Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo töissä

Vierailija
05.03.2015 |

Aloitin viime vuonna uudessa työpaikassa ja kaikki on sujunut tosi hyvin tähän asti. Nyt olen saanut kuulla että työpaikalla kiertää huhu että olen lesbo. Vaikka osallistun kahvipöytä- yms keskusteluihin, omaan tyyliini ei kuulu kertoa kovin henkilökohtaisia asioita omasta yksityiselämästä, koen sen hiukan ahdistavaksi.
Mitä pitäisi tehdä? Puhua asiasta jonkun työkaverin kanssa suoraan vaiko antaa asian olla? Olen huomannut että ainakin (pienelle) osalle asia olisi ongelma.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole ottanut jonkun ukon silmäpelistä vaaria? Ei se muuta vaadi.

Vierailija
2/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei kuulu muille mitenkään. Ja akat juoruaa aina jostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset voisi joskus ottaa osaa keskusteluun ja kertoa että "Meillä mies  on kova siivoamaan" tai jotain muuta vastaavaa missä vain mainitset "miehesi"?

Itse olen lesbo ja kyllä kahvipöydässä työpaikalla puhun rehellisesti vaimostani ja hänestä myös nimellä. Jos jotain häiritsee että olen lesbo niin se on hänen ongelmansa :)

Vierailija
4/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithän sä kahvipöydässä räväyttää että ompa teidän miehillä komiat mulukut kun viikonloppuna sain niitä eestä ja takkaa niin että vieläkin on paikat kipiänä.

Vierailija
5/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet haluttu miehet ja naiset kuolaa perään!

Vierailija
6/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta kiistää tai vahvistaa tuollaisia yksityiselämääsi liittyviä huhuja. Jos koet, että sinua syrjitään tuon takia, vie asia eteenpäin.

Vierailija
7/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Mitähän musta juorutaan..

Vierailija
8/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yhtään mistä juoru johtuu? Se ei tietenkään ole olennaista, mutta ihmetyttäämistä tuollainen juoru saa alkunsa. :/ Eihän kollegoiden seksielämä kuulu muiden ruodittavaksi mitenkään.

Vierailija
9/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen puheen johtuvan siitä, etten ole puhunut yksityiselämästäni. Työyhteisössä sekä miehiä että naisia 50/50.
Eipä tuo seksielämäni muille kuulu, puhukoot. Harmittaa vain kaikken konservatiivisimpien muuttunut, jopa kylmä/pelokas kohtelu.
Ap

Vierailija
10/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän tunteen. En ole puhunut yksityiselämästäni ollenkaan joten muutamat ovat luullet näin :D vähän hassua kyllä, että tuollaista edes pohtivat. Pitäskö sitä miestä vai mainostaa? Ei kyllä ole miestä, että ihan sinkku olen, mutta en kyllä ala mistään baari kuumiksista höpöttelemään jotta selviäisi seksuaalinen suuntautumiseni. Ajatelkoot mitä lystää :)

Vierailija
11/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lesbous ei ole ikinä ongelma, mikäli kroppa ja varsinkin naama miellyttää. 

-T:mies26v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän