Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teho-osastoilla rokottamattomien potilaiden yleisin kommentti: "Olisinpa tiennyt...."

Vierailija
03.12.2021 |

Eikös tuota ole nyt tiedotettu pari vuotta päivät pääksytysten. Miten joku ei ole muka tiennyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömyyys on kyllä kauhea vitsaus. Kannattaisi ottaa asioista selvää ja tehdä  faktojen perusteella valintoja.

Vierailija
22/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei rokote estäkään ihmisiä sairastumasta 🙄. Ihan aikuisten oikeasti nyt valoja päälle te jotka laitatte ihan joka ikisen sairauden puhkeamisen nyt koronan piikkiin. Ootteko muuten miettineet sitä että ihmisiä usein nolottaa puhua vaivoistaan muille ihmisille. Paitsi nyt kun voivat syyttää koronaa sekaisin menneestä suolistostaan tai rytmijöiriöistään eikä omia huonoja elintapojaan tai stressiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän rokotteesta haittoja saaneet, jotka ovat todenneet nuo samat sanat.

Joo aivan varmasti. Ihan kymmenittäin.

Miksi näitä aina vähätellään? Ei nyt ihan kymmenittäin, mutta liian paljon. Minulla on lähipiirissä ollut veritulppia, laajoja turpoamisia, suolisto-ongelmia, kuukautishäiriöitä, flunssakierteitä, arkea haittaavia ikäviä oireita pidemmän aikaa, osa joutui petipotilaaksi ja vammautuminen. Fimeassa on jonossa 20 000 haittaa. Faizerin tutkimustiedoista todettiin kymmeniätuhansia haittoja.

Jännä, kun näitä on aina vaan rokottamattoman lähipiirissä. Jos joltain rokotetulta kysyy, niin yleensä vastaavat, etteivät tunne ketään kuka olisi saanut käsikipua tai väsymystä kummempaa. 

Vierailija
24/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän rokotteesta haittoja saaneet, jotka ovat todenneet nuo samat sanat.

Ei ole ainakaan minulle tai lähipiirilleni tai tutuilleni tullut mitään oireita. Kaikki 2 kertaa rokotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi