Mitä biisejä kuunnella kun ero ahdistaa?
Mistä biiseistä olette saaneet lohtua eron yhteydessä? Kun masentaa, on toivoton ja surullinen olo. Suomalaiset biisit erityisesti kiinnostaa.
Kommentit (79)
Ei puolikasta. Ainakin Kristiina Halkolan versio on YouTubessa.
Huomenna on paremmin. Aulikki Oksasen eteenpäin lykkäävä lyriikka tässä biisissä.
Kannattaa kuunnella Yonan ja Tapiola Sinfonietan albumi Uni johon herään.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapion Kelpaat kelle vaan.
Mun mielestä tää on vähän ristiriitainen nimi kappaleelle. Kelpaat kelle vaan eli kelpaat ihan kenelle vaan tai sitten kelpaat kelle vaan eli kaikki tahtoisivat juuri sinut.
Nyyhkimiseen Abban Winner takes it all, Amy Winehouse Back to black.
Sit kun alkaa kiukkuakin tulla niin Pretenders Thin line between love and hate. Ja Twisted Sisterin Love is for suckers uhmamieleen.
Itse sain lohtua ja voimaa Ultra Bran Vesireittejä-kappaleesta:
"Kaikki päättyy joskus Viikkokausia oli satanut: meri alkoi nousta Rakkausavioliiton pettymykset
Ja vesi kimmelsi Eikä mikään olisi tuottanut enää suurempaa tuskaa Sanasi, kuin nielisi jotain terävää
Jos kaupunki tulvisi, vesireittejä pääsisi pakoon Kaupunki tulvisi, vesireittejä pääsisi pakoon, vaan minä en ole kala vaan minä en ole kala
Pitkien etsintöjen jälkeen löysin kenkäni kenkämerestä Ulkona oli valoisaa, ja kävelin heikoin jaloin kotiin
Jos kaupunki tulvisi, vesireittejä pääsisi pakoon Kaupunki tulvisi, vesireittejä pääsisi pakoon, vaan minä en ole kala vaan minä en ole kala"
Voimia sinulle, noissa erosuruissa tuntee ainakin olevan vahvasti elossa. Tai näin ainakin itse koen näin jälkikäteen tarkasteltuna, nyt kun elämä on ollut jo vuosia taas hyvää ja tasaisempaa - tyytyväisenä yksineläjänä.
Vierailija kirjoitti:
Nyyhkimiseen Abban Winner takes it all, Amy Winehouse Back to black.
Sit kun alkaa kiukkuakin tulla niin Pretenders Thin line between love and hate. Ja Twisted Sisterin Love is for suckers uhmamieleen.
Nämä ovat kaikki upeita biisejä, noista Abban surumielisin.
Vihaenergian purkuun sopii myös Alanis Morrisetten You Oughta Know.
Ja sitten on tietysti kaikki Adelen biisit, etenkin Someone Like You ja When We Were Young.
Vierailija kirjoitti:
I hate that stupid old pickup truck you never let me drive
You're a redneck heartbreak who's really bad at lying
So watch me strike a match on all my wasted time
As far as I'm concerned, you're just another picture to burn
Tätä emäntää ei kukaan jaksa paria viikkoa pitempään joten hänellä onkin aika monta kuvaa poltettavana.
Tuossa sanotaan asiat suoraan niin kuin ne ovat :D
Juice leksinen Kaksoiselämää tai CmX ruiste.
Jos asia kyr iinnyttää niin tietenkin Robbie Williamsin Sexed Up.
Sitten kun asiaa osaa katsoa jo myhäillen Saleem Al Fakir - I'm so Happy.
Ja sitten kun aikaa kulunut sen verran että kaikki on jo kaunista nostalgiaa Lucifer - House for Sale.