä estoja tai peräti mielenterveysongelmia?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:53"]
Veikkaisin homoksi. Tai sitten on muuten vaan ressukka. t.mies
[/quote]
Mitä sitten , jos olisikin homo? Onko sinulta jotenkin pois?
[/quote]
Ei ole multa pois. Ennemminkin mulle lisää. Mutta kirjoitin vaan mikä mulla tulee ekana mieleen miehestä, jolle ei pillu kelpaa. Homo tai naisia pelkäävä vässykkä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:47"]Yleensä kyse on masennuksesta, sukupuolitaudista tai muusta, kun mies ei harrasta irtosuhteita.[/quote]
Minulla ei ole sukupuolitautia tai masennusta. Seksuaaliset halutkin ovat sen verran suuret, että runkkaan usein kaksi kertaa päivässä.
Silti ei kiinnosta mennä vieraan naisen iholle. Odotan seksiltä vähän muuta. Oma käsi kelpaa paineiden poistoon. Seksi on jotain paljon kokonaisvaltaisempaa.
[/quote]
Hahahaha! Mikä vitsi!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:53"]
Veikkaisin homoksi. Tai sitten on muuten vaan ressukka. t.mies
[/quote]
Mitä sitten , jos olisikin homo? Onko sinulta jotenkin pois?
[/quote]
Ei ole multa pois. Ennemminkin mulle lisää. Mutta kirjoitin vaan mikä mulla tulee ekana mieleen miehestä, jolle ei pillu kelpaa. Homo tai naisia pelkäävä vässykkä.
[/quote]
Jep. Kirjoituksesi kertoo sinusta ihmisenä enemmän kuin uskotkaan ;) Onhan sillä Johanna Tukiasellakin pillu, työstäisitkö?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:15"]Hahahaha! Mikä vitsi![/quote]
White trash puhuu. Teidän piireissänne ehkä ei merkitse muu kuin liha, mutta mitä henkisempi, älykkäämpi ja koulutetumpi mies, sitä vähemmän hän pelkän lihan perässä juoksee.
Välillä aina unohtuu, millaista on alempien yhteiskuntaluokkien todellisuus.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:15"]Hahahaha! Mikä vitsi![/quote]
White trash puhuu. Teidän piireissänne ehkä ei merkitse muu kuin liha, mutta mitä henkisempi, älykkäämpi ja koulutetumpi mies, sitä vähemmän hän pelkän lihan perässä juoksee.
[/quote]
Taisi osua kipeästi, kun piti vetää massi-asiat tähänkin asiaan. Koulutuksilla yms. leveilevät vain munattomat.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:22"]
[/quote]
Taisi osua kipeästi, kun piti vetää massi-asiat tähänkin asiaan. Koulutuksilla yms. leveilevät vain munattomat.
[/quote]
Ja vain juntit kuvittelevat, että mies on kone, joka ohjautuu pillun perässä. Sen ymmärtää, kun ei ole kokemusta älykkäistä ja fiksuista miehistä niin kuin white trasheilla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:24"]
[/quote]
[/quote]
Ja vain juntit kuvittelevat, että mies on kone, joka ohjautuu pillun perässä. Sen ymmärtää, kun ei ole kokemusta älykkäistä ja fiksuista miehistä niin kuin white trasheilla ei ole.
[/quote]
Kuka on väittänyt, että ohjautuvat sen perässä. Mutta jos tilaisuus tulee, niin harva mies jättää käyttämättä. Jos siis puhutaan toismiehistä, eikä mistään ituhipeistä / henkevistä rakastajista.
Tottakai pidän, kun itsekkin olen sinkkumies ja tottakai jos höylimiseen on mahdollisuus, niin se käytetään. On varmaan joku uskovainen tai jotain muuta äärimmäisen tylsää kyseessä tällöin.
Toki ymmärrän, että jotkut siveyden sipuli - naiset voivat tälläistä käsittämätöntä käytöstä arvostaa.
Ei kai koulutuksella ja yhteiskuntaluokalla ole väliä, kun perseen haluamisesta tahi tarjoamisesta puhutaan :D ?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:31"]Tottakai pidän, kun itsekkin olen sinkkumies ja tottakai jos höylimiseen on mahdollisuus, niin se käytetään. On varmaan joku uskovainen tai jotain muuta äärimmäisen tylsää kyseessä tällöin.
Toki ymmärrän, että jotkut siveyden sipuli - naiset voivat tälläistä käsittämätöntä käytöstä arvostaa.
[/quote]
Ei olisi siis minun kaveri. Tai jos olisi, niin kyllähän sitä kaverille sanoisi, että "mitä jäbä duunaa"? Yrittäisi auttaa oikeille teille.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:31"]
Tottakai pidän, kun itsekkin olen sinkkumies ja tottakai jos höylimiseen on mahdollisuus, niin se käytetään. On varmaan joku uskovainen tai jotain muuta äärimmäisen tylsää kyseessä tällöin. Toki ymmärrän, että jotkut siveyden sipuli - naiset voivat tälläistä käsittämätöntä käytöstä arvostaa.
