Otatko influenssarokotteen?
Otatko tai oletko jo ottanut tämän talven influenssarokotteen? Perustelut voi kertoa viestissä.
Kommentit (18)
En ota. En ole koskaan ottanut, eikä mitään ole sattunut. Olen kyllä influenssan useampaan kertaan sairastanut, mutta ei se minulle niin vakava ole, että rokotuksen tarvitsisin. Enkä rokotetta ilmaiseksi saisikaan.
Ekaa kertaa työnantaja maksoi. Omalla ajalla piti käydä.
Ei kannata, en saa siitä seksuvaalista iloa....
Työn takia otin ja tyytyväinen olen.
En ota mitään rokotteita enään ikinä. Kiitos lääketeollisuudelle kun paljastitte kuinka mätää olette.
Työnantaja olisi maksanut. Olin työmatkalla rokotuspäivänä. Enpä pidä influenssaa niin vakavana että asia huolestuttaisi.
En tohi, voisivat laittaa salaa koronapiikin inhlu-piikin sijasta
Sain rokotteen ilmaiseksi, koska teen vanhusten parissa vapaaehtoistyötä.
Olen 2 X korona rokoten ottanut A-Z molemilla keroilla ei mitään ongelmaa. Pian saan kolmanen korona rokotus. Ensimäisen kerran otin infulenssa rokoteen,vaikka jo iän ja sairauksien takia saanut ilmaiseksi iät ajat sitten. Siitäkään ei tullut mitään jälki oireita..Silti rokotettuna noudatan ohjeistus oli niitä tai ei.
Otan joka vuosi. Eihän se aina tehoa, mutta yleensä kyllä.
Otin rokotuksen ja maksoin sen itse. 15 € on pieni hinta siitä, että teen parhaani jotta esim. monisairaat vanhempani tai raskaana olevat ystäväni eivät sairastuisi minun takiani.
Ennen koronaa otin vuosittain mutta nyt kun kaikki hysteerikot heti varaa jokaisen influenssarokotusajan, en jaksa vaivautua jatkuvasti kyttäämään koska löytyisi vapaa aika.
Mielestäni pitäisi prioirisoida ne jotka ennen koronaakin otti, vasta sitten antaa muille. Ettei hysteerikot vie muilta.
Jo 20 vuotta ottanut joka vuosi. Olen oikeutettu ilmaiseen influenssarokotukseen, mutta useana vuonna olen silti hakenut sen yksityiseltä, koska sieltä sen saa jo syyskuussa ilman jonotuksia, kun taas kaupungilla ne tulevat jakoon vasta marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Jo 20 vuotta ottanut joka vuosi. Olen oikeutettu ilmaiseen influenssarokotukseen, mutta useana vuonna olen silti hakenut sen yksityiseltä, koska sieltä sen saa jo syyskuussa ilman jonotuksia, kun taas kaupungilla ne tulevat jakoon vasta marraskuussa.
Miksi kiire? Ottamasi rokotteen teho ehtii jo hiipua ennen kuin influenssakausi pääsee kunnolla alkuun.
Sain kuukausi sitten ilmaisen rokotteen. En tiedä, kuulunko riskiryhmään, mutta mies kuuluu. Viime vuonna ainakin kuuluin itsekin, ja sain silloin rokotteen sytostaattihoitojen yhteydessä.
Sain maksuttoman rokotteen, koska yksi kaverini on raskaana. Rokotus oli helppo hakea, enkä tahtoisi sairastus vakavasti jos sairaaloissa on muutenkin pulaa tilasta kuten todennäköisesti on.