Arvostele sinkkumiehen lautanen (kuva)
Otsikossa se jo olikin, anna arviosi ja ehdotuksia parannukseen.
Kommentit (52)
No ei varmana ole mies, eikä ainakaan sinkku jos onkin mies.
Tai sitten olet äidillä syömässä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:16"]
[/quote]
Tunnet kaikki suomalaiset miehet, sinkut ja varatut? : )
Yök mitä einespaskaa, onneksi sekä minä että mieheni arvostetaan tuoreita, kotimaisia raaka-aineita ja osataan vieläpä laittaa ruokaa... Mies tekee jopa parempaa safkaa kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:24"]
Yök mitä einespaskaa, onneksi sekä minä että mieheni arvostetaan tuoreita, kotimaisia raaka-aineita ja osataan vieläpä laittaa ruokaa... Mies tekee jopa parempaa safkaa kuin minä.
[/quote]
Feissarimokien "kokin vaimo"? =D
Onko sulla housuja jalassa? Kuvassa näyttää ettei ole.
Voi miesreppana, tuu meille syömään.
Voi vittu taas näitä kommentteja.
Jännä miten netissä kaikki syövät niin helvetin terveellisesti, etä lihaperunasoselaatikko, pakastevihannekset ja margariini luokitellaan epäterveelliseksi, vaan silti yli puolet suomalaista on ylipainoisia ja eineksiä myydään kirkkaasti enemmän kuin tuoreita aineksia.
Jos pitää kehua terveellisellä ruoallaan, niin se kertoo silloin yleensä siitä, että sen terveellisen ruoan syöminen on ko. henkilöllä poikkeuksellinen tilanne. Muuten se olisi niin normaalia, ettei kokisi asiaa mainitsemisen arvoisena.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:16"]
[/quote]
Tunnet kaikki suomalaiset miehet, sinkut ja varatut? : )
[/quote]
Kyllä. Tosin sinun miestäsi luulin pitkään sinkuksi, kun niin tiuhaan käy illallisilla ja lounailla eri naisten kanssa.
Kasvikset ja vihannekset hyvä. Mitä ihmeen moskaa se muu kama siinä on? En koskisi edes haarukalla, saati söisin. Sinkkuna pysyt lopun ikääsi. T, m
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:21"]
Kasvikset ja vihannekset hyvä. Mitä ihmeen moskaa se muu kama siinä on? En koskisi edes haarukalla, saati söisin. Sinkkuna pysyt lopun ikääsi. T, m
[/quote]
Sanoi hän ja palasi tilaamansa pitsan syömiseen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:46"]
Hommaa itsellesi ruoanlaitosta kiinnostunut vaimo, niin saat parempaa. Tässä oma esimerkki:
[/quote]
Kaapatulla kuvalla on hyvä kehuskella, aiheessa kuin aiheessa, eikö? ;)
[/quote]
Miksei av-mamma usko? Oikeasti on vaimoja, jotka tekevät uskomattoman hyvää ruokaa ;) . T. Kuvan lähettänyt onnellinen mies.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:46"]
Hommaa itsellesi ruoanlaitosta kiinnostunut vaimo, niin saat parempaa. Tässä oma esimerkki:
http://aijaa.com/9AlXQj
[/quote]
Kaapatulla kuvalla on hyvä kehuskella, aiheessa kuin aiheessa, eikö? ;)