[/quote]
Itse arvostan ainakin kokemusta miehessä. Mikään ei ole ankeampaa, kun mies ei osaa hommaansa. On tumputtanut vaan treenin sijaan ikänsä. Uskisten ja ahdasmielisten hommaa tuo "säästän itseäni avioon"-löpinä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:32"]
Ei kai koulutuksella ja yhteiskuntaluokalla ole väliä, kun perseen haluamisesta tahi tarjoamisesta puhutaan :D ?
[/quote]
Kai tässä on sellainen ajatus, että vähemmän älykkäät ihmiset ovat yksioikoisempia, eivätkä ehkä saa sellaisia kicksejä kumppanin henkisistä ominaisuuksista kuin älykkäämmät. Heille taas pelkkä seksuaalinen kiinnostavuus on vain yksi osa kokonaisuutta ja henkisen komponentin puuttuminen saa tilanteen tuntumaan kuin yrittäisi istua tuolilla, josta puuttuu yksi jalka.
Kuka Tinder-aikana oikeasti tietää, mitä ja missä joku säätää? Miehetkin osaa olla tosi vaativia, jos on vara. Tiedän monia, joille esimerkiksi naisen paino, pukeutumistyyli tai ura voi olla niin turn off, että jättävät väliin. Samanhan se on sinkkunaisilla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:31"]
Tottakai pidän, kun itsekkin olen sinkkumies ja tottakai jos höylimiseen on mahdollisuus, niin se käytetään. On varmaan joku uskovainen tai jotain muuta äärimmäisen tylsää kyseessä tällöin. Toki ymmärrän, että jotkut siveyden sipuli - naiset voivat tälläistä käsittämätöntä käytöstä arvostaa.
[/quote]
Itse arvostan ainakin kokemusta miehessä. Mikään ei ole ankeampaa, kun mies ei osaa hommaansa. On tumputtanut vaan treenin sijaan ikänsä. Uskisten ja ahdasmielisten hommaa tuo "säästän itseäni avioon"-löpinä.
[/quote]
Niin, ja tavalliselle sinkkumiehelle se seksi ei ole ihan jokapäiväinen tapahtuma. Erityisen komeat sitten erikseen. Itse ainakin panen, jos siihen mahdollisuus on, kun ei koskaan tiedä milloin tulee seuraava kerta. Vaikka ihan "harjoitusmielessä" ja sellaistakin naista, jota en seurusteluun ajattelisi.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:32"]
[/quote]
Näiden sivistyksellään, rahoillaan ja koulutuksellaan retostelevien ihmisten mielestä sen voi tuoda esille missä yhteydessä tahansa, koska ovat perempia kuin muut. Jopa panohommissa. Ehkä ne opettaa näistäkin asioista siellä kauppakorkeassa?
Kyllä nuorelle "miehelle" pitäisi aina pimppi kelvata, eli ei kaikki kotona jos ei kiinnosta.
M42
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:07"]
Kyllä nuorelle "miehelle" pitäisi aina pimppi kelvata, eli ei kaikki kotona jos ei kiinnosta.
M42
[/quote]
Älä huoli ikämies! Mulle ainakin kelpaa, joten toivo ei ole vielä täysin menetetty. M23
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuka on väittänyt, että ohjautuvat sen perässä. Mutta jos tilaisuus tulee, niin harva mies jättää käyttämättä. Jos siis puhutaan toismiehistä, eikä mistään ituhipeistä / henkevistä rakastajista.
[/quote]
Nyt kantsis jättää ne anal cuntin kuuntelut vähän vähemmälle. Paksut on jutut ku mopokerhon poikien jäteöljyn katkuisilla tatuointifestareilla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt kantsis jättää ne anal cuntin kuuntelut vähän vähemmälle. Paksut on jutut ku mopokerhon poikien jäteöljyn katkuisilla tatuointifestareilla.
[/quote]
Uu, nokkelaa.... Sinulle suosittelisin tutustumista sekä analiin, että cuntiin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:47"]Yleensä kyse on masennuksesta, sukupuolitaudista tai muusta, kun mies ei harrasta irtosuhteita.[/quote]
Minulla ei ole sukupuolitautia tai masennusta. Seksuaaliset halutkin ovat sen verran suuret, että runkkaan usein kaksi kertaa päivässä.
Silti ei kiinnosta mennä vieraan naisen iholle. Odotan seksiltä vähän muuta. Oma käsi kelpaa paineiden poistoon. Seksi on jotain paljon kokonaisvaltaisempaa